EU ICT2/1/1/9 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník  Téma: V zimním lese – práce s papírem, práce ve skupině  Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Advertisements

Zvířátka u krmelce - koláž
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Výrobek – vánoční vyšívané přání
Potřebné pomůcky Žák si připraví: ostré nůžky na papír
TECHNICKÁ DOKUMENTACE
EU ICT2/1/1/17 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Tulipány - Samostatná práce, kreativní  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
EU ICT2/1/1/7 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
EU ICT2/1/1/4 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma: Modrovous – Práce ve skupinkách, práce s přírodninami, práce se dřevem  Průřezová témata: enviromentální.
EU ICT2/1/1/13 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Jarní taneček - samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Obrázek s motýly Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Naše zvolená průřezová témata
EU ICT2/1/1/8 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Barevné deštníčky – práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova,
EU ICT2/1/1/20 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Růžičky z bonbonů samostatná práce, práce s papírem, kreativní práce Průřezová témata: enviromentální.
EU ICT2/1/1/16 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Na louce - motýlci a husy samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální.
Grafické studio Ten dělá to a ten zas tohle FINANČNÍ GRAMOTNOST.
EU ICT2/1/1/18 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník  Téma : Kopretiny samostatná práce, práce s papírem  Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
EU ICT2/1/1/14 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Rozkvetlá louka - květinový šlahoun samostatná práce, práce s papírem Průřezová témata: enviromentální.
Registrační číslo CZ.1.07/1.400/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Měřidla času 2 (netradiční hodiny)
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:20.10.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
Elektrický odpor a jeho měření
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky Řepníky 34, Identifikátor materiálu: EU – ICT2 – 2/35 Název materiálu:Závěsné stromečky Autor:Monika Bezdíčková.
Průřezová témata.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
EU ICT2/1/1/6 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Jak roztočit větrník – Práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální výchova,
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
EU ICT2/1/1/12 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Hlavičky z jarní travičky - samostatná práce, kreativní Průřezová témata: enviromentální výchova,
EU ICT2/1/1/3 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma: Přírodninový tisk – zpracování přírodního materiálu Průřezová témata: enviromentální výchova, mediální.
Meteorologie a klimatologie na základní škole Mgr. Tomáš Miléř ČMeS, Praha
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, 28923, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
EU ICT2/1/1/19 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Textilní koláž - práce ve skupině, práce s textilem Průřezová témata: enviromentální výchova,
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Výroba bílých myšek pomocí skládaných pruhů papíru
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Zimní 3D obrázek Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
PČ_036_Práce s papírem_Vytlačované přáníčko
PČ_010_Práce s papírem – baňka na stromeček
Projekt do Výchovy ke zdraví
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Teorie a metod. výchovy ke zdraví 2
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
VRAŽDA V DOMĚ Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými systémy uměleckých.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Září Školní řád  začátek vyučování  chování  omlouvání absencí (jednodenní nepřítomnost, vícedenní nepřítomnost  odhlašování obědů, provoz jídelny.
CO UMÍ VÍTR? Výroba větrníku. ROZTOČÍ VĚTRNOU ELEKTRÁRNU A VYROBÍ ELEKTŘINU 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Rodičovská schůzka září 2017.
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Meteorologie a klimatologie na základní škole Mgr. Tomáš Miléř
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Rodičovská schůzka září 2018.
Transkript prezentace:

EU ICT2/1/1/9 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník  Téma: V zimním lese – práce s papírem, práce ve skupině  Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova, osobnostní a sociální výchova  Mezipředmětové vztahy: český jazyk- čtení, rozvoj čtenářské gramotnosti

V ZIMNÍM LESE Práce s papírem

Pomůcky:  Bílý tvrdý papír velikosti A3 a A4  Nůžky  Ostrá tužka na obmalování šablony  Nůžky na manikúru

Postup:  1.) Nejprve odstřihněte z tvrdého bílého papíru pruh odpovídající šířce okna. Jeho výška je 7-10 cm.

 2.) Na zbývající tvrdý bílý papír překreslete potřebný počet zvířat, stromů a keřů. Následně vystříhejte.

 3.)Jednotlivé díly nalepte na pruh papíru a připevněte na okno

Práce našich žáků: