Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_ L
Značka Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Značka, definice značky, test známosti značky, test oblíbenosti značky Tematická oblast: Produkt a propagace
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji jakákoli značka
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka automobilu
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka čokolády
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka jogurtu
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka nealkoholického nápoje
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka piva
Značka - úkol metodická poznámka: každý student si na čistý list papíru poznamená ke každému bodu značku, která jej jako první napadne, na závěr na tabuli napíšeme ty značky, které se vyskytly ve třídě nejčastěji značka sportovních potřeb
Značka - řešení Nejčastější značka jakákoli značka značka automobilu značka čokolády značka jogurtu značka nealkoholického nápoje značka piva značka sportovních potřeb Toto je zjednodušený „test známosti značky“. Při obdobném postupu, ale při otázce „Jakou značku kupujete nejčastěji by se jednalo o „test oblíbenosti značky“
Značka Značku tvoří označení schopné grafického znázornění. Může to nejčastěji být: slovo (obvykle včetně grafického vyjádření – např. fontu písma) fráze logo, symbol, obrázek barvy tvar výrobku nebo obalu nebo kombinace předchozích způsobů.
Zdroje Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [ ]. Dostupné na: ov.jpg jpg Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992