Exkurze.  Dne 15. 12. 2011 jsme absolvovali exkurzi do Doks na Městský úřad.  Cílem bylo seznámení s jednotlivými odbory a jejich funkcemi.  Do Doks.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1.D NAVŠTÍVILA MĚSTSKÝ ÚŘAD
Advertisements

SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR
Milan Babický Štěpán Barák
Odbor právní a Krajský živnostenský úřad
Sociální politika 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Organizační struktura Městského úřadu Boskovice
AZYLOVÉHO CENTRA A STARTOVACÍCH BYTŮ PETROVICE, PRAHA 10 ul. JAKOBIHO
Bydlení v obecních bytech
KRIZOVÝ ŠTÁB MĚSTA HRANIC
Matrika – otázky a odpovědi Vidimace částečné listiny
Optimalizace počtu matričních úřadů Porada s MV ČR konaná dne
VOLEBNÍ PROGRAM MO PLZEŇ 3.  Za prioritu považujeme bezpečnost občanů ve dne i v noci, obzvláště pak bezpečí dětí v okolí škol a mateřských školek. 
Peníze - půjčky Splátkový prodej Úvěrová karta Spotřebitelský úvěr
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR
STÁTNÍ SPRÁVA A SAMOSPRÁVA
ANALÝZA STRUKTURY HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
Manažerské přístupy k informačnímu systému města
Evidence obyvatel.
 TRESTNÝ ČIN – jednání nebezpečné pro společnost, jehož znaky jsou definovány ve zvláštní části trestního zákoníku  přečiny – TČ do 5 let odnětí svobody,
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Dlouhodobý hmotný majetek - oceňování Vypracoval : Ing. Jana Šustrová Projekt Anglicky v odborných předmětech,
Sítě 2000 Okresní úřad Hodonín geografický informační systém.
SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR
1 SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR Ing. Rychtářová Miluše vedoucí správního odboru Nový Bor 10. ledna 2015.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
Veřejnosprávníci z 1.D poprvé na úřadě v Doksech.
Obec II. obecní zřízení Petr Machala.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
NIPOS – Lenka Lázňovská.  Velký okruh subjektů poskytujících veřejné služby v kultuře, a to zejména v oblasti veřejné osvěty a edukace. Jsou naplněním.
Dědické řízení Erika Peterzilová Vedoucí bakalářské práce:
GP Bydlete na venkově 2008 Celkový objem finančních prostředků: 1,2 mil. Kč Předmět podpory: projektová dokumentace pro stavební řízení - 1. rekonstrukce.
Právní předpisy obcí Krajský úřad Zlínského kraje, únor 2015
DPH v účetnictví města Přeštice od Přeštice Obec s rozšířenou působností obyvatel, obyvatel správního obvodu ve 30 obcích Nevykonává.
Obce jako oběť reforem? Obce jako oběť reforem? XIV. celostátní finanční konference 10. – 11. listopadu 2011 Ing. Dan Jiránek Předseda SMO ČR Primátor.
Správa místních poplatků
Evidence obyvatel podle z.č. 133/2000 Sb., v plat. znění.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_617 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Souvislý příklad na zaúčtování.
Městský úřad Odolena Voda má následující odbory Odbor tajemníka ( administrativa a organizace činnosti úřadu, právní služba města, správa Základních.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ANOTACE OBJASNIT POJMY OBEC, MĚSTO, ZASTUPITELSTVO, RADA, STAROSTA, MĚSTSKÝ ÚŘAD. VÝUKOVÝ MATERIÁL.
XXI. Seminář STMOÚ, Ostrava května 2011 T-MAPY spol. s r.o. XXI. Seminář STMOÚ, Ostrava května 2011 T-MAPY spol. s r.o.
1 SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR Ing. Rychtářová Miluše vedoucí Správního odboru Nový Bor 5. ledna 2016.
Územní správa a samospráva RNDr. Oldřich Hájek, Ph.D.
Transformace sociálních služeb z pohledu obce Jméno: Mgr. Alena Krušinová Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Kamýk nad Vltavou Počet obyvatel : 907 Kamýk nad Vltavou a Velká nad Vltavou zdravotní středisko, poštovní úřad, mateřská škola, základní škola spojená.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
S třednědobé plánování sociálních služeb v Ústeckém kraji v praxi Setkání s poskytovateli sociálních služeb, Ústí nad Labem, září 2016.
KRISTÝNA Vladařová 9.B 2015/ Město a samospráva – orgány města Veselí nad Moravou konzultant: Mgr.Randová Markéta.
Sociální služby poskytované obcemi aktuální problémy Ing. Daniela Lusková.
Výchova k občanství – 7. ročník Důležité životní doklady.
Teorie a praxe rozvoje měst a obcí
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
SPRÁVNÍ ORGÁNY OBCE Mgr. Michal Oblouk.
Název školy: Základní škola Městec Králové
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR
Občanská výchova – 6. ročník, Obec, kraj
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
MĚSTO VALAŠSKÉ KLOBOUKY
ZASTUPITELSTVO MĚSTA (15)
Organizační řád Městského úřadu Uherské Hradiště Příloha č
Název školy: Základní škola Městec Králové
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Naše obec – Česká Kamenice
ZASTUPITELSTVO MĚSTA (15)
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Setkání starostů obcí správního obvodu ORP Brandýs nad Labem-Stará Boleslav PROGRAM dne 31. ledna 2018.
MĚSTSKÝ ÚŘAD.
Transkript prezentace:

Exkurze

 Dne jsme absolvovali exkurzi do Doks na Městský úřad.  Cílem bylo seznámení s jednotlivými odbory a jejich funkcemi.  Do Doks jsme přijeli vlakem v 9:00.  Poté, co jsme dorazili na úřad, jsme byli rozděleni do pěti skupin a podle rozvrhu jsme chodili v určitých intervalech po jednotlivých odborech.

 Zástupce vedoucího odboru: Mgr. Jaromír Kubec  Odbor zahrnuje: 1.Matrika a evidence obyvatel - Matrika: sňatky, narození, úmrtí, oddací, rodné, úmrtní listy - Evidence obyvatel: přistěhování, odstěhování + evidence voličů (18 a více let) 2. Podatelna -příjem a odesílání úřední pošty -uschovávání pošty občanům s trvalým pobytem na úřadu -úřední deska (kamenná, internetová) -evidence stížností a petic -zpracovávání posudků pro soudy, policii, apod. => SAMOSTATNÁ PŮSOBNOST

 3. Sekretářka a personál  4. Spisovna - archivace dokumentů - každoroční skartace dokumentů (návrh k vyřazení -> Okresní státní archiv v České Lípě -> něco odvezou, něco spálí)  5. volby  6.uklízečka  7. přestupky – přestupková řízení ( -> přenesená působnost) - náprava pokojného stavu

 Vedoucí odboru: Dočkalová Jitka  1. Sociální: - Sociální práce (určeno pro lidi, co se ocitají ve složité sociální situaci – např. ztráta práce, rozvod, úmrtí,…) -> podporují člověka (rekvalifikace, pomoc při papírování,...), nasměrují ho ( K-Centrum, psycholog,…) - sociálně – správní ochrana pro děti a mládež (od 0 do 18 let) - > určeno pro problémové děti (záškoláctví, útěky z domova) a pro problémové rodiče (týrání, nepodmětné vychovávání) - na co nestačí na tamním úřadě řeší se v České Lípě - sociální služby – domov důchodců, dům s pečovatelskou službou, komunitní centrum ( děti a mladiství 7-20 let), nízko prahový dům pro děti a mládež (anonymní, bezplatné, snadno dosažitelné)

 2. školský: - 5 škol: Základní škola K. H. Máchy, 2x mateřská škola, ZUŠ, ZŠ a MŠ ve starých splavech (1.-5. ročník – speciální zaměření (dyslektici, hyperaktivní děti, dysgrafici,…) -> SAMOSTATNÁ PŮSOBNOST

 Vedoucí odboru: Miluše Duchanová  schvaluje umisťování budov, kolaudace, změny území  Řídí se podle vyhlášky  Čím je větší úroveň města, tím má větší „rajon“ a pravomoce

 Vedoucí odboru : Bc. Eliška Pavinská  1. Výdaje: - služby, opravy, nákup papírů, úklid,oprava chodníků, akce - mzdová účetní: mzdy (účetně) + evidovaný majetek, faktury, služby, výdaje účetní - vše má číselný kód (např – služby)  2. Příjmy: - dotace od státu, poplatky, výherní a hrací automaty, odpad, místní poplatky(psi, vstupné na akce, z ubytování – hotely, motorové vozidla), pronájem nebytových prostor,  Účetně zpracované – vystavení faktury + termín pro zaplacení – nezaplacení včas -> navyšování ceny ->exekuce

 Vedoucí odboru: Ing. Jiří Šamšiňák  Majetek potřebný: výdaje: stávající výstavba, investiční výstavba (projektová dokumentace, stavební povolení,dotace – např. od EU –musí být na stavbě 5 let cedule -> když ne, odebrání dotace, výběr dodavatele, kontrola stavby, kolaudace)  Majetek nepotřebný:

A nakonec: - paní starostka Ing. Burešová Eva - pan místostarosta Ing. Kapoun Karel - paní tajemnice Bc. Petra Musilová Zpracovaly: Marie Mudruňková, Jana Dubová, Lucie Jirková, Sabina Levá, Lenka Morcová