INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. VSTUPNÍ INFORMACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. dusan.pavlu@vsfs.cz
HODNOCENÍ A UKONČENÍ PŘEDMĚTU VSTUPNÍ INFORMACE HODNOCENÍ A UKONČENÍ PŘEDMĚTU Studenti zpracovávají písemně odbornou marketingovou studii s kritickým hodnocením konkrétního uplatnění strategie IMK v reálném sociálním životě společnosti: v neziskovém sektoru, kulturním, sportovním, vědeckém, v oblasti komunikačních aktivit nejrůznějších nekomerčních společenských institucí apod.) podle konkretizace v zadání pedagoga vedoucího seminář. Práce musí být odevzdána v předepsané formě do 24. října 1 x v tištěné formě 1x na e-mail vedoucího semináře a v kopii dusan.pavlu@vsfs.cz Tématiku si volí student podle vlastní úvahy. Pedagog bude do 4. října specifikovat formu odborné studie. Počínaje 24. říjnem budou studenti v rámci semináře své studie prezentovat v pořadí, které určí vedoucí semináře. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::
VSTUPNÍ INFORMACE METODY HODNOCENÍ Znalosti jsou v prezenční formě průběžně přezkušovány dvěma vědomostními testy s 10 otázkami, které jsou výběrem z kontrolních otázek Studijní opory. Testy v délce 20 minut jsou zařazeny ve 4. a 8. přednášce. Za každý dílčí test lze získat maximálně 100 bodů, za úspěšně zvládnutý test lze považovat zisk 50 bodů. Předmět je zakončen souhrnným testem s 15 otázkami. Aby student mohl být připuštěn ke zkoušce, musí získat ze dvou dílčích testů minimálně 100 bodů, z testu závěrečného pak nejméně 75 bodů: celkem tedy 175 bodů. Pokud těchto hodnot nedosáhne, píše náhradní test. Navazuje ústní část zkoušky formou diskuse a posouzení kvality výsledků všech testů vyučujícím pedagogem a diskuse na obsahem odborné studie. Výsledná známka je složena ze všech částí: výsledků dílčích a závěrečného testu, známky z odborné studie. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., dusan.pavlu@vsfs.cz ::