Vyhledávací studie trasy nové krajské silnice Modřice – Šlapanice – Tvarožná.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BUDOUCNOST DOPRAVY V PŘEROVĚ
Advertisements

Novela stavebního zákona ve vazbě na ustanovení § 50 návrh územního plánu
Rozvojové záměry na železnici
Komplexní pozemková úprava Mirotice Plán společných zařízení
Vysokorychlostní tratě z pohledu přepravního marketingu
PROBLEMATIKA ŘEŠENÍ JIHOVÝCHODNÍ ČÁSTI SILNIČNÍHO OKRUHU KOLEM PRAHY
Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
Strategie dopravy MD ČR
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
Jejich současnost a budoucnost… TRAINREPORT,CDJIRIK 23.Března 2011.
Nástroje územního plánování
ÚZEMNÍ PLÁN - VÝROK A ODŮVODNĚNÍ
Nástroje územního plánování Přípravné Územně plánovací podklady územně analytické podklady územní studie Plánovací Politika územního rozvoje Územně plánovací.
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
Dopravní a liniové stavby
Ing. Helena Beránková Oddělení územního plánování a hluku Odbor hygieny obecné a komunální Telefon: Na Bělidle 7,
Směrový a výškový návrh trasy komunikace
Společenské a hospodářské složky města MIKULOV I. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Veřejné projednávání PÚR ČR září  Byl zpracován na základě § 32 zákona č.183/2006 Sb. V souladu s tímto ustanovením: ◦ stanoví republikové.
Dopravní a liniové stavby Názvosloví, šířkové kategorie, trasování
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
1 Cyklistická akademie Město: Pardubice. 2 ČÁST 1. Vize, cíle – věc, na kterou se zapomíná.
Novela stavebního zákona
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
Projekt: UČÍME SE V PROSTORU Oblast: Stavebnictví Název předmětu:Pozemní stavby Název a ID tématu:Výběr staveniště (STA19) Zpracoval: Ing. Josef Šenovský.
Nízkoemisní zóna v hl. m. Praze varianty územního rozsahu duben 2014.
Alternativní řešení vysokorychlostního železničního systému v ČR
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ.
Úvod do pozemních komunikací
1 ÚZEMNÍ PLÁN RYCHVALD AKTUÁLNÍ STAV POŘIZOVÁNÍ ZASTUPITELSTVO MĚSTA
Urbanistické středisko Brno, spol. s r.o. + Atelier T-plan, s.r.o.17. června 2014 Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje výjezdní výrobní výbor obce.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Ing. Klára Dostálová, náměstkyně pro řízení sekce regionálního rozvoje Ing. Tomáš Sklenář, ředitel odboru územního plánování.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní inženýrství a ÚPD a doprava Podklady ke cvičení Převzato a upraveno dle Zákonů.
Bečov nad Teplou 23. září Charakteristika města 1399 městská práva V současnosti cca 1000 obyvatel Poloha na spojnici lázeňských měst Karlovy Vary.
Greenways Jizera Cyklojízda Greenways Jizera 17. –
Územní studie silnice II/380 Sokolnice - Čejč Vstupní jednání s obcemi, ORP, úřady územního plánování a stavebními úřady Krajský úřad Jihomoravsk ého kraj.
Ministerstvo dopravy České republiky Rozvoj železniční infrastruktury s vazbou na Sasko a Dolní Slezsko.
Nové nařízení TEN-T a zařazení systému RS ČR do sítě TEN-T Ministerstvo dopravy Odbor strategie.
Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje seminář pro úřady územního plánování a stavební úřady – 2. část správní území ORP Moravský Krumlov a ORP Znojmo.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_33-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní cesta Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy Ing. František Lachnit,
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP Pelhřimov Jihlava.
CYKLOSTEZKA VARHANY Ing. Jiří Samšiňák projektový manažer města Česká Lípa.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP Náměšť nad Oslavou Krajský úřad kraje Vysočina Příloha č. 3.
OÚPSŘ NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo (na příkladu 1. úplné aktualizace ÚAPo) ORP Chotěboř Krajský úřad Kraje.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP JIHLAVA Jihlava.
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
Návrh koridorů cyklistické dopravy na území ITI Olomoucké aglomerace
Rozvojové záměry na železnici
ZÚR JMK a ÚP seminář pro projektanty a pořizovatele ( dotazy )
PRAŽSKÝ OKRUH.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje
Koncepce rozvoje sítě a finanční výhledy
Územní studie silnice II/416 Žatčany – Slavkov u Brna
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
PŘÍPRAVa A REALIZACE projektů IROP
Doženeme Evropu? Moderní železniční infrastruktura
Evidence závazných stanovisek – webová aplikace
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
Nákladové nádraží Žižkov Parková čtvrť Central Group
ZÁSADY ÚZEMNÍHO ROZVOJE PLZEŇSKÉHO KRAJE
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Transkript prezentace:

Vyhledávací studie trasy nové krajské silnice Modřice – Šlapanice – Tvarožná

Podmínky návrhu Studie nové komunikace musí: být navržena tak, aby bylo možno komunikaci stavět po funkčních etapách respektovat územní plány obcí ( zejména území pro bydlení a výrobu ) respektovat stanovisko NPÚ pracoviště Brno – průchod chráněným územím Slavkovského bojiště zohlednit křížení s výhledovou trasou VRT ČD zohlednit uvažovanou rekonstrukci železniční tratě Brno - Přerov

Návrhové parametry trasa silnice přibližně v koridoru Studie Jihovýchodní tangenty města Brna silnice II. třídy kategorie komunikace S 9,5/80 obousměrný jízdní pás 2 x 3,50m vodicí proužky 2 x 0,25m zpevněné část krajnice 2 x 0,50m nezpevněná část krajnice 2 x 0,50m