Učíme se animace Groppa Corina.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 9.3 (Automatický chod - časování)
Advertisements

Číslo DUM: VY_32_INOVACE_04_01 Autor: Mgr. Ivana Matyášková
Počítačová grafika.
Základní škola a mateřská škola Bzenec
Multimédia – digitální animace Bohumil Bareš.  animovaný GIF  princip: sekvence obrázků s určitou změnou  omezený počet barev -> kvalita  omezené.
Základy focení – Zlatý řez a formáty souborů ve fotografii
Internetové stránky a Internetový prohlížeč
Digitální obraz a animace Univerzita 3. věku TŘINEC 2004.
Grafický editor GIMP (11) Ještě jednou si pohrajeme s filtrem mapování na objekt... „Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Animovaný film Jak na to? Ruční animování pohyblivých částí
Multimédia ve vzdělávání ANIMACE Litomyšl.
RASTROVÁ A VEKTOROVÁ GRAFIKA
Grafický editor GIMP (11) Ještě jednou si pohrajeme s filtrem mapování na objekt. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.06 Téma: PowerPoint Číslo.
Zoner Callisto.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Informační a komunikační technologie 8. ročník Multimédia Bohumil Bareš.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
PowerPoint. PowerPoint Co je to PowerPoint? Program PowerPoint slouží k tvorbě prezentace. Pracuje se zde s tzv. snímky. Každý snímek tvoří jednu obrazovku.
PIVOT STICKFIGURE ANIMATOR. Licence: freeware Poslední verze: Lokalizace: česká (pro všechny verze) Velikost po rozbalení z archivu: 1,6 MB.
Animace Moderní počítačové aplikace. Animace Lidské oko je přitahováno pohybujícími se objekty Animace nejen přitahuje pozornost, ale slouží i jako prostředek.
Počítačová grafika.
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_057 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Microsoft Powerpoint Microsoft Word.
Košík – tisk/export záznamů Řazení záznamů – záznamy v košíku lze seřadit podle různých kritérií v liště řazení – název, první autor atd. Záznamy, které.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
GIMP – animace.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Počítačová grafika a prezentace
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Počítačová grafika.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Hladiny – základy práce Zoner Callisto
Písemka. 01. pomocí minimálně 4 obrázků vysvětlete rozdíl mezi bitmapovou a vektorovou grafikou bitmapová grafika Vektorová grafika.
Informatika Základní formáty počítačové grafiky Obrázek: Žaneta Lažková 2012.
Transformace Zoner Callisto
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
Vzdělávací technologie Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
VY_32_INOVACE_10-09 Mechanika I. Skládání pohybů.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Animace Příběh vítězství Strom života
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a mateřská škola Ostrava - Bělský Les, B. Dvorského 1, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Martin.
Počítačová grafika Zoner Callisto Import a export – práce se soubory a tisk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
Vektorová grafika (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
1 Televizní obraz Digitální záznam Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_048.ICT.13 Zoner Callisto - úvod.
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_043.ICT.13 Práce s předlohou snímku.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_047.ICT.13 Vektorová a rastrová grafika.
Počítačová grafika Rastrová a vektorová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Grafické programy - opakování
Otázka a odpověď Příklady a postupy
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP CZ.1.07
VY_32_INOVACE_
Zoner Callisto – křivky
Převod objektů mezi formáty
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 16– ROZŠIŘUJÍCÍ EFEKTY V PREZENTACI Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín, příspěvková.
Moje cvičná prezentace
Tvorba webových stránek na google – Sites (10.)
Transkript prezentace:

Učíme se animace Groppa Corina

Animace Animace je způsob vytváření zdánlivě se pohybujících věcí. Princip animace představuje záznam na sebe navazující sekvence snímků, které jsou každý o sobě statický a drobně se od sebe liší. Při rychlém zobrazování těchto snímků postupně za sebou vzniká díky setrvačností lidského oka dojem plynulého pohybu. Snímky se však musí přehrávat takovou rychlostí, kterou už oko nepostřehne.  zdroj: wikipedie

Postup tvorby vektorové animace 1. Vytvoříme si ve vektorovém programu Zoner Callisto objekt květiny.

2. Potřebujeme nejméně 3 obrázky stejné květiny, které postupně vybarvíme jinou barvou.

3. Důležité je si je uložit postupně a poté dát „EXPORT“ do formátu gif.

4. Dále si otevřeme program pro tvorbu animace Zoner Gif Animátor, kde exportované obrázky ve formátu gif nahrajeme za sebou.

5. V programu Zoner Gif Animátor je důležité si nastavit čas u každého obrázku po záložkou rámec (doba trvání).

6.Výslednou animaci si můžeme prohlédnout pomocí spuštění ikony „kamery“.

Pomůcky Zoner Callisto Zoner Gif Animátor