Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Stanislava Správková
Advertisements

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
DOBROVOLNICTVÍ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
ECVET v Programu celoživotního učení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Transformace v DDS Litvínov CZ.1.04/3.1.03/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Ing. Stanislava Správková
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Střednědobé plánování sociálních služeb v Olomouckém kraji IP – „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji“
Podpora poskytovatelů ve zlepšení kvality poskytovaných služeb
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Představení projektu CZ.1.04/3.1.03/ Individuální vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v oblasti zavádění standardů kvality, strategického.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR „Sociální integrace na Jesenicku“
„Budování rozvojového partnerství za účelem posílení kapacity při plánování a realizaci programů v kraji Vysočina“
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Mgr. Štěpánka Vojtěchovská
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Transformuje Kraj nebo kraj ?
Závěrečná konference k projektu
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu IP „Podpora procesu transformace pobytových.
Záměrem Moravskoslezského kraje je provést systémovou změnu v poskytování sociálních služeb Závěrečná konference k projektu „Podpora transformace pobytových.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu „Podpora vzdělávání a supervize v sociální.
Projekt Ohrožené děti a mládež ve Zlínském kraji
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“. Proces definice SKSS Fáze – 2002 – hledání nastavení sociálních služeb v postkomunistickém období,
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora transformace v.
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Transformace pobytových zařízení sociálních služeb v České republice Hradec Králové 28. února 2011.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Projekt „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ a jeho výstupy Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Jihomoravském kraji na období.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji a jeho návaznost na plány komunitní plány na místní úrovni setkání k zahájení tvorby Komunitního.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
„Zavedení systematické podpory procesu plánování sociálních služeb a péče sociálně potřebným na Středním Vsetínsku, Velkokarlovicku a Hornolidečsku“ Operační.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1, Praha 2 Transformace a deinstitucionalizace Karel Vít Konference.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Projekt na podporu neformální péče v ORP Hodonín
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
QUALITAS PRO PRAXIS 2 Reg. č.: CZ /0.0/0.0/15_007/
KA 1 Podpora a rozvoj služeb v oblasti SPOD
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Komunitní plánování sociálních služeb Děčín
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Ing. Stanislava Správková
Klíčové aktivity projektu
Vzorový projekt pro gymnázia
Transkript prezentace:

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních služeb II.“ Ostrava,

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Plánované náklady: 5 mil. Kč Doba realizace: – Klíčové aktivity: KA 1 – Metodická podpora v procesu plánování sociálních služeb KA 2 – Zajištění odborných seminářů na témata týkající se plánování rozvoje sociálních služeb KA 3 – Podpora zvyšování informovanosti veřejnosti v sociální oblasti KA 4 – Case management v sociálních službách

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu KA 1 – Metodická podpora v procesu plánování sociálních služeb 3 subaktivity: Zjišťování potřeb obcí s obecním úřadem v procesu plánování sociálních služeb: a)Identifikace potřeb obcí s obecním úřadem v procesu plánování – v rámci konzultací bude zmapován stav procesu plánování v zapojených obcích, budou formulovány potřeby (52 zapojených obcí), Dílčí výstupy: vypracovaná metodika pro plánování sociálních služeb obcí s obecním úřadem, vypracovaná příručka příkladů dobré praxe obcí s obecním úřadem v procesu plánování b) Odborný tématický seminář – zaměřený na identifikaci a příp. řešení zjištěných potřeb v procesu plánování (2 běhy pro 40 osob, 31 zapojených obcí), c) Tématický seminář – sdílení příkladů dobré praxe v obcích s obecním úřadem (2 běhy pro 60 osob, 46 zapojených obcí), 2) Individuální metodické konzultace (22 zapojených obcí s POÚ, celkem 208 hodin), 3) Podpora směřující ke sjednocení střednědobých plánů (28 zapojených obcí s POÚ): a)Workshop – příprava pracovní verze b)Souhrnný seminář – přijetí konečné verze

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu KA 2 – Zajištění odborných seminářů na témata týkající se plánování rozvoje sociálních služeb 2 subaktivity: 1) Jednodenní vzdělávací/tematické semináře: a)Odborný tématický seminář k tématu Propojování plánování rozvoje sociálních služeb a sociální práce (4 běhy pro 80 osob, 25 zapojených obcí s POÚ), b)Odborný tématický seminář na téma Kvalita sociálních služeb v procesu plánování sociálních služeb (3 běhy pro 60 osob, 22 zapojených obcí s POÚ), 2) Dvoudenní vzdělávací semináře a) Odborný tématický seminář k tématu Proces zjišťování potřeb uživatelů (vytváření dotazníků, analýz, formulace, pokládání otázek, atd.) v rámci plánování sociálních služeb (3 běhy pro 60 osob, 35 zapojených obcí), b) Odborný tématický seminář zaměřený na funkci koordinátora plánování sociálních služeb: vedoucí a organizační schopnosti (vedení týmu, organizování veřejných akcí, kulatých stolů, získání schopnosti facilitátora apod.) (2 běhy pro 40 osob, 19 zapojených obcí s POÚ).

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu KA 3 – Podpora zvyšování informovanosti veřejnosti v sociální oblasti 4 subaktivity: 1)Zajištění dostupnosti základních informací pečujícím osobám pro lepší orientaci v situaci, kdy jejich blízký potřebuje náhle zajistit nezbytnou péči: -vytvoření informačního letáku, který bude zaměřen na práva pečujících osob a na možnosti využívání přirozené sítě podpory, na možnosti využívání běžně dostupných služeb ( ks letáků), 2) Podpora zvyšování informovanosti veřejnosti o povinnostech poskytovatelů sociálních služeb ve vztahu k dodržování práv osob: -Vytvoření informačního letáku ( ks letáků), 3) Realizace meziresortního setkání k problematice informovanosti o povinnostech poskytovatelů sociálních služeb ve vztahu k dodržování práv osob (pro cca 60 osob), 4) Realizace seminářů ke zlepšování kvality pobytových sociálních služeb pro seniory (5 běhů pro cca 130 osob):

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu KA 4 – Case management v sociálních službách 3 subaktivity: 1)Odborný tematický seminář k téma Case management v sociální oblasti (teoretická část) (1 běh pro 50 osob), 2) Praktická příprava pracovníků obcí s rozšířenou působností (4 běhy pro 40 osob), 3) Podpora vzniku pracovního týmu pro práci s odmítnutými zájemci o službu prostřednictvím zástupců obcí s POÚ vzdělaných v metodě case management Výstupem KA a činnosti pracovního týmu bude metodická příručka, jež bude popisovat postup při práci s odmítnutým zájemcem se strany poskytovatele sociální služby a rovněž ze strany obce.

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Děkuji Vám za pozornost