Edita Nováková Tereza Procházková. Subjektivní faktory Psychologické pohnutky - preference Společenské a kulturní rysy daného národa Stupeň kultury a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Advertisements

Milan Babický Štěpán Barák
Hotel Garni - Současná finanční situace v hotelnictví očima managementu“
V POLYCENTRICKÉ STŘEDNÍ EVROPĚ
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Paříž Termín zájezdu: – Cena zájezdu:6 800 Kč ( cena může být upravena podle počtu nocí ve 3 splátkách ) Ubytování:hotel v centru Paříže.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Cestovní kancelář SUPER-IN
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
S námi si konečně odpočinete…
Obecně  Dělí se na objektivní a subjektivní  Objektivní – politické ekonomické demografické urbanizační ekologické Subjektivní –sociální skupina, znalost.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
NS-LEV 21 pro český sport Jiří Šlégr http://
Pro 8. a 9. ročník Tento rok bez výuky !!! U moře…
Geografie cestovního ruchu
PO ŠKOLE DO ŠKOLY Projekt OPVK č. CZ.1.07/1.1.32/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Jiří Štyrský 11.června 2009 Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Současnost a budoucnost.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_97.
Internet a cestovní ruch
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Prezentuje se vám „ Penzion u krbu “ Pana Zdeňka Dvořáka Sokolovská 536, LOKET
Cestovní ruch Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
CESTOVNÍ RUCH. Cestovní ruch mladé odvětví hospodářství mladé odvětví hospodářství návaznost dalších služeb - dopravy, ubytování a stravování, služby.
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
MARKETINGOVÝ MIX.
Cestovní kancelář RELAX S RELAXEM SI UŽÍVÁTE, NA PLÁŽI SE VYHŘÍVÁTE!
CESTOVNÍ RUCH.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ JIHLAVSKÉ SÍDELNÍ AGLOMERACE Mgr. Tereza Chloupková, oddělení strategického rozvoje města Jihlavy Mgr. Tomáš Koukal, vedoucí.
CESTA KOLEM SVĚTA MARTIN KRYSTYNÍK. NIZOZEMSKO (Amsterdam) Nizozemsko jsem si vybral, kvůli tomu, že jsem se tam chtěl vždycky podívat. Letěl jsem z Prahy.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název:
RAKOUSKO – VÍDEŇ NĚMECKO - REGENSBURG Popis mobilit Mgr. Kristina Maderová Celoživotním vzděláváním k zefektivnění výuky jazyků Seminář k předání informací.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
Po stopách UNESCO památek Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu Senovážné náměstí České Budějovice.
Dovolená s OS Tatry Již deset let využívají členové OS dovolené v Tatrách – Velké Lomnici – Penzionu Rysy.
Dovolená s OS Tatry – Starý Smokovec Starý Smokovec – nové místo pro rekreaci členů OS v Tatrách.
VY_32_INOVACE_Fi_III_8 Název Cestovní ruch Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Služby Patří do TERCIÉRU, III. sektoru hospodářství + KVARTÉR (nevýrobní součást hospodářství. Čím větší podíl na celém hospodářství státu služby mají,
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-10 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
NORMANDIE, BRETAŇ – den Odjezd ve večerních hodinách z Teplic a dlouhá noc v autobuse.
Společenská výchova – Zásady chování v ubytovacích zařízeních
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Agroturistika a venkovská turistika
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
PAŘÍŽ A ROUEN s jazykovým kurzem
Společenská výchova – Kultůra cestování
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Edita Nováková Tereza Procházková

Subjektivní faktory Psychologické pohnutky - preference Společenské a kulturní rysy daného národa Stupeň kultury a vzdělání ve společnosti Móda a trendy Reklama, propagace, publicita Úroveň bohatství Zkušenosti s cestováním

Aktivní nebo pasivní ?

Současné trendy Doplňování dovolené o alternativní způsoby trávení času Pokles poptávky po destinacích s nízkým standardem služeb Smíšené spotřební chování Roztříštěné preference volby destinací Opakované návraty na „vyzkoušená“ místa Mobilita Zvýšení obliby regionů,které nabízejí širokou a různorodou škálu služeb Zvýšení poptávky po kvalitním destinačním managementu

V ceně: Letenky Hotel Caesar **** Stravování All inclusive Apartmá je vybaveno soc. zařízením, ledničkou, balkonem s výhledem na Koloseum Vyhlídkový okruh historickým centrem Cena: Kč / pár Řím+ „Luxusní dovolená pro novomanžele“

V ceně: letenky Penzion Piaf ** Vlastní stravování Pokoj vybaven TV a wifi, soc. zařízení Prohlídka Louvru s českým průvodcem Plavba po Seině Cena: Kč / pár Paříž „Ekonomická dovolená pro novomanžele“

V ceně: letenky Hotel Amarante Champs- Elysées **** Stravování All inclusive Apartmá vybaveno soc. zřízením, vanou s jacuzzi, balkonem s výhledem na Champs- Elysées Vyhlídkový okruh Paříží včetně večerní plavby po Seině Luxusní večeře v centru města Cena: Kč / pár Paříž+ „Luxusní dovolená pro novomanžele“

Nyní prosím zvedněte ruku pro možnost A – Řím + Nyní prosím zvedněte ruku pro možnost B – Paříž Nyní prosím zvedněte ruku pro možnost C – Paříž + Hlasování

Předpoklad C – Paříž + Když srovnáte všechny tři nabídky (Paříž +, Řím+, Paříž), usoudíte, že obě města s plnou penzí jsou velmi lákavá, ale Paříž bez jídla není nic moc. Tahle ošizená nabídka (Paříž) způsobí, že se vám původní Paříž s plnou penzí najednou začne jevit jako mnohem lákavější. Dokonce si asi řeknete, že je to lepší volba než Řím a že nemá cenu se trápit dalším srovnáváním. Suma sumárum, je velmi pravděpodobné, že si pro svou cestu nakonec vyberete Paříž s plnou penzí – a to hlavně kvůli předhozené návnadě, která sama o sobě není nijak atraktivní.

Děkujeme za pozornost zdroje: HAMARNEHOVÁ, I. Geografie cestovního ruchu : Evropa., s. ISBN BELEJOVÁ, M. TRENDY CESTOVNÍHO RUCHU V EVROPĚ. In TRENDY CESTOVNÍHO RUCHU V EVROPĚ [online]., 2003 [cit ]. Dostupné z WWW:. ARIELY, D. Jak drahé je zdarma., PROČ JE VŠECHNO RELATIVNÍ – I KDYŽ BY NEMĚLO, s. 216.