Sem vložte LOGO klienta. Doprava v Praze tak trochu jinak Tunel Blanka z jiného pohledu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KOMISE RADY HMP PRO CYKLISTICKOU DOPRAVU 35. jednání Rady HMP dne Koncepce rozvoje cyklistické dopravy a rekreační.
Advertisements

1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení a služby 3) Ochrana kulturního dědictví 4) Investice do lesů 1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení.
Fórum Zdravého města Prachatice 16.února Komunitní plán zdraví a kvality života Prachatice ( ) 1. Životní prostředí 1.1 Problém psů, nepořádek,
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
Jak tunel Blanka promění okolí Pražského hradu
Solární systémy pro aktivní topení
Škroupovo náměstí – podzemní garáže na místě parku?
Bc. Lucie Ptáková,  Plánované spuštění systému: 2014  = evropská agentura pro vesmírný systém Galileo (GSA)  Bude zajišťovat především navigaci.
Následky nehod u osobních automobilů ve vazbě na jejich věk a roční proběh km (počty nehod a usmrcených osob při nehodách osobních automobilů) (vývoj za.
Doprava. Doprava Témata prezentace Dopravní muzeum Dresden DVB dopravní podnik Letiště Drážďany Stavba mostu Waldschlösschenbrücke Turistická atrakce.
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
VOLEBNÍ PROGRAM MO PLZEŇ 3.  Za prioritu považujeme bezpečnost občanů ve dne i v noci, obzvláště pak bezpečí dětí v okolí škol a mateřských školek. 
Akční plán ke Strategickému plánu rozvoje města do roku 2020.
MÍSTNÍ KOMUNIKACE FUNKČNÍ SKUPINY D
Projekt: Regionální centrum pro volnočasové aktivity, tělovýchovnou, kulturní a spolkovou činnost Předběžná studie proveditelnosti.
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
Zklidňování komunikací v městské části Praha 18 - Letňany
Centers Dating 2012 Moderátor: Pavlína Hajnová. Diskuze rezidenčních developerů Dušan Kunovský, Central Group Štěpán Havlas, Finep Martin Svoboda, JRD.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
21. dubna 2008 Výbor pro strategii a rozvoj STRATEGICKÝ PLÁN OBCE LIBČANY.
Smart Move Každý rok autobusy a autokary v Evropě, s minimálními dopady na životní prostředí, přepraví bezpečně a podle jejich potřeby miliony lidí. Ačkoliv.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Sdružení pro podporu zeleně a ovzduší v Praze 6 sppzo.cz
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
Jednání RHMP, Evropský sociální fond Evropský fond pro regionální rozvoj Praha a fondy EU Praha a fondy EU 7. výzva OPPK Ing. Milan Richter.
Projekt Dopravní alternativa pro Prahu financuje nadace Partnerství a Rockefeller Brothers Fund Dopravní alternativa pro Prahu Městský okruh.
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
Plánování dopravní infrastruktury z pohledu projektanta
Dětské hřiště Mochov první dětské hřiště v obci. Potřebnost projektu V obci v současnosti chybí jakékoli zázemí pro volnočasové aktivity rodin s dětmi.
Návrh rozpočtu vlastního hlavního města Prahy na rok 2010 Praha
pro integrovaný projekt
CNG SUMMER ECO TOUR 2010 KONCEPT A EVALUACE PROJEKTU.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
Praha Statutární město Ústí nad Labem zvažuje možnost vypracování dvou Integrovaných plánů rozvoje města, a to pro následující městské zóny:
Použití CNG v dopravě Svaz dopravy 5. března 2009 Ing. Jan Zaplatílek.
Malá Chuchle – Lahovice
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Podpora dopravních společností provozující CNG autobusy Svaz dopravy – sekce silniční dopravy, SOR Libchavy Lubomír Kolman, Project Manager RWE.
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
Praha cyklistická nebo ne? 2012 Vratislav F ILLER Auto*Mat Praha
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
Ostrava Pilotní projekty v IOP „Integrovaný přístup k řešení romské problematiky v sociálně vyloučených lokalitách“
Klimatické změny Řešení klimatických problémů v Praze Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy - Stanice techniků.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Základy dopravní politiky obce, města, regionu.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE STATUTÁRNÍHO MĚSTA JIHLAVY DO ROKU 2020 VYHODNOCENÍ VLIVŮ NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A SOUSTAVU NATURA 2000.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
Zdravotní plán Města Jihlavy Ing. Soňa Krátká Koordinátorka PZM a MA
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Návrh koridorů cyklistické dopravy na území ITI Olomoucké aglomerace
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Organizační řád Městského úřadu Uherské Hradiště Příloha č
EVROPSKÝ TÝDEN MOBILITY
Obnova veřejné zeleně Libčice nad Vltavou
Integrace Neratovic a Mělníka
Informace o vyhlášených výzvách
Současný počet tramvají v evidenci DPMO a. s.
Dopravní nehodovost v Pardubickém kraji 2018
Transkript prezentace:

Sem vložte LOGO klienta. Doprava v Praze tak trochu jinak Tunel Blanka z jiného pohledu

2 Stavba tunelů ve velkých městech přináší významné zkvalitnění života obyvatel – stále nevěříte … ?  Auta zastavují a znovu se rozjíždějí na křižovatkách  Zvýšené emise  Vysoké riziko nehodovosti  Zátěž pro životní prostředí  Zvýšená prašnost  Špinavé město  Horší podmínky pro hromadnou dopravu – průjezdnost 2 Automobily křižují dopravní tepny městem:Automobily se pohybují pod zemí:  Plynulost dopravy  Snížené emise – řízené odvádění emisí a jeho čištění!  Čisté město  Bezpečnější doprava  Revitalizace území  Zvýšená kultura života  Nevyžaduje dodatečné investice  Nutnost dořešení vnějších objezdových tras  Velká investiční náročnost  Nutnost dořešení vnějších objezdových tras STAVBA TAK TROCHU Z JINÉHO POHLEDU …

3 Plynulost dopravy v tunelech výrazně snižuje dopravní nehodovost! Méně zraněných a škod – více pohodlí a bezpečnosti… 3 Statistiky dopravních nehod v Praze ukazují, že na 1 milion najetých vozokilometrů je na běžné pražské silniční síti ročně 5 až 6 nehod Na kvalitních komunikacích typu městského okruhu je na stejný počet vozokilometrů 2 až 2,5 nehod Díky tunelu BLANKA ubude na každý najetý milion vozokilometrů zhruba 6 nehod. Ročně by se tedy mělo stát o 370 nehod méně.

4 Plynulost dopravy šetří spotřebu paliv – méně exhalací a CO2 - čistší vzduch a město - šetrnější provoz… 4 Průměrné spotřeba v běžném provozu činí 8 litrů na 100 kilometrů Při plynulé jízdě bez přerušení a rozjíždění se na světelných křižovatkách se snižuje spotřeba pohonných hmot o cca 10%. Tunel BLANKA, který umožní plynulý provoz, je to více než litrů pohonných hmot ročně! To je cca Kč za rok, které mohou řidiči ušetřit.

5 Cestování za volnočasovými aktivitami bude snazší… 5 Za rok se Veletržní ulicí a přes Letnou uskuteční 16 miliónů jízd! Kvalitní pražské spojení zkrátí jízdní dobu zhruba o cca 15 minut za jednu jízdu. Tunel BLANKA tak ušetří řidičům hodin času, který mohou věnovat svým dětem, rodině, sportu, kultuře či zábavě za rok

6 Revitalizace městských částí přinese více parků a zeleně pro občany – užívejte sekundárních efektů stavby! 6 Nemyslíme pouze na auta …. důraz byl prioritně kladen na životní prostředí ….. REVITALIZUJEME CELÉ MĚSTSKÉ ČÁSTI !  Vzniknou zcela dva zcela nové parky (Myslbekova, Prašný most)  Budou provedeny parkové úpravy v okolí Malovanky a v okolí Špejcharu  Dojde ke kompletní revitalizaci okolí stanice metra Hradčanská a okraje Letenské pláně  Bylo přijato zcela nové řešení parteru v okolí nového Trojského mostu včetně sadových a parkových úprav Víte že …  Výrazné posílení zeleně v dotčených městských částí  Výrazné navýšení odpočinkových a parkových ploch  Zpřístupnění doposud zapovězených míst  Více relaxačních míst a míst k odpočinku  Výrazné zkvalitnění bydlení

7 Okolí Prašného mostu a Myslbekovy ulice tvoří nejzásadnější část proměny městských částí

8 Revitalizace Hradčanské přinese výrazné zkvalitnění veřejné dopravy a jejího komfortu !

9 V dotčených oblastech se výrazně posílí komfort hromadné dopravy, dojde ke kompletní přestavbě dopravní sítě včetně nástupišť a čekáren! 9 Nemyslíme pouze na auta …. důraz byl prioritně kladen na hromadnou dopravu  Budou rekonstruovány či postaveny zcela nové zastávky :  Na Petynce  Hládkov  Prašný most  Hradčanská  Špejchar  U Sparty  Letenské náměstí  Holešovice  Trojská Víte že …  Výrazné posílení komfortu dopravy  Nové čekárny  Nové lavičky  Nový informační systém  Revitalizace okolí zastávek  Upřednostnění městské dopravy před automobily  Jednotný design korespondující s architekturou města  Zvýšení bezpečnosti !

10 Nové zastávky městské hromadné dopravy přinesou zcela novu kulturu cestování ! 10

11 Nedílnou součástí stavby je vybudování cyklostezek, které propojí jednotlivé městské části! 11 Nemyslíme pouze na auta …. důraz byl kladen i na ochranu cyklistů a podporu cyklistické dopravy  V rámci projektu Blanka bude vybudováno cca 5 km cyklostezek vedených v samostatné stopě Víte že …  Zvýšení bezpečnosti cyklistů  Propojení Prahy 6 a 7 pomocí samostatné oddělené cyklostezky  Podpora zdravého životního stylu obyvatel města

12 Závěrem … 12 Tunel BLANKA není jen o automobilech …. ….je o:  Ekologii  Zeleni  Moderním městě  Městské hromadné dopravě  OBYVATELECH  NÁVŠTĚVNÍCÍCH  TURISTECH  KVALITNÍM ŽIVOTĚ … ale především o: … a souhrnně o: