Projekt V. C.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorka: Ivana Brožová
Advertisements

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
PORTRÉT PRŮŘEZOVÉ TÉMA.
Základní umělecká škola Sologubova 9/A, Ostrava – Zábřeh, příspěvková organizace Studijní zaměření: Výtvarný obor Návrh textu ŠVP.
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
KLASICISMUS.
MALÍŘSTVÍ DRUHY ZNAKY.
Barokní umění.
Moderní umění začíná postimpresionismem.
III/2 XV A
GRAFICKÉ TECHNIKY 9. ročník
Výtvarné setkání v MŠ II.
32_09_21: Výtvarné materiály: Jak? Čím?
Základní prvek výtvarné tvorby - „BOD“
v pedagogické diagnostice
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Malba akrylovými barvami
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ŠELMOVSTVÍ BAREV.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Giuseppe Arcimboldo Zpracoval Mgr. Antonín Grafnetter
IMPRESIONISMUS.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Rembrandt (Rembrandt Harmenszoon van Rijn )
Autoportrét Název školy
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Giuseppe Arcimboldo Název školy
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výtvarná výchova Ročník.
Kulturní dějiny Mgr. Ondřej Kunc.  přesun centra do Prahy  Rudolf II. = sběratel umění  na dvoře umělci, filozofové, vědci, myslitelé 
ČLOVĚK 2 Mgr. Alena Ščuková Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Portrét - anfas Název školy
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Vytváří se „kobercový styl“ – motivy ptáků, lvů, sfing, bájných fénixů, květinové vzory – černé a tmavě červené na světlejší podklad.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
VÝTVARNÉ UMĚNÍ Sochařství vnitřní výzdoba kostelů zámecké a palácové interiéry venkovní schodiště sochy v zahradách, na mostech atd. většinou byl ztvárněný.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Magda Špačková Název materiálu: VY_12_INOVACE_CJ.6.Spc.09a_Arcimboldo Datum:
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, Kubismus v malířství Autor: Mgr. Olga Pasovská.
VY_32_Inovace_ Zima -zvířata Člověk a jeho svět 2.ročník
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Leporelo O Červené Karkulce Prezentace výsledného produktu projektu
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Teplé a studené barvy Název školy
PŘÍRODA JAKO VÝTVARNÁ DÍLNA
STŘÍDÁNÍ ROČNÍCH OBDOBÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výtvarná výchova – 1. ročník, Ledové království
Číslo a název šablony klíčové aktivity
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Malba Martina Lietavcová.
KRESBA Martina Lietavcová.
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, České baroko Autor: Mgr. Olga Pasovská.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_JOSEF_LADA Název materiálu: Josef Lada
ČLOVĚK 3 Mgr. Alena Ščuková
Hudební nástroj Název školy: Základní škola Brána Nová Paka
Výtvarné umění starověkého Egypta
Roční období – znaky, svátky a tradice
Transkript prezentace:

Projekt V. C

Personifikace - příroda Myšlenky, výraz tváře Pozorování v přírodě Tváře ve sněhových závějích, stromy jako zakleté postavy. Tváře nakreslené mrazem na sklo. Sněhové vločky – přesná symetrie. Každá vločka je originál. Teplé a studené barvy, barvy ročních období. Alegorie: Tváře paní Zimy (inkoust, sůl, dokreslování tuší). Sněhové sochy (vytváření sněhových soch v přírodě). Zimní a jarní slunce – tisk temperou (houbička). Poznávání vlastní tváře Modelování tváře z hliníkové folie. Autoportrét podle fotografie. Co se mi honí hlavou? (kresba rudkou) Tváře slavných osobností Kdyby to byl můj strýček, byl by … ??? (tuš, kresba špejlí) Personifikace - příroda Myšlenky, výraz tváře Umění Umění – inspirace výtvarnými díly Inspirace obrazem G. Arcimbolda Rudolf II. jako Vertumnus. Bůh úrody (kresba suchým pastelem). Inspirace obrazem Deraina Portrét H. Matisse. Kresba suchým pastelem, o - tisk temperou) Zobrazování bohů v antice. Proporce barokních soch. Sochy O. Zoubka, Richierové. Obrazy P. Klee, Chirica, Deraina, Gogha. Jak vyjadřuje osobnost hudba – doprovodná hudba v Rusalce. Návrhářství, kosmetika.

Téma slouží k rozvíjení fantazie a představivosti Téma slouží k rozvíjení fantazie a představivosti. Děti musí mít na zřeteli proporce obličeje a snaží se je vhodně ztvárnit pomocí plodin. Je to náročná práce, je třeba vzít v úvahu i poměrnou velikost plodů, jejich barvu atd.. Děti je třeba kvalitně motivovat a povzbudit, aby měly důvěru , že téma dobře uchopí. Téma navazuje na učivo vlastivědy (oblast člověk a jeho svět), přírodovědy. Je vhodné ho začlenit např. do projektu Masopust, kdy se děti v českém jazyce a vlastivědě seznámí s tradicemi Masopustu. Formulace pro žáky Motivační název – Výlet do doby Rudolfa II. Zahrajeme si na dvorního malíře Rudolfa II., Zkusíme napodobit jeho originální styl. Nakreslete některého kamaráda nebo kamarádku jako Vertumna.

Inspirace arcimboldem

Inspirace arcimboldem