LEGO® Wear.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
, , Nabídka investiční spolupráce.
Advertisements


VY_32_INOVACE_ 04_ Lidé a čas Kalendář (SADA ČÍSLO 2)
Zde jsou jedny z našich plesových, poněkud výraznějších šatů. Hodí se na plesy a jiné slavnostní události. Počítejte s tím,že budete hodně výrazná. Tyto.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
KALENDÁŘ NA ROK LEDEN LEDEN Hoďte se do gala, plesová sezóna začíná!
FRENCYS Zima 2014/15.
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Vítek Urban prosinec 2004 prima
Ovocný strom ve všech čtyřech ročních období
Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.
Sympatex Technology – 2007, naše cesta do budoucnosti.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Strom po celý rok Jaro Léto Podzim Zima Adam Škoda Kalendář.
MARKETINGOVÝ MIX.
LIDÉ A ČAS KALENDÁŘNÍ ROK.
ČLENSKÁ SCHŮZE Plán činnosti sportovního klubu MAESTRO CLUB Kolovraty na rok 2015.
VY_52_INOVACE_ZBO2_5364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Podzimní a zimní měsíce
Základní škola a Mateřská škola Chlebičov DUM 57. Březen 2012 Jarní a letní měsíce.
JARO.
Strom po celý rok podzim
Jaro Jaro (zastarale Vesna) je jedno ze čtyř ročních období. V mírném pásu se vyznačuje začátkem vegetativní aktivity rostlin a zvýšením aktivity živočichů.
Třídní schůzky Organizační záležitosti Připomínáme, že v závěru školního roku budou dny ředitelského volna. Děti dostanou vysvědčení již 20.
Strom po celý rok Autor: Weissová Klára.
„Sportem ku zdraví, poradí Všestranný“ Svět sportovní módy Pavel Všestranný CZ.
Roční období Název školy:
Nabídka výstroje rozhodčích ČSA. Čepice bez popisku ČSA Krátký kšilt Na domácí metu Velikosti 6 7/8 až 7 ¾ CENA: 200,- Kč.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Stromy po celý rok Veronika Prouzová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_50_Měsíce v roce AUTOR: Mgr. Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
Prvouka ROČNÍ OBDOBÍ 1. ročník
Výukový prográmek pro děti 2.třídy ZŠ Roční období
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
Jaro Test pro 1.roč. obd.duben. Jaro Test pro 1.roč. obd.duben.
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Léto Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo projektu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Zájmový kroužek nejen pro děti předškolního věku školní rok Šikovné ručičky.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_80_PRV1 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Roční období NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola, Hevlín, příspěvková.
ROČNÍ OBDOBÍ VY_32_INOVACE_1C_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola.
VY_52_INOVACE_ČLAJS_06_JF Počasí a podnebí v ČR
DUM I. / 10. měsíce Bc. Zdeněk Klíma.
ROČNÍ OBDOBÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Autor: Mgr. Radana Marelová
Neživá příroda – roční období, střídání dne a noci
ROČNÍ OBDOBÍ Tereza Skálová.
Autorka: Vendula Szappanosová
KALENDÁŘ.
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_29_PRVOUKA
S heslem roku: Dohnat a předehnat Ameriku
DUM I. / 15. roční období Bc. Zdeněk Klíma.
VY_32_INOVACE_ PRV.2R.1B.1 ROK a ROČNÍ OBDOBÍ fotografie - vlastní.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 2.část
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
ROČNÍ OBDOBÍ - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
CLOTHES Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A.+B.19_clothes Název: Clothes Vzdělávací oblast:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Dny − days Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nikola Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Transkript prezentace:

LEGO® Wear

Nepodceňujte sílu kostiček!

LEGO - Zábavná fakta Ole Kirk Christiansen, zakladatel Lega, vytvořil název „LEGO“ použitím prvních dvou písmen z dánského slova LEG GODT, znamenající „dobře si hrát“ Slavné LEGO kostičce, s kterou si dnes hrajeme, je více než 50 let LEGO produkty jsou prodávány ve více než 130 zemích Tento rok si bude s LEGO kostičkami hrát více než 400 miliónů dětí a dospělých LEGO je největší celosvětový výrobce pneumatik na světě V průměru vychází na každého člověka na zemi 80 LEGO kostiček LEGO minifigurky – na celém světě jich je více něž 4 miliardy, což je činí nejpočetnějším národem na zemi!

LEGO - pátá nejuznávanější společnost na světě!!!

LEGO - Příběh Upoutávka na Lego Movie na YouTube měla více než 20 milionů prokliků. http://www.youtube.com/watch?v=fZ_JOBCLF-I Poslední týden sledovalo LEGO Příběh více diváků než činí za všechny filmy navržené na Oskara dohromady. Pokračování filmu je již plánováno a očekává se v roce 2016

LEGO Wear - přehled KABOOKI je název společnosti, která je oficiální výrobce oblečení LEGO Wear a je také částečně vlastněna společností LEGO Group. Děláme věci v podstatě jednoduše: navrhujeme, vyrábíme a prodáváme velmi kvalitní oblečení pro děti do 12 let na základě licence společnosti LEGO Group. Vyrábíme zábavné, funkční a pohodlné dětské oblečení nejvyšší kvality Zaměřujeme na bezpečnost v každém detailu a tím umožňujeme dětem hrát si bez jakýchkoli rizik Naše oblečení odpovídá schopnostem dětí v různém věku. Myslíme na to, co jsou schopny malé prstíky zvládnout, aby se děti co nejpohodlněji zvládly samy obléknout a svléknout. Používáme zapínání na háčkové knoflíky namísto běžných knoflíků a také upřednostňujeme elastické pasy před zipy. Pro maximální bezpečnost nenajdete na našem oblečení žádné vyčnívající šňůrky ani provázky. Hodnoty LEGA jsou: kreativita, představivost, učení, zábava a kvalita, což jsou hodnoty, které se uplatňují i v kolekcích LEGO wear.

LEGO Wear – Kolekce Pre Spring: Objednávka: Květen & Červen 2014 Dodání: Listopad & Leden 2014/15 Spring Summer: Objednávka: Červenec & Září 2014 Dodání: Únor & Březen 2015 High Summer: Objednávka: Červenec & Říjen 2014 Dodání: Duben 2015 Back to School: Objednávka: Listopad & Prosinec 2014 Dodání: Červenec 2015 Autumn Winter: Objednávka: Leden & Březen 2015 Dodání: Srpen & Září 2015 LEGO TEC: Objednávka: Listopad & Únor 2014/15 LEGO Summer TEC: Objednávka: Květen & Červen 2014 Dodání: Leden 2015 Celoroční programy: Obleky do deště: Objednávka: Celoročně Dodání: Dle zásob okamžitě Kalhoty: Objednávka: Mohou být objednávány s každou kolekcí Dodání: Začíná v srpnu 2014, potom s každou následující dodávkou Pyžama: Objednávka: Mohou být objednávány s každou kolekcí

LEGO Wear –Věk & Velikosti LEGO wear představuje kompletní nabídku oblečení pro aktivní kluky a holky ve věku 0-12 let Kolekce jsou navrženy tak, aby odpovídaly vývoji dítěte v daném věku

LEGO Wear – Náměty, téma, řady

LEGO Wear vlastnosti

Kolekce

LEGO Wear - Tec 2014 Kolekce LEGO® Tec je vysoce funkčním outdoorovým zimním oblečením a vyznačuje se skvělými parametry, které udrží Vaše dítě v teple a suchu po celou zimu. LEGO TEC je technologie Vodní sloupec 8000 mm Prodyšnost Vysoká odolnost – testováno na více než 50 000 otěrech izolace Thinsulate Podlepené švy Odnímatelné kapuce jsou samozřejmostí u každého produktu Bezpečnost dětí je na prvním místě Vyrobeno dle odpovídajících právních předpisů EU

Rain Wear NOS, Mix and Match...koncept LEGO Wear - Program obleky do deště Rain Wear NOS, Mix and Match...koncept RAIN Wear oblečení do deště je představováno jako vysoce variabilní program Koncept Mix a Match je založen na kombinovatelnosti jakékoli barvy kalhot s jakoukoli bundou, což představuje 15 kombinací u každé kategorie

LEGO Wear - BACK TO SCHOOL 2014 V kolekci Back to School představujeme první část sezónní palety podzimních a zimních barev Tato kolekce představuje design inspirovaný hračkami LEGO

LEGO Wear - AUTUMN WINTER 2014 Kolekce Autumn Winter (Podzim/Zima) zahrnuje sortiment modelů navržených pro podzimní a zimní dny Barvy navazují na sezónní paletu s přidáním nových speciálních barev Tato kolekce bude představovat téma inspirované LEGO hračkami. Typické prvky budou použity na tričkách, mikinách a košilích

LEGO - Home (night) Wear 2014 Kolekce domácího oblečení má za cíl především pohodlí Poskytne Vašemu dítěti pohodlí když doma lenoší nebo usíná v posteli I tato kolekce představuje téma inspirované LEGO hračkami

LEGO Wear - Program kalhoty 2014 Nový kalhotový program LEGO Wear je celoroční Kolekce se skládá ze speciálních džínů a kalhot, které odpovídají požadavkům trhu Všechny kalhoty mají pohodlně padnoucí střih a jsou velmi oblíbené LEGO Wear kalhoty jsou vyrobené jen a jen pro děti Kalhoty jsou měkké a pohodlně se nosí po celý den Všechny kalhoty mají elastický nebo žebrovaný pas – bez zipů Lehce se oblékají a svlékají Všechny kalhoty mají nastavitelný pas

LEGO Wear - PRE SPRING 2014 V kolekci Pre Spring představujeme první část jarní palety barev, avšak s produkty vhodnými k nošení i v zimě. Kolekce LEGO wear Pre Spring: Mikiny Trička s dlouhým rukávem Fleecové mikiny Úpletové modely Džíny Šaty Sukně Kalhoty Doplňky

LEGO Wear - SPRING SUMMER 2014 V kolekci Spring Summer je obsažena paleta barev, která již byla použita v kolekci Pre Spring, ale je obohacena novými jarními barvami A opět každá dodávka pro daný měsíc reprezentuje téma inspirované LEGO hračkami LEGO Wear kolekce Spring Summer Vám přinese: Pocit přicházejícího jara a léta Všechny produktové skupiny se zvláštním důrazem na trička, košile, šortky, sukně a šaty Program džínů zahrnuje to nejlepší, co se týká pohodlí, tvarů a barev pro danou sezónu

LEGO Wear - HIGH SUMMER 2014 V kolekci HIGH Summer bude paleta barev velmi výrazná s použitím prvotřídních barev Kolekce bude inspirována náměty LEGO; LEGO Friends & LEGO Chima. LEGO Wear kolekce HIGH Summer Vám přinese: Šortky Vesty Trička s krátkým rukávem Plavky Kloboučky & Kšilty

LEGO Tec - Letní program Funkční outdoorové oblečení, letní kombinézy, bundy, kalhoty do každého počasí, fleecové a softshellové mikiny, rukavice a čepice. Perfektní oblečení pro Vaše děti, když si hrají venku v deštivém a oblačném počasí. Vodní sloupec 5000 mm Prodyšnost Vysoká odolnost – testováno na více než 50 000 otěrech Izolace Thinsulate Podlepené švy Odnímatelné kapuce jsou standardem u každého produktu Bezpečnost dětí na prvním místě

Marketing

LEGO - Marketing LEGO je jednou z nejznámějších značek na světě, opravdu! Více než 400 miliónů dětí a rodičů si bude tento rok hrát s LEGO kostičkami! Náš „rozsah“ je globální. LEGO produkty se prodávají ve více než 130 zemích! Po celém světě má klub LEGO více než 2.7 miliónů členů Existuje více než 50 herních konzolí LEGO, např.: Harry Potter, Lego Movie Každou sekundu se prodá přibližně 7 kusů jakéhokoli LEGO setu Nepodceňujte sílu kostičky! Máme k dispozici nástroje a marketingové programy, které zvyšují maloobchodní a internetovou nabídku

Připojte se k marketingovým příležitostem

Koncept SHOP-IN-SHOP Koncept LEGO Wear Shop-In-Shop představuje jasnou identitu LEGO Wear Tyto prvky zákazníkům umožňují jednoduše rozpoznat, kde toto kvalitní dětské oblečení naleznou

LEGO-školení zaměstnanců Školíme Vaše zaměstnance Vypracováváme brožury a mapy, které si můžete během školení prohlížet

Shrnutí & Další kroky LEGO je pátá nejuznávanější značka na světě LEGO Wear je celoroční dodavatel s rozsahem 10 kolekcí Kolekce jsou navrhovány speciálně pro děti s ohledem na zábavu, kvalitu a především na bezpečnost Jsme flexibilní, ochotní a toužíme po vzájemné spolupráci Dělejme obchod, hledejme příležitosti a hlavně bavme se!!!