LES – PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Symbióza některých hřibovitých hub s kořeny vyšších rostlin
Advertisements

JAN HUS.
U rybníka … U rybníků žije velké množství zajímavých zvířat a roste mnoho zajímavých rostlin.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
VESMÍR.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace JEHLIČNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Kvetoucí rostliny Michaela Běhůnková.
KAREL IV. ( ).
Stromy.
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
Nahosemenné rostliny VY_32_INOVACE_009 – 1. sada, Př Přírodopis
Kanada.
TŘÍDĚNÍ ŽIVOČICHŮ.
LES-PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO 2
PRAHA - hlavní město České republiky.
Čtverec, krychle.
Rostliny semenné Semenné rostliny se rozmnožují semeny.
1. SVĚTOVÁ VÁLKA.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Ovoce patří mezi plody. Dělíme je na: MALVICE PECKOVICE BOBULE
NAJZNÁMĚJŠÍ NAHOSEMENNÉ RASTLINY JEHLIČNATÉ STROMY A KEŘE
VESMÍR SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Zelenina.
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Lesy mírného pásu Jan Dušek.
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Rozmnožují se pohlavně - semeny, ta jsou holá bez oplodí, oplození není závislé na vodě jako u výtrusných rostlin,rostliny mají pouze.
PŘÍRODOVĚDA.
Nahosemenné rostliny - STROMY
LISTNATÉ LESY MÍRNÉHO PÁSU
Rostliny nahosemenné Přírodopis VY_32_INOVACE_213, 11. sada, Př
Prezentace na téma vývoje bydlení člověka.
Les Les je domovem lesních zvířat. V lese také rostou rostliny, které člověku slouží k užitku. Jistě je skoro všechny znáte.
HUSITÉ- vojsko.
TŘÍDA: JEHLIČNANY JEHLICE: silný epidermis s kutikulou , pryskyřičné kanálky ŠIŠKY: a) samčí (mikrostrobily ), obsahují tyčinky (mikrosporofyly ) b) samičí.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Sada fotografií na poznávání č.11 Stromy a keře
ZEMĚ a MĚSÍC.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
TYPY KRAJINY - Krajiny podle nadmořské výšky
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
VÝVOJ ČLOVĚKA ZBRANĚ.
Lovci mamutů.
JARO Jaro je roční období, které začíná 21. března.
VELKÁ MORAVA.
Les-Lesní patra.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
PRVOUKA – 2. ročník, JEHLIČNATÉ STROMY
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Společenstva lesů - stromy
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
SPOLEČENSTVO - LES Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
VY_32_INOVACE_04-47 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Na procházce v lese.
VY_32_INOVACE_04_Rozmanitost přírody-lesy v ČR
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 4
Transkript prezentace:

LES – PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO

Naše největší přírodní společenstvo je les.

LES LISTNATÝ LES JEHLIČNATÝ

DUB LETNÍ

Listnatý strom, roste pomalu a dlouho. Jeho dřevo je tvrdé a těžké.

BUK LESNÍ

Listnatý strom rostoucí na pahorkatinách a v podhůří.

BŘÍZA BRADAVIČNATÁ

Velmi odolný listnatý strom. Zalesňují se jím poškozené oblasti Velmi odolný listnatý strom. Zalesňují se jím poškozené oblasti. Jeho dřevo hoří i mokré.

SMRK ZTEPILÝ

V našich lesích nejčastěji se vyskytující strom V našich lesích nejčastěji se vyskytující strom. Jehličnatý strom původně rostoucí ve výše položených oblastech. Má mělké kořeny, snadno se vyvrací při silnějším větru. Rychle roste, má měkké dřevo.

JEDLE BĚLOKORÁ

Jehličnatý strom, který je velmi citlivý na znečišťování ovzduší a proto je u nás vzácný. Dřevo je měkké, podobné smrkovému.

BOROVICE LESNÍ

Jehličnatý strom, který potřebuje hodně světla, ale roste i na skalnatých nebo písčitých místech.

MODŘÍN OPADAVÝ

Jehličnatý strom, kterému vyhovují světlá a vzdušná místa Jehličnatý strom, kterému vyhovují světlá a vzdušná místa. Jeho jehličí na zimu opadává. Dřevo je pevné a pružné.

Prezentace byla vytvořena v rámci projektu CZ.1.07/1.1.08/01.0025 Podpora realizace počítačového zaměření ŠVP ZŠ Valašská Bystřice. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I N V E S T I C E D O R O Z V OJ E V Z D Ě L Á V Á N Í