NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF 12.11.2009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora personálních procesů v HR Vema Jaroslav Šmarda
Advertisements

NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Využití cloudových služeb ve školství
Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Podpora terénních prací v projektu NIKM - národní inventarizace kontaminovaných míst, automatizace úloh Roman Bukáček, Jiří Chroust, Petr Pala, Jiří Zvolánek,
Mobilní display kampaně
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
Úvod do předmětu Požadavky k zápočtu Požadavky k zápočtu Požadavky ke zkoušce Požadavky ke zkoušce Organizace výuky Organizace výuky.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Kouzlo placeného poradenství!
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
1  Ex Libris Ltd., Internal and Confidential NISPEZ IV. konference 13. listopadu 2012 Martin Vojnar
Pojmy a interpretace.
VZDĚLÁVÁNÍ ÚČASTNÍKŮ KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB VE SPRÁVNÍCH OBVODECH HL. MĚSTA PRAHY.
semestrální práce z předmětu mab
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Informatika - prezentace
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Investice 2011 – Tsunami na finančních trzích? David Navrátil.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Čtenáři a čtení v ČR v roce 2007 Výzkum dospělé populace nad 15 let Vít Richter Národní knihovna ČR Brno
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
IN NUMBERS THOU THRUST Daniel Dočekal Proximity Prague 18.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Měření multimediálního obsahu
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Transkript prezentace:

NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF

NetMonitor základní popis: projekt měření návštěvnosti internetu a sociodemografie návštěvníků - oficiální a trhem uznávaný a kontrolovaný způsob měření návštěvnosti českého internetu - v současné době zahrnuje cca 463 médií - výzkumu se účastní všichni stěžejní hráči na trhu od největších portálů po menší oborové či zájmové servery Význam výzkumů na internetu - jednotná měna porovnávající výkon (kvalitu a kvantitu na internetu), - sjednocení výkonnostních charakteristik s ostatními médii - měření návštěvnosti a výzkum sociodemografické skupiny uživatelů internetu přináší důležitou informační hodnotu účastníkům trhu (jak médiím tak agenturám) - obecně je argumentační devizou pro přínos vyšších reklamních rozpočtů

NetMonitor Jakým způsobem NetMonitor získává data ? kombinovaná metodika zahrnující měření návštěvnosti na straně měřeného serveru (site-centric) panelové šetření realizované kombinací metod: stará metodika 1. Pop-up panel – měření na základě pop-up dotazníků na straně měřeného serveru (site-centric) (v srpnu pop-up panelistů) nová metodika 2. Joint panel - základ panelu (skupina internetových uživatelů, jejichž profil a chování je zdrojem při odhadu sociodemografie uživatelů serverů) tvoří panelisté s nainstalovanou měřící aplikací netSoftware, kteří jsou doplněni o tzv. Pop-up panelisty (uživatelé, kteří vyplnili internetový Pop-up dotazník, avšak nemají nainstalovanou měřící aplikaci)

Co umožňuje NetMonitor, jaká data přináší

Průměrný uživatel českého internetu 53% muž 25% ve věku let 36% SŠ vzdělání 50% svobodný 55% v pracovním poměru 24% nár. socioekon.klas. D 14% s čistým příjmem domácnosti tis Kč 14% žijící v Praze 90% připojen z domova 46% aktivní jako zaměstnanec

Průměrný uživatel českého internetu 53% muž 25% ve věku let 36% SŠ vzdělání 50% svobodný 55% v pracovním poměru 24% nár. socioekon.klas. D 14% s čistým příjmem domácnosti tis Kč 14% žijící v Praze 90% připojen z domova 46% aktivní jako zaměstnanec Sociodemografie

- jeden ze stěžejních měřených údajů, který přináší základní informace o uživatelích - znalost sociodemografie uživatelů se získává pomocí panelu - k dispozici sociodata za vlastní médium nebo za celý trh jako celek - práce se sociodaty např. v rámci aplikace gemiusExploreru - ukazatel RU pouze z ČR

Návštěvnost - základní údaj o počtu uživatelů, počtu zobrazených stránek či době strávené nad stránkami - měření návštěvnosti pomocí site-centric (pro zapojená média) - reální uživatelé RU, RUest - data návštěvnosti v OLA, offline reportech, v aplikaci gemiusExplorer Současná (nová) metodika pro výpočet RU: září osob (osoba 10+ let, alespoň 1x měsíčně na internetu)

gemiusTraffic - nástroj pro hlubší analýzu chování návštěvníků internetových stránek - nabízí široký rozsah analýz na bázi cookies

gemiusExplorer - je unikátní analytický software, který umožňuje analýzy návštěvnosti webových stránek, profilu jejich uživatelů a jejich online aktivity - statistiky zahrnují například: počet návštěvníků (reálných uživatelů), počet zobrazení, průměrný čas návštěvy, dosažený reach nebo afinitu, překryvy - aplikace gemiusExplorer je distribuována s výsledky výzkumu o návštěvnosti a sociodemografickém profilu reálných uživatelů

Alternativy NetMonitoru - české: Toplist, Navrcholu, vAudit, Zebricek, Website Tracker... - zahraniční: Alexa, Google analytics, Google trends, Google Ad Planner, Yahoo web analytics, Scl analytics, Dotcom-Monitor …

Alternativy NetMonitoru

Kategorizace NetMonitoru - zpřehledňuje výstupy Netmonitoru - člení média podle jejich primárního obsahu do 19 základních kategorií - zjednodušuje srovnání médií stejné kategorie Co dál NetMonitor umí měřit ? - měření streamovaného videa - měření mobilů Kategorie 1. Vyhledávače a katalogy 2. Služby - mapy, , jízdní řády 3. Zpravodajství (domácí+zahraniční) 4. Sport 5. Bulvární zpravodajství, společenské magazíny 6. Životní styl, hobby 7. Cestování 8. Reality, servery o bydlení 9. IT servery, web, SW, HW 10. Mobilní komunikace, digi, foto, video 11. Ekonomika, finance, právo 12. Komunitní servery, chaty, seznamky 13. Média - tv, rádia 14. Auto-moto servery 15. Hry, zábava, hudba, film, kultura, děti 16. Obchod, prodej, inzerce 17. Pracovní servery 18. Servery zaměřené na ženy a zdraví 19. HP rozcestníků

Výzkum využívání NetMonitoru mezi jeho uživateli Výzkumu se účastnilo celkem 16 subjektů, mezi nimi zástupci mediálních agentur, médií, mediazastupitelů, zadavatelů Jak často pracujete s NetMonitorem ?

Jaké výstupy jsou pro vaši práci nejcennější, která nejčastěji používáte ?

Máte k dispozici globální data ?

Z dat nejvíce ke své práci využívám

Máte zkušenost s jinými měřícími systémy např. Google analytics, Toplist, Navrcholu ? Pokud ano, používáte tato data ? 67% zadavatelů a 25% agentur mají zkušenost s jinými měřícími a porovnávacími systémy a používají je při svém plánováni

Jsou pro vás výstupy NetMonitoru přehledné nebo máte problém s orientací ? 88% agentur, 75% médií a 100% zadavatelů je spokojeno s přehledností výstupů Netmonitoru

Je pro vás NetMonitor tou hlavní a stěžejní měrnou jednotkou, která měří internet ? 100% médií a agentur považuje NetMonitor jako stěžejní měrnou jednotku, 33% zadavatelů dává stejnou váhu NetMonitoru jako GA

Jste spokojeni s výstupy z NetMonitoru ? 63% agentur, 50% médií, 67% zadavatelů je spokojeno s výstupy NetMonitoru bez větších výhrad

Závěr převážná většina považuje NetMonitor jako základním měrnou jednotku měření internetu většina z uživatelů pracuje s aplikací gemiusExplorer a offline reporty ke své práci používá ve valné většina data jak sociodemografie, tak návštěvnosti výstupy NM považuje za přehledné má zkušenost i s jinými měřícími systémy Petr Hanisch – AliaWeb, spol. s r.o