 Obrázky o procesech práce (momentálně pracuješ, spíš, neděláš vůbec nic,...) jsou přidány i pro ženské pohlaví  Čas zbývající práce je zobrazován v.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Advertisements

Vizuální Systém Fotbal
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Sada č. XIV Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada.
Návod ke správě týmu pro novou verzi webu
Prémiová automatická objednávka Instruktáž. CO JE TO ADR? •Prémiová automatická objednávka (ADR) je nejjednodušší způsob, jakým můžete obdržet své oblíbené.
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
* Procenta Úvod Matematika – 7. ročník *
Měření času Jednotky času
Prémiová automatická objednávka
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Rezervační systém AK Kladno Pokročilé používání. Vytvoření opakování rezervace.
VYHLEDÁVÁNÍ NA PORTÁLU INFORMAČNÍCH ZDROJŮ PRO UTB XERXES.
Vzhled prezentace - šablony
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:1.12.
Regulační diagram je to základní grafický nástroj statistické regulace procesu, který umožňuje posoudit statistickou zvládnutost procesu statisticky zvládnutý.
D) Užitek a optimální rozhodnutí
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Prezentační manažer Kapitola 3.0 (Úvodní práce v programu)
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST II
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
Power Point– pracujeme se snímky
X. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
SmartPhone start - Apple iPhone
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_07_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt Kreativní města Future City Game Snímek 2 „Rozvoj města stojí na pomezí řádu a chaosu. Nemá žádný počátek ani konec. Rozvoj města je.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
PYRAMIDA Práce a energie

Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Dvanácté MaSo, 72 družstev.
Pojmy a interpretace.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 3.1 (Práce se snímky)
Jednotky času - procvičování
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_252 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Tvorba tabulek Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Nejprve provedeme výpočet v závorce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Práce se šablonami v MS Word 2007
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Databáze velké množství dat pevně dané struktury
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/7.
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
VY_62_INOVACE_ Název výukového materiálu: Termínovaný vklad Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Duben 2013 Předmět: Finanční gramotnost Cílová.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Mapový server Města Moravské Budějovice. Mapový server obsahuje následující projekty:
Informační a komunikační technologie 11. WIN - pracovní plocha Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
MaSo podzim 2007.
Digitální učební materiál
Datové referáty Apstr4.
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Přizpůsobení webu Microsoft SharePointu Online
Transkript prezentace:

 Obrázky o procesech práce (momentálně pracuješ, spíš, neděláš vůbec nic,...) jsou přidány i pro ženské pohlaví  Čas zbývající práce je zobrazován v hlavičce okna prohlížeče.  Hráči mají mít možnost vyhledat místo aktuální práce jedním kliknutím.  Motivace ovlivní šanci na získání předmětu.

 Na mapě je nyní Zadavatel úkolu. Pokud chcete úkoly, musíte tam zajít.

 Noví hráči začínají blíže k tabákovému poli.  Zadavatel úkolu bude na mapě označený bílou tečkou (bodem).

 Přidání pevností na mapy, ke stavbě je zapotřebí mnoha produktů.  Přehlednější mapa a ukazatele detailnějších informací po najetí myši.

 Přidávání schopností v době práce bude znovu možné.  Nové texty o zranění u pracovních oznámení. Kouření tabáku je nezdravé, ale ty to přesto děláš.

 Změna zobrazení práce, nyní bude vidět přímo v základním okně hry, bez potřeby otvírat další okna ve hře.  Okna s prací upraveny pro lepší použitelnost.  Změna výpočtu práce, pracovní okno nyní bude ukazovat hodnotu peněz a zkušeností, které dostanete za vykonávání práce.  Produkty z prací bude možné koupit za nuggety.

 Prémiové světy - 1 hodina práce bude v důsledku stejná, jako dříve 2 hodiny (zkušenosti, peníze, štěstí). Dvouhodinová práce odstraněna.  Po přejetí kurzoru na práci v oznámení, náhled nyní ukáže i grafickou podobu nalezených předmětů.

 Zrušení prací, které byly zadány před vstupem do pevnosti.  Zafixování některých obrázků v pracovních oznámeních.  Nový vzhled pro práce, pokud nemáte aktivní prémium účet.  Nový předmět (půjde získat při práci, ale zřejmě ještě nemá zcela dodělanou grafiku)  Opravení problémů s frontou prací.

 Zrušení více štosů v inventáři kvůli zvýšení přehlednosti: pouze jeden štos na jeden typ položky.  Přidány nové práce do hry.  Určité práce mohou mít kratší pracovní dobu (Látání ponožek).  Už nelze nalézt při práci položky pro vojáky (stejně jako položky jiných charakterových skupin).

Plést ponožky Sbírat brambory Krmení zvěře Sbírat dýni Sbírat borůvky Zasadit stromy Sbírat orlí pera Sbírat lotosové květy Lov krabů Výuka Pracovat jako šerif Dolování síry Doprava po divoké vodě Cestovat jako hazardní hráč Lov chřestýš Těžit ledek Přepravovat koně Organizovat rodeo Pracovat jako pocestný obchodník Sňatkový podvodník Lov pumy Přepravovat alkohol Dolovat olovo Hledání vzácných drahokamů Zakládat misi Postavit casino Pracovat jako maršál Rozbít gang Přepadávat banku Osvobozovat otroky Hrát u Buffalo Billa

 Opravení chyby nezobrazování bonusů dobrodruha u prací.  Chyba kalkulace pracovních bodů se sadou poutníka.  Odstranění prací na okrajích mapy (poloviční ikony).  Zavedení řemesel do hry – velká potřeba produktů.

 Přidána nová práce.  Přidány nové recepty pro řemesla.  Úpravy starších receptů řemesel. --  Přidáno 12 nových receptů pro řemesla.  Opravení chyby - Práce ID 711 (ve Waupeeho městě) nefungovala.

 Přidáno 8 nových receptů pro řemesla.  Opravení chyby - někteří zadavatelé nezmizeli, když jste u nich dokončili všechny úkoly.  Přepracování inventáře – nyní je možné položky vyhledávat.  Přidány nové rozbalitelné itemy.

 Práce látání ponožek byla nahrazena westernovějším nasazováním ostruhů.  Opraveny bonusy sady sběratele.  Toto byl poslední update ve staré verzi, od této verze probíhaly dlouho přípravy na novou verzi 2.0.

 V nové verzi bude systém prací změněn nejen vzhledově, ale i funkčně - Práce budou tematicky slučovány až po pěti na jedno místo a každá práce bude mít nyní pevně stanovený čas,po který jí bude hráč vykonávat. Také budou změněny vzorce pro zranění v pracích což znamená, že u prací typu přepadení vlaku můžete být snáze smrtelně zraněni (Zranění se bude procentuelně odvíjet od maximálního zdraví hráče). Nejkratší práce bude trvat 15 sekund, jiné zase 2 hodiny. Obecně platí, že čím těžší práce, tím déle trvá. Práce, které trvají kratší dobu budou náročnější na energii, budou však zvýhodněny při nalézání produktu.

 Bude možno nalézt pouze jeden produkt za práci (Toto přinese i přepracování systému řemesel)  Zmizí požadavek na odpracování určité doby pro splnění úkolu a místo něj přijde tzv. Task done - vykonat práci X krát místo současných např. 10 hodin.  Každá práce sníží motivaci o 5% bez ohledu na pracovní čas. O půlnoci dostanete 25% motivace.  Bonusové práce – zlaté a stříbrné označení na mapě.

Prací si vyděláváte peníze, dostáváte za ně zkušenosti a produkty, nebo můžete najít i předmět.. Pokud u práce omdlíte, nemůžete být 48 hodin duelováni a ani nikoho nesmíte vyzvat na duel. Výdělek: Udává kolik dolarů si můžete vydělat danou prací. Zkušenosti: Udávají kolik zkušeností obdržíte po dokončení práce. Štěstí: Předměty při práci můžete najít podle štěstí, které u práce máte. Čím vyšší štěstí, tím lepší předměty můžete najít. Nebezpečí: Udává velikost rizika újmy na zdraví při konání práce. Čím vyšší míra rizika, tím horší zranění si můžete přivodit. Vložením pracovních bodu snižujete velikost zranění. Pozor! Pokud při zranění ztratíte všechny životy, upadnete do kómatu, nezískáte žádné zkušenosti, peníze ani předměty a 48 nemůžete nikoho duelovat, ani být vyzváni na duel. Motivace: znázorňuje chuť jakou tvá postava má do práce a udává tak jak budeš odměněn zkušenostmi, penězi a štěstím, Pokud děláš práci často, motivace klesá, po čase sama opět roste. Větší příjem: možnost aktivovat větší příjem přímo ve výběru práce.

Opravovat ploty Schopnosti: Manuální zručnost, Opravy, Opravy, Zacházení se zvířaty, Zacházení se zvířaty Obtížnost: 35 7%11%7%5% Krmení dobytka Schopnosti: Síla úderu, Houževnatost, Vést, Zacházení se zvířaty, Zacházení se zvířaty Obtížnost: %60%10%20% Oplocovat ostnatým drátem Schopnosti: Stavět, Nástraha pastí, Manuální zručnost, Manuální zručnost, Zacházení se zvířaty Obtížnost: 57 17%13%6%0% Vymístit stáje Schopnosti: Houževnatost, Jízda na koni, Opravy, Zacházení se zvířaty, Zacházení se zvířaty Obtížnost: 7 4%5%2%6%

Kovat kon ě Schopnosti: Síla úderu, Jízda na koni, Jízda na koni, Zacházení se zvířaty, Zacházení se zvířaty Obtížnost: 92 14%28%9%23% P ř eprava koní Schopnosti: Jízda na koni, Jízda na koni, Vést, Zacházení se zvířaty, Zacházení se zvířaty Obtížnost: %82%69%48% Chytat kon ě Schopnosti: Vytrvalost, Jízda na koni, Jízda na koni, Zacházení se zvířaty, Zacházení se zvířaty Obtížnost: %45%0%42% Zají ž d ě t kon ě Schopnosti: Jízda na koni, Jízda na koni, Reflexy, Nástraha pastí, Zacházení se zvířaty Obtížnost: 71 13%32%10%52%

Výše uvedené práce byly vloženy pro ukázku, o dalších pracích si můžete přečíst na West Wiki, kterou pro Vás rádi stále zdokonalujeme. Nezapomínejte nám posílat podnětné návrhy pro její úpravu, rádi vyjdeme vstříc Vašim požadavkům.

 Po přečtení a prodiskutování všech Vašich názorů jsme se rozhodli změnit opětovně pracovní systém. Nyní existují opět tři různé pracovní doby, práce se odemkne buď na určité úrovni nebo pracovními body. Okno prací je nyní zcela přepracováno.

K dispozici jsou tři různé pracovní doby - 15s, 30 minut a 2 hodiny (stejné pro všechny práce, takže můžete snadněji porovnat různé výhody). 15s délky je nejvýhodnější dělat, pokud se snažíte rychle získat zkušenosti a peníze, ačkoliv to stojí více energie. Další dva pracovní časy jsou pro nové hráče uzamčeny a budou odemknuty na úrovni 10 a 20 (viz indikátor krumpáč).  V levé horní části okna můžete vidět 5 ikon krumpáčů, tyto ikony Vám ukazují, jak jste dobří v této konkrétní práci.

Krumpáče jsou od 1 (bronz) k 5 (zlato). Pokud máte 5 bronzových krumpáčů, přejdete k 1 stří- brnému krumpáči. Čím více pracovních bodů pro tuto práci budete mít, tím lepší ukazatel bude. V ukazateli není zabudováno porovnání různých prací, zobrazuje se Vám pouze graficky, jak dobří pro tuto konkrétní práci jste. Ukazatel zobrazuje, kolik pracovních bodů potřebujete na další úroveň krumpáče. K dispozici je také nový ukazatel motivace.

V levé spodní části okna se zobrazují dva kružnicové ukazatele - jeden ukazuje motivaci pro tuto práci (každá bublinka představuje 25% - tj. pokud budete mít 3, aktuální motivace bude 75% - při přejetí ukazatele myší získáte aktuální motivační hodnotu) a druhý nebezpečí (výpočet se nijak nemění, systém vypočítává výši hodnoty z míry poškození a šance nebezpečí, poté jej graficky zobrazí - čím více bublinek uvidíte, tím nebezpečnější práce je). Výpočty pro zkušenosti, peníze a štěstí zůstávají stejné. Každý den o půlnoci zregenerujete o 25% motivace pro všechny práce, za dvě hodiny práce ztratíte 25% motivace.

 Nyní se každá práce odemkne na určité úrovni - přesto budou pracovní body ovlivňovat hodnoty práce jako zkušenosti, výdělek a štěstí. Tím, že si zvýšíme počet pracovních bodů pro určitou práci, zvýšíme si tyto hodnoty - jistě to za to stojí. Kromě toho bude nízká šance na nález produktu, pokud je práce odemčená, ale hráč nemá žádné pracovní body pro ni. To ovšem nebrání hráčům ve specializaci na určité práce, můžete dosahovat lepších výsledků než ostatní hráči, kteří budou mít v práci méně pracovních bodů. Chceme zavést systém, který umožní odemknout práce dříve - nyní budou dvě možnosti, jak práci odemknout: 1. při dosažení požadovaného levelu 2. vložením potřebných pracovních bodů