1 2.7.2014 Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Advertisements

Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
Možnosti podpory kreativních průmyslů ze SF v období 2014+
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Euroregion Bílé-Biele Karpaty Zlín, Prezentace k semináři cestovního ruchu TENTO MIKROPROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKOU UNIÍ, Z PROSTŘEDKŮ.
Aktivity Ústeckého kraje v rámci implementace RIS ÚK.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
Sdružení cestovního ruchu Aktivity a činnost SM-SCR
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
Ludmila Claussová Czech Film Commission
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Podnikání v cestovním.
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
Prezentace turistické oblasti
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Management cestovního ruchu
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Regionální konference v MSK
Marketingová Strategie Strategie.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
2. setkání pracovní skupiny projektu Destinační management turistických lokalit Hranicko a Dolina Małej Panwi Michaela Randáčková Hranická rozvojová agentura,
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Návrh CHKO Český les Cílená stimulace hospodářského rozvoje území RNDr. Emil Chochole vedoucí Odboru regionálního rozvoje KÚPK Babylon,
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Aktuální stav přípravy programového období František Kubeš odbor regionální politiky Ministerstvo pro místní rozvoj ČR RSK Pardubického.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Národní program podpory cestovního ruchu 2017
turistická oblast v srdci Čech
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
CCRJM Certifikace DMO TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA BRNA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
RESORT LUHAČOVICE.
Kategorizace organizací destinačního managementu
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
, KÚ Ústeckého kraje.
Transkript prezentace:

Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí

Obsah prezentace •Cíle agentury CzechTourism 2012 •Návrh systému podpory filmové produkce •Jak se stát Film Friendly Destinací

•Jasně definované požadavky, práva a možnosti užití filmových projektů před natáčením •Nutná spolupráce s regiony při podpoře filmových projektů •Film Friendly Location CzechTourism návrh systému podpory filmové produkce

•Film friendly služby •Produkty cestovního ruchu po stopách filmových míst •Cestování za samotnou filmovou lokací CzechTourism návrh systému podpory filmové produkce

•Aktivity vyvíjené místní samosprávou, podnikateli a destinačním managementem k přilákání filmařů do destinace (zjednodušení administrativy, přizpůsobení nabídky a služeb, marketing destinace využívající přítomnost filmařských štábů v destinaci) pořádání Location Tour/Fam tripů •Marketingové aktivity směrem k rezidentům (argumentace přínosů filmové produkce místním obyvatelům, akceptování případných omezení a uzavírek…) Film „friendly“ lokace

•Marketingové aktivity směrem k producentům (jasná nabídka s předem nastavenými parametry) •Znalost potenciálu, historických a kulturních kontextů, limity místních filmových lokací (znalost o vhodných míst k natáčení, jejich ochrana – zóny v NP, CHKO,…) Film „friendly“ lokace

Práce se všemi fázemi vzniku filmu FAM Tripy proproducenty Mediální efekt Přímé finance pro lokaci/region Natáčení Tvorba Produktů CR Růst návštěvnosti

Shrnutí a konkrétní cíle agentury CzechTourism

FILM – cíle agentury CzechTourism •Vydání knihy – jak s filmem pracovat, aby byl film účinným nástrojem marketingu destinace v únoru 2012 (součástí i DVD) •Spolupráce s Czech Film Commission a Českým filmovým centrem (producenti) •Školení zástupců regionů, krajských úřadů, DMC a VŠ

FILM – cíle agentury CzechTourism •Práce se všemi fázemi vzniku filmu (již na konkrétních filmových projektech) •Aktivní vyhledávání filmových projektů •Spolupráce s regiony při tvorbě marketingových kampaní a produktů CR s vazbou na film

Děkujeme za pozornost! Jakub Hlaváček a Mojmír Mikula