Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Objednatel Cíl projektu Dokumentace Technologie Aktualizace a správa dat Publikace dat DIGITÁLNÍ MAPA PRAHY Petr Šebesta.
Advertisements

Odbornost Hasič III.stupně Ing. Milan TLAMKA
KAM KRÁČÍ ČESKÉ TELEKOMUNIKAČNÍ SÍTĚ
Stránka 1, © Vema, a. s.. Stránka 2, © Vema, a. s. Podnikové aplikace  Integrovaný podnikový systém (Integrated Business System):  komplex aplikací.
Projekt ePreskripce a poskytování údajů o vydaných LP
ARBES FEIS [BI] ARBES Technologies, s.r.o.
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
 Grafický design je služba na míru.  Obrovské rozdíly mezi cenami a kvalitou služeb.  V ceně se například zohledňuje: ▪ Strávený čas nad prací ▪ Fixní.
Projekční a architektonická kancelář Stavební a obchodní společnost
ALCOMA a.s. Vinšova Praha 10
Nabídková prezentace FACELIFT. Kdo jsme? Projekční a architektonická kancelář Stavební a obchodní společnost Servisní středisko.
ÚVODNÍ WORKSHOP Ostrava.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Systém MISYS a jeho podpora Instalace MISYS – obce a města.
Definování prostředí pro provozování aplikace dosud jsme řešili projekt v obecné rovině aplikace bude ovšem provozována v konkrétním technickém a programovém.
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
80 GHz – spoje budoucnosti? ALCOMA – rychlé spoje, program MPA
Skalský Dvůr Servisní protokol Renata Štěpničková.
2 Jan Tomíšek Nová organizace služeb 3 Základní typy služeb poskytovaných společností Vema operativní hotline konzultace školení implementační implementace.
Simon, Štancl, Vajdl, Valenta.  Sunnysoft mControl je komplexní řešení pro kontrolu a správu firemních PDA zařízení. Jde o nový produkt na trhu přinášející.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Nástrahy veřejnoprávního projednávání a územního rozhodování Ing. Pavel Dražďák.
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
Copyright © 2011, atlantisProNGX nahrávání telefonních hovorů.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Rozčlenění nákladů na výstavbu FTTH sítí
DATOVÁ SÍŤ NP A CHKO ŠUMAVA
Podpora a rozvoj komunikační infrastruktury ISVS Ing. Lubomír Moravčík
IP telefonie studie a co dál
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
S námi víte na beton,kde jsou vaše auta Oborové řešení O2 Car Control.
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
Jirous spol. s r.o. Vývoj a výroba wifi antén a příslušenství
System Management.
Výstavba otevřených optických sítí první zkušenosti
Vzdělávání, didaktické systémy v hydraulice
Kam kráčí české bezdrátové sítě Sušice 2011 Marek Bako- vedoucí velkoobchodu Daniel Nalevajko- manažer rozvoje Jiří Vaja – vedoucí velkoobchodních služeb.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Realizační tým ICZ duben 2005
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
Vaše jistota na trhu IT Vybudování a provozování e-spisovny Josef Sedláček ICZ a.s.
2 Fučíková Sylvie HR/Win – moderní technologie pro osvědčené aplikace.
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení a realizace staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka.
GORDIC spol. s r. o. pobočka Ostrava. Obsah prezentace Varianty řešení -TC Kraje -TC Kraje – hosting dodavatele Maintenance, kompletní aplikační podpora.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Radioreléové spoje ALCOMA – rychlé spoje
Autor: Radim Oliva Vedoucí práce: Ing. Ladislav Beránek, CSc., MBA
ÚVODNÍ WORKSHOP Brno.  Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce,
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
2. Životní cyklus a procesy projektu
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
ZPV Industrial, s.r.o. zajišťuje
Helios Orange - Implementace systému
Prezentace společnosti PROFI REGAL s.r.o. Pro XXII. Valné shromáždění Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů ČR 23. – 25. října 2011.
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
„Váš kraj, Váš rozpočet“. Projekt „Váš kraj, Váš rozpočet“  Běžná praxe: občané mají možnost vyjádřit se k návrhu rozpočtu až ve fázi, kdy je návrh rozpočtu.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Monitorovací systém sociálních služeb města Plzně k podpoře dotační politiky Mgr. Karolína Vodičková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Technické prostředky v požární ochraně Řád technické služby.
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1, Praha 2 Transformace a deinstitucionalizace Karel Vít Konference.
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Projekt BOZP Výsledky první části České vysoké učení technické
Název produktu.
III. Setkání se starosty obcí
STÁŽ A JEJÍ PŘÍNOS.
Transkript prezentace:

Program péče o zákazníky a produkty ALCOMA Instalace, helpdesk, dohledové a servisní služby

Pro společnost ALCOMA vždy byla a je prioritou ta nejlepší dostupná péče o klienty a jejich spokojenost s našimi produkty. Našeho motto splňuje i přepracovaná koncepce produktové podpory. Produktová podpora přináší možnost dodání spoje na klíč, což zahrnuje: -Výpočet kvality trasy, včetně případné administrativní přípravy žádostí pro přidělení koordinovaných kmitočtů. -Ověření viditelnosti, nebo před instalační průzkum. -Rekognoskace kmitočtového spektra. -Zpracování projektových a technických dokumentací. -Montáže dle nabízených variant a rozsahu provedení. -Profylaxe již provozovaných spojů. -Možnost nepřetržitého dohledu celých sítí i jednotlivých spojů. -Servisní služby, sklady náhradních dílů.

Návrhy, výpočty, profily, administrativa

Montáže a související služby Site survey a Rekognoskace Site survey je předběžný průzkum lokality, který posuzuje možnost a podmínky nasazení rádiového spoje. Rekognoskace je změření kmitočtového spektra, výpočet odstupu signálu od šumu a návrh spoje pro volné pásmo. Šéfmontáž Uchycení spoje na připravené výložníky a zapojení na připravené kabely včetně přepěťových ochran, směrování, předání spoje do provozu. To vše bez použití speciální techniky. Vhodné i jako školení pro techniky sítě. Malá montáž Odborná montáž technologie, položení kabelů, směrování a konfigurace. Součástí malé montáže může být i dodávka jednoduchých výložníků. Příprava (kabelové trasy a uchycení výložníků) maximálně 2 hodiny na stranu. Velká montáž Jedná se o rozšířenou montáž dle konkrétních požadavků a specifikace zákazníka. Velké montáži musí předcházet průzkum a je posuzována individuálně.

Technická podpora a servisní služby Technická podpora HOTLINE Pro všeobecnou technickou podporu je ve společnosti ALCOMA provozována služba HOTLINE. Jedná se o přímý kontakt na techniky společnosti, kteří jsou schopni problémy řešit v reálném čase s podporou vývojových pracovníků (v případě komplexnějších problémů). Služba je v provozu v rámci běžné pracovní doby. Podrobné informace jsou k dispozici v „Manuálu servisní podpory“, který je dostupný na stránkách Servisní kontejner Jedná se o sklad se sdíleným přístupem, ve kterém jsou uloženy náhradní díly. Na základě smlouvy je uživatel oprávněn kdykoliv přistupovat do kontejneru a vypůjčit si zde potřebné náhradní díly a materiál. Aktivní dohled Služba poskytuje nepřetržitý přehled nad definovanými parametry provozovaných spojů. Dohled je provozován na dispečerském pracovišti se stálou přítomností operátora (24/7/365). Dispečink o případných událostech informuje klienta, či klienta a servisní tým podle domluveného SLA.

Rychlý zásah Služba SLA se standardním rozsahem: Aktivní dohled Servisní zásah technika spojený s opravou / výměnou technologie. Zápůjčku náhradních dílů, nebo výměna technologie Garantovaný režim služby: maximálně 6 hodin do příjezdu od nahlášení, maximálně 6 hodin na odstranění závady od dojezdu. V praxi je tato doba ve většině případu výrazně kratší. Orientační doby dojezdu lze nejlépe odvodit z mapy servisních středisek: Další programy SLA: SLA MINI SLA s odstraněním závady do 24 hodin. VIP služba „Sedím vedle“ SLA s odstraněním závady do 6 hodin od nahlášení závady. Technická podpora a servisní služby

__________________________________________________________ Vinšova 11, Praha 10, Vám děkuje za pozornost