Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

TÓN V TÓNU Inovace 2007.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "TÓN V TÓNU Inovace 2007."— Transkript prezentace:

1 TÓN V TÓNU Inovace 2007

2 BARVÍCÍ KRÉMY NA SALONU - ROZDÍLY KDY NABÍDNOUT BARVU TÓN V TÓNU
pro všechny klienty na salonu, když požadují barvu bez obsahu amoniaku dodání módních tónů, zvýšení lesku a intenzity přirozených vlasů krytí šedivých vlasů (60-100%) dodání tónu vlasům melírovaným nebo zesvětleným sluníčkem vyrovnání vybledlých ploch permanentní barvy barevné sjednocení délek vlasů a odrostů při dobarvování permanentní barvou oživení barvy vlasů po trvalé nebo vyrovnání oživení barvy a lesku poškozených a unavených vlasů

3 NOVÁ BARVA TÓN V TÓNU

4 INSPIRACE Zkuste chvíli snít o drahých látkách… O jejich intenzivních barvách, úchvatnosti a jemnosti na dotek… Přemýšleli jste někdy, jak skvělé by to bylo, kdyby i barvící krém na vlasy mohl zaručit stejné vlastnosti (intenzitu, paletu nádherných odstínů) po stejně dlouhou dobu ? OBJECTIVE: to show the world from which we inspired to create the new tone on tone color

5 ALFAPARF Milano objevila stejný vztah mezi textilními vlákny a vlákny vlasů…
OBJECTIVE: to give a visual proof of the relationship between the world of fabric and the world of hair as a premise of the presentation of the new tone on tone color, whose formula is based on the secrets of natural fabric dyes …díky této paralelní podobě ALFAPARF Milán odhalila tajemství, která zaručují látkám životnost, lesk a dlouhotrvající barvu a aplikovala tyto znalosti ve světě vlasů.

6 Z TAJEMSTVÍ PŘÍRODNÍCH TEXTILNÍCH BARVIV VYCHÁZÍ
Prêt-À-Porter barva inspirovaná módou města Milán OBJECTIVE: to present the new brand NOTE - Some explanations about the logo: Evolution Tone on Tone Color: to increase distribution/usage of all our color services- related products into the strong salon base of “Evolution of the Color”, all the brands linked to the color area will be firmed Evolution, as a guarantee of the high quality of the product. Color Wear is the first brand signed Evolution. All the coming launches will follow the same strategy. 2. Pret-a-Porter Color inspired by Milano Moda: Color Wear is an easy to wear color as the pret-a-porter fashion and it is addressed to a younger target. It also confirm a strong connection between ALFAPARF Milano and italian fashion, from which it takes inspiration to feed its creativity.

7 VÝJIMEČNÉ VLASTNOSTI SLOŽENÍ
intenzivní a zářivé odlesky neporovnatelně delší stálost lesklé, opečované a hebké vlasy na dotek SLOŽENÍ OBJECTIVE: to focus on the main plus of Color Wear, that distinguishes Color Wear from his competitors

8 Textilní látky se barví PŘÍRODNÍMI EXTRAKTY Z ROSTLIN,
Jak se barví látky a co zaručuje tak intenzivní a lesklé barvy? Jak se docílí toho, že barva zůstane tak intenzivní i po několikanásobném vyprání? OBJECTIVE of the slides 17-19: to show what are the secrets that guarantee to fabrics intense, luminous and long lasting colors, to understand how Color Wear formula has been created. Textilní látky se barví PŘÍRODNÍMI EXTRAKTY Z ROSTLIN, pomocí kterých se docílí intenzivních a lesklých barev.

9 Textilní barviva odolávají několikanásobnému vyprání díky
fixačním složkám, které přilnou na vlákno a díky tomu se ve vodě nerozpustí. OBJECTIVE: to show, also through paper documents, the technique to fix the color to fabrics Složení Color Wear se řídí stejnými pravidly: ZABARVIT – extrakty z rostlin, které obsahují barviva DOCÍLIT STÁLOST BARVY – přírodní fixační složky

10 DALŠÍ VÝHODY SLOŽENÍ BARVA KRÉMU jiná pro každý odstín VŮNĚ
směs květů vanilky a konvalinky TEXTURA maximální pohodlí během aplikace (práce se štětcem nebo pomocí lahvičky) OBJECTIVE: to show the other plus linked to the formula. 1)The creams have been created with different colors to pleasure the sight and to make more pleasant the application of the product 2) The perfume of Color Wear has been studied to give pleasure to the hairdresser and to the client.

11 PRODUKTY TUBA: 60 g AKTIVÁTOR: 1 000 ml
OBJECTIVE: to show the packaging and product. TUBA: g AKTIVÁTOR: ml

12 43 neobyčejných Prêt-à-Porter odstínů
BAREVNÁ ŠKÁLA 43 neobyčejných Prêt-à-Porter odstínů 13 MÓDNÍCH ODSTÍNŮ: 6 hnědých 2 mahagonové 4 intenzivní červené 4 měděné 4 zlaté 3 béžové - nabízí klientům celou řadu módních variant 13 TECHNICKÝCH ODSTÍNŮ: 8 přírodních – 100% krytí šedých vlasů 5 popelavých – ideální pro neutralizaci oranžových a žlutých tónů po melírování a pro krytí šedých vlasů u mužů OBJECTIVE: to talk about the color chart through an easy to understand interpretation. Fashion colors have been studied thinking on the coolest colors, in order to offer to the client maximized image conultation. Technical colors have been studied for the most particular situation as the covering of grey hair or the tonalization of the hair after a decolorizing service. Strategic colors have been thinked to make Color Wear more flexible and answer to those clients asking a softer color, closer to the results of Dolcecolor in intensity. Some of the locks of the chart have an asterisk that means that those tonalities is present in Evolution color chart too. Color wear’s shades have been studied to have the same reflection of Evolution. This is because many technical service (for example the covering of the re-growth or level-out faded areas) can be made using the permanent color (on the re-growth) with a tone on tone (on the lenghts); having the same reflections guarantee a uniform and highly professional color result. 4 STRATEGICKÉ ODSTÍNY: 3 intenzifikátory – pro docílení vysoce intenzivních barevných odstínů, maximální rozmanitost výsledků 1 bílá – pro docílení jemnějších a lehčích odstínů, dodání lesku přírodním i poškozeným vlasům

13 1:2 60 g barvy + 120 ml aktivátoru 1:1 60g barvy + 60 ml aktivátoru
Vlastnosti Poměr míchání Doba působení bez zdroje tepla Doba působení se zdrojem tepla 60% krytí šedých vlasů 1: g barvy ml aktivátoru 20-25 min. 10-15 min. 100% krytí šedých vlasů (míchat s přírodním odstínem) 1: g barvy + 60 ml aktivátoru 30-40 min. 15-20 min. ALTERNATIVY: Odlesky + oživení 1: g barvy + 30 g intenzifikátoru ml aktivátoru Ztmavování + odlesky + sytost 1: g barvy + 60 ml aktivátoru Jemné odlesky 1: g barvy + 30 g bílé ml aktivátoru Zintenzivnění barvy po trvalé, rovnání, restrukturalzaci 1: g barvy ml aktivátoru - Dodání lesku 1: g bílé ml aktivátoru OBJECTIVE: to show the differences between DOLCECOLOR and COLOR WEAR, in order to be able to answer to the Dolcecolor users

14 COLOR WEAR vs KONKURENCE
COLOR WEAR vs COLOR TOUCH (Wella): stálost: % výsledek barvení: více jednotný stav vlasů: méně zásadité + šetrnější vůči vlasům COLOR WEAR vs RICHESSE DIACOLOR (L´Oreal): výsledek barvení: vyšší intenzita a lesk, lepší krytí OBJECTIVE: to show the point of strenght of Color Wear in comparison with the main competitors. Color Wear performance in comparison with main tone on tone color on the market allows us to say that Colorwear is the best tone on tone of the market

15 JEAN´S COLOR Zářící, dočasné tónování vlasů, založené na rostlinných barvivech a lesku! Bez obsahu amoniaku, pH 3,5, bez potřeby vyvíječe. Pro vytváření intenzivních barev na odbarvených vlasech. Zlepšuje barevný tón na předem barvených vlasech. Odstíny barvených vlasů budou intenzivnější. Dostupné odstíny: Deep Red, Magenta, Pink, Chili Red, Purple Balení: 250 ml Nasaďte si rukavice a vmáčkněte pumpičkou dostatečné množství barvy do nekovové misky. Štětcem nebo hřebenem naneste produkt přímo na ručníkem vysušené, před-zesvětlené vlasy (nebo na celou hlavu). Nechte působit minut bez tepla. Důkladně oplachujte, až voda zůstane čistá. Umyjte šamponem.


Stáhnout ppt "TÓN V TÓNU Inovace 2007."

Podobné prezentace


Reklamy Google