 Od roku 1898 Schwarzkopf Professional stál vždy na špici kadeřnického průmyslu, poskytujíc vzrušující výrobky, inspirující inovace a kreativní obchodní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1.Význam kosmetického účinku šamponu
Advertisements

Trendy finančních produktů ČLFA
Chemičky    .
J APONSKÁ EKONOMIKA Poválečný ekonomický zázrak. J APONSKO OBECNĚ Ostrovní stát, 4 hlavní ostrovy Hlavní město: Tokyo Počet obyvatel: 127,4 mil (10.)
Možnosti podpory kreativních průmyslů ze SF v období 2014+
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Péče o vlasy
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
ZESVĚTLENÍ AŽ O 7 TÓNŮ - NOVÉ SLOŽENÍ Maximálně přesný pro docílení neuvěřitelně jednotných výsledků Maximální flexibilita v poměru míchání Maximálně.
Regionální inovační strategie workshop s podnikateli Ing. Jiří Kučera JVM-RPIC, spol. s r.o. Tel.: Partner.
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Projekt In-TECH 2 Ivan.
Systémové pojetí manažerské práce
Svatomartinská konference Trendy a vývoje soutěžního práva 2009 Michal Petr Úřad pro ochranu hospodářské soutěže Ekonomická závislost Stálo 10 let čekání.
Tento materiál vznikl jako součást projektu In-TECH 2, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Název přednášky/cvičení.
HISTORIE Společnost ALFAPARF MILANO byla první společnost, která si uvědomila, že je zapotřebí zpomalovat proces stárnutí vlasů. INSPIRACE V současné.
Inovační aktivity podniků v letech 2008–2010
TÓN V TÓNU Inovace 2007.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
EXPORTNÍ GARANČNÍ A POJIŠŤOVACÍ SPOLEČNOST, a. s. TISKOVÁ KONFERENCE EGAP 31. ledna 2005.
Zpětnovazební obvody v ekonomice Skorkovský KPH ESF MU Brno.
V Českém Slezsku, zbývající část zabírá sever Moravy. Na jihu Zlínský kraj, na západě Olomoucký kraj, na severu s polskými vojvodstvími.
Poslední přednáška Výběr ze zbývajících kapitol. Co nám zbývá Inovace Operační management CRM.
Rumunsko, Bulharsko 21. prosince 2005.
MEZINÁRODNÍ OBCHOD. Příčiny rozvoje odlišné klimatické a přírodní podmínky odlišný spotřebitelský vkus zvyšování efektivity – dělba práce.
„Agentura pro ekologicky šetrné výrobky a služby“ Váš pomocník a průvodce na cestě k získání národní ekoznačky „Ekologicky šetrný výrobek / služba“ a.
Číslo projektu CZ.1.07/ / Číslo projektu: Rozvoj vzdělanosti
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_123_Dělení látek AUTOR: Igor Dubovan ROČNÍK, DATUM: 8., 5.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Inovace malém a středním podniku Karel Havlíček
Účast firmy Fremach servis, s.r.o. s exluzivní značkou BES Beauty & Science na jarním veletrhu INTERBEAUTY PRAGUE 2013.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
13. Multiprodukční firma Osnova přednášky
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_121_Předmět chemie AUTOR: Igor Dubovan ROČNÍK, DATUM: 8., 5.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Technická příprava výroby
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Celkový a mezní produkt
VY_52_INOVACE_ZB03_1664TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám  Číslo projektuCZ.1.07/ /  Číslo projektu:Rozvoj.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Lucie Dušková G a OA Chodov
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_01.
IREL, spol. s r.o.. Historie firmy IREL: Firma IREL byla založena v r.1994 Od začátku je její činnost směřována jako PŘEDZPRACOVÁNÍ SUROVIN pro Farmaceutický.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
UOMO PÁNSKÁ ŘADA.
Přírodní krása Rakouska...
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Vlasy se ostříhaly plastickým střihem, seřezáváním směrem do obličeje.
Registr uměleckých výsledků SEGMENT DESIGN Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze garant segmentu: prof. ak. arch. Jiří Pelcl.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV50 Název školy.
Vesmír Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy.
Marketingový plán Revitalizace strategie a produktů Cumel s. r. o. Radek Pospíšil & Václav Šebek.
TECHNOLOGICKÝ POSTUP 1. Základní pojmy OB21-OP-STROJ-TE-MAR-U
Drogerie – osobní hygiena I
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
Zpracoval: Martin Bílek
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Citlivostní analýza a optimalizace II Zpracoval: Martin Bílek
Citlivostní analýza a optimalizace I Zpracoval: Martin Bílek
Zpracoval: Martin Bílek
Vlasy se ostříhaly plastickým střihem, seřezáváním směrem do obličeje.
Historie marketingu
Trajektorie bodu těhlice dvouvahadlového čtyřkloubového mechanismu
Základy zbožíznalství
Cenové strategie.
Transkript prezentace:

 Od roku 1898 Schwarzkopf Professional stál vždy na špici kadeřnického průmyslu, poskytujíc vzrušující výrobky, inspirující inovace a kreativní obchodní řešení pro všechny své klienty.

 1898 Hans Schwarzkopf otevírá v Berlíně malou drogerii Schwarzkopf uvádí na trh první tekutý šampón.  1949 Příchod „Schaumy“, nejúspěšnějšího šampónu všech dob.  1960 Igora Royal! Klasická barva na vlasy.  1991 Zavedení barev na rostlinné bázi Igora Botanic reflektuje nejnovější trendy orientované na přírodní produkty.  2000 Rodí se OSiS! Inspirován stylisty – nová definice stylingu.