Kateřina Jiráková4.A 2.12. 2008. Učebna biologie č. 6  Učebna biologie se nachází v prvním patře naší školy.  Učí zde paní profesorky Ondřejová a Vojířová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium U Balvanu Biologie Jana Rohánková A.
Advertisements

PLANETA ZEMĚ A VZNIK ŽIVOTA NA ZEMI
Barbora Dašková 3.ročník
Christina Bočáková 3. ročník
Šárka Špirhanzlová 3.A ČESKÝ JAZYK.
Gymnázium, Jablonec nad Nisou, U Balvanu 16
Výuka českého jazyka na naší škole.
Nikola Malá, 3.A Gymnázium U Balvanu březen 2013
Český jazyk a literatura
Výuka na gymnáziu U Balvanu
Moje budoucnost. Založena v roce Vlastní moderní vybavení. Přátelské prostředí. Individuální, partnerský a komunikativní přístup k žákům a studentům.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Č l o v ě k (výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
Petr Blažek, Septima, prosinec 09
Výuková centra Projekt č. CZ.1.07/1.1.03/
Virologie.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Obecná biologie.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
VZTAHY MEZI ORGANISMY POTRAVNÍ VZTAHY.
Chaluhy, čili hnědé řasy
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
BUŇKA PŘÍRODOPIS 6. TŘÍDA.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Zkoumání a ochrana přírody
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Základní struktura života
Biologie 1.ročník.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.05 Anotace: Prezentace vysvětlí základní rozdíly mezi jednobuněčnými a mnohobuněčnými organismy, procvičuje a opakuje učivo. Vzdělávací.
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis – Biologie rostlin
Organismy v sadech a ovocných zahradách.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Biologické vědy.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACEMateriál seznamuje žáky s některými biologickými vědami a.
- zabývají se studiem živých soustav
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_121_Předmět chemie AUTOR: Igor Dubovan ROČNÍK, DATUM: 8., 5.
Bi1BP_ZNP2 Živá a neživá příroda II Biologické vědy
Ekologie jako věda Obory ekologie.
Biologie 3.ročník.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor RNDr. Romana Michálková Číslo materiálu3 Datum vytvoření Druh učebního materiáluprezentace Ročník 1., 4. Anotace.
Mnohobuněčné organismy
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
PLANETA ZEMĚ A VZNIK ŽIVOTA NA ZEMI
Název prezentace (DUMu): Buňky
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: VÝVOJ ZEMĚ ŽIVOTA A ČLOVĚKA
Třídění přírodnin.
Potraviny rostlinného původu
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_147_ Půda
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVOTA
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje BUŇKA VY_32_INOVACE_23_461 Projekt.
Rozdělení biologických věd
Pohlavní soustava muže
2. Organismus a prostředí Základy ekologie pro střední školy 1.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název prezentace (DUMu): Vlastnosti živých soustav
Žáci se seznamují s dovednostmi v jednotlivých věkových obdobích
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

Kateřina Jiráková4.A

Učebna biologie č. 6  Učebna biologie se nachází v prvním patře naší školy.  Učí zde paní profesorky Ondřejová a Vojířová Ondřejová a Vojířová

Učivo prvního ročníku  V prvním ročníku se studenti seznámí se vznikem života na Zemi a jeho vývojem nebo stavbou buněk.  Dále se zabývají bakteriemi a viry, jejich způsobem rozmnožování a přežívání v organismech.

Druhý ročník …  V druhém ročníku si studenti opakují rostliny pomocí vytvořených herbářů  Probírají se například živočišné houby, kroužkovci nebo hmyz.  Do druhého ročníku také probíhá vyučování v laboratořích biologie.

 Nebo také rozeznávání různých druhů ptactva =(

Výuka v třetím ročníku  Ve třetím ročníku studenti přichází na chuť biologie, protože se začíná probírat člověk.  Seznámí se se všemi soustavami, které umožňují člověku přežít.

Konečně čtvrtý ročník…  Zde se dokončuje výuka o stavbě lidského těla a na ní navazuje učivo genetiky a později i ekologie.

 Čtvrtý ročník se zakončuje úspěšným složením maturitních zkoušek v květnu, bohužel někdy v září =(

Na závěr používané učebnice …