Zelené stezky Greenways www.nadacepartnerstvi.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Od darů k partnerství Spolupráce České spořitelny, a.s. a Nadace Partnerství.
Představení Fichí I. Výzvy (2008/VYZ – 1) MAS sv. Jana z Nepomuku Místní akční skupina sv. Jana z Nepomuku.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Euroregion Bílé-Biele Karpaty Zlín, Prezentace k semináři cestovního ruchu TENTO MIKROPROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKOU UNIÍ, Z PROSTŘEDKŮ.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
21. dubna 2008 Výbor pro strategii a rozvoj STRATEGICKÝ PLÁN OBCE LIBČANY.
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Opatření (Fiche) SPL Budoucnost založená na tradici Návrh opatření pro Výzvy roku 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova Evropa investuje do.
. PODPORA MEZIOBECNÍ SPOLUPRÁCE PROJEKT SVAZU MĚST A OBCÍ ZBRASLAVICE 4. PROSINCE 2014.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
PROJEKTY A AKTIVITY MAS ZPRAVODAJ Připravujeme pravidelné vydávání Zpravodaje Zpravodaj bude informačním materiálem o činnosti organizace, o inspirativních.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
CCO JE PARTNERSTVÍ  PARTNERSTVÍ A SOV  PARTNERSTVÍ A BUDOUCNOST Ing. Zdeňka Škarková.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Projekt SROP 3.3 – „Posílení kapacity místních a regionálních orgánů při plánování a realizaci programů v Karlovarském kraji“ Pedagogické a vzdělávací.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Regionální inovační strategie Moravskoslezského kraje
Regionální konference v MSK
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Projekty na území Mariánské a Valdštejnovy zahrady Prezentace kulturního dědictví Mariánské a Valdštejnovy zahrady –Fiche 1 - Zahrada s historií je zahradou.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Greenways Jizera Cyklojízda Greenways Jizera 17. –
Strategie spolupráce obcí MAS Královská stezka Výstup projektu „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ Mgr. Lucie Růžičková, Královská.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Program rozvoje města Hostinné SEZNÁMENÍ VEŘEJNOSTI S VÝSLEDNÝM DOKUMENTEM 4. VEŘEJNÉ PROJEDNÁVÁNÍ ( , velká zasedací místnost MěÚ)
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
2 Řeka Jizera Největší pravostranný přítok Labe (cca 165 km). Pramen na svahu hory Smrk v Jizerských horách. Soutok s Labem u Lázní Toušeň a Káraného.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Greenway Jizera 2008 Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Sopop.cz Městská knihovna a komunitní plánování Web SOciální POmoci Písecka.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Za ÚSpěchy PolaBí si mohou sami
DialogCB z.s. Riegrova 51, České Budějovice,
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Cestovní ruch v přeshraniční spolupráci
Skupina Trim Tourism.
Transkript prezentace:

Zelené stezky Greenways

6 ZLATÝCH PRAVIDEL PRO VYBUDOVÁNÍ GREENWAYS

w 1. Bez páteřní stezky nemá Greenways vlastní identitu - znak fyzické existence. •Jednoznačné vymezení trasy v terénu a mapách •Směrové značení v terénu •Doplňkové informační panely na frekventovaných místech •Zanesení do map ZMAPOVÁNÍ – LOGO VYZNAČENÍ – TISK MAP

w 2. Greenways je mnohem víc než stezka. Vytváří vztahy mezi partnery a synergii témat. •Zmapování místního „bohatství“ •Využití místních tradic a potenciálu •Propojení sociálních, kulturních a ekonomických zájmů •Propojení sousedů VYHLEDÁNÍ LIDÍ A TÉMAT PODCHYCENÍ ZÁJMU

w 3. Bez centrálního managementu není možné udržet potřebnou spolupráci partnerů podél dlouhých stezek. •Vytváření koalice/sdružení •Organizace setkávání a spolupráce •Spojování malých projektů do větších •Technická podpora, konzultace •Společný fundraising MANAŽER – FINANCE – AKČNÍ PLÁN

w 4. Bez místních partnerů není možné uskutečňovat cíle projektu. •Vzbuzení místní iniciativy •Zapojení místních lidí do tvorby vize a plánu •Přenesení odpovědnosti za rozvoj •Využití stávajících aktivit a zájmů místní lidí •Pomoc při finančním zajištění místních partnerů VYHLEDÁNÍ MÍSTNÍHO LÍDRA SDÍLENÍ ÚSPĚCHŮ A NEÚSPĚCHŮ

w 5. Bez touroperátora není možné vybudovat prodejný turistický produkt •Vytvoření balíčku služeb •Obsazení bílých míst na regionálním trhu •Zajištění kvalitních služeb •Zajištění rezervace, průvodcovství •Profesionální komunikace s komerčními partnery CESTOVNÍ KANCELÁŘ – PRODUKTY SLUŽBY - PROPAGACE

w 6. Bez využívání místních zdrojů a zapojení místních podnikatelů není ekonomického přínosu. •Génius loci, příběhy a lidé místa •Poskytovatelé služeb v místě •Využívání tradičních způsobů života a bydlení PODPOROVAT KOMPATIBILITU PODNIKATELSKÝCH ZÁMĚRŮ

w 1. Bez páteřní stezky nemá Greenways vlastní identitu (znak fyzické existence) w 2.Greenways je mnohem víc než stezka (vytváří vztahy mezi partnery a synergii témat) w 3.Bez centrálního managementu není možné udržet potřebnou spolupráci partnerů podél dlouhých stezek w 4.Bez místních partnerů není možné uskutečňovat cíle projektu w 5.Bez touroperátora není možné vybudovat prodejný turistický produkt w 6.Bez využívání místních zdrojů a zapojení místních podnikatelů není ekonomického přínosu