Krátká pohádka o tom, jak Pepa věřil a Honza měřil… Pro hosty BfB v Brně dne 2.10.2013 Martina Václavíková, MBA – Strategické řízení a Exekutivní koučování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Advertisements

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Ekonomická gramotnost Bankovní hádanka. Předpokládejme, že veškeré bankovní a obchodní transakce v následující hádance proběhnou během jednoho měsíce.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Jan Zmátlík / Petr Pošvic / Martin Rendl
Grafika Martina Fabianová, Lyra. … rozhodla jsem se zúčastnit se grafické části VZSST z trošku jiné stránky, tak doufám, že mě s tím hned nevykopnete.
KOMUNIKACE BEZ HRANIC!! Vítejte v éře a …rrring a.
PODPURNÉ PROCESY V ORGANIZACI
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Lenka Zahradníčková
K srdci nevedou dálnice, nýbrž tiché cesty…
Jak to vlastně bylo. Nikola Petráková.
Nebezpečí na internetu Nikola Zámečníková
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Pohyby Země VY_32_INOVACE_02 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Mgr. Michal Oblouk INTERPUNKCE V SOUVĚTÍ.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
R VY a Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Prezentace studijních oborů 2013.
… pro váš klidný spánek … Autor : Martin HANZAL, Founder and Development Director SODATSW spol. s r. o.; Sedlákova 33; Brno;
CK PNS Vás zve na zájezd k Priessnitzovým pramenům!
Jak to bylo doopravdy Tereza Kohoutová.
Maxim Pedret Rád si čtu,kreslím a baví mě počítačové hry Začít kvíz
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Jak se implementuje Primo v ČR Martin Vojnar, MULTIDATA Praha s.r.o.
1. Dva chodci z města jdou, do Emauz kráčejí  kříž, hrob je vyděsil, zbavil všech nadějí. V takovém zklamání, kdo může potěšit? Snad ten, kdo přidal se,
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Ekonomika podniku 2. část Školní rok 2005/2006 Vyučující: Ing. Simona Rosová.
(13. duben 1948 – 3. září 2008). Jeden z nejvlivnějších světových autorů v oboru podnikového managementu a průkopník významných manažerských inovací 2.
Nevěřící Tomáš sestaveno s využitím obrázků Henryho Martina Český text: kanan.cz Copyright © Henry Martin Used by Permission.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek) ESF MU J.Skorkovský KAMI.
PROJEKTOVÝ DEN GIMP.  o první hodině jsme se seznámili s našim dnešní tématem.  Téma projektového dne bylo,,Virtuální svět nebo realita´´.  Měli jsme.
13. dubna září JEDEN Z NEJVLIVNĚJŠÍCH SVĚTOVÝCH AUTORŮ V OBORU PODNIKOVÉHO MANAGEMENTU A PRŮKOPNÍK VÝZNAMNÝCH MANAŽERSKÝCH INOVACÍ.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_12_REGULOVÁNÍ.
OSTROV CUKROVÍ Vytvořila: Marie Anna Kurková START.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
BSC - Metoda Balanced Scorecard
PENĚŽNÍ DENÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Účtování zboží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_613 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Výsledkové účty Jméno autora:
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_603 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Změny rozvahových položek.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_614 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Výsledkové účty – souvislý.
42. Ester zachránila Izraelity před smrtí. Když se Mardocheus dozvěděl o všem, co se stalo, roztrhl svůj šat, oblékl si žíněné roucho a posypal hlavu.
Účetnictví a rozbory I Ing. Hana Jurajdová, Ph.D. katedra veřejné ekonomie (dveře 525) Tel.:
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_618 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Souvislý příklad na zaúčtování.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_617 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Souvislý příklad na zaúčtování.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas Číslo DUM: III/2/FY/2/1/11 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny a jejich.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Platební styk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
HAPPY END …no comment... KRIZE SVĚTOVÉHO EKOSYSTÉMU.
PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě),
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ příslovečné určení 1 Název sady: Český jazyk 7. ročník Číslo.
PODOBNOST V PRAXI Jirka se rozhodl, že změří výšku borovice, která roste naproti jejich domu. Zabodl do země tyč vysokou 3 metry a zjistil, že vrhá stín.
mail.com Miláčku, ty jsi úžasný milenec – jsme spolu jen dva týdny a já jsem už ve třetím měsíci !
ZPŮSOBY PLACENÍ – platební styk
PENĚŽNÍ DENÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Mgr. Michal Oblouk INTERPUNKCE V SOUVĚTÍ.
CÍSAŘOVY NOVÉ ŠATY (ŘEŠENÍ)
Krásné vánoční svátky.
Výpis z účtu Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Naše 7 Třída.
Procesní řízení (management)
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
Majetková a kapitálová výstavba podniku
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Krátká pohádka o tom, jak Pepa věřil a Honza měřil… Pro hosty BfB v Brně dne Martina Václavíková, MBA – Strategické řízení a Exekutivní koučování

PEPA VĚŘIL, ŽE TRŽBY A MARŽE JSOU MĚŘÍTKEM ÚSPĚCHU … A TAK POKLADNU A BANKU KAŽDÝ DEN STŘEŽIL JAKO OSTŘÍŽ Z VYSOKÉHO ÚTESU.. HONZA MOC NA POHÁDKY NEVĚŘIL A TAK RADĚJI CO MOHL PŘEMĚŘIL… SLEDOVAL VŠE, CO NEBYLO JASNÉ JAKO FACKA AŤ TO BYLA SEBEMENŠÍ KAČKA…

PEPA ROZUMNĚL BANKOVNÍMU VÝPISU, TRŽBÁM, MARŽÍM A DLUŽNÍMU ÚPISU… HONZA SLEDOVAL CHOVÁNÍ SVÝCH ZÁKAZNÍKŮ A TAKY CHOVÁNÍ SVÝCH PRACOVNÍKŮ… ZAJÍMAL SE O TO, KDO CO A PROČ PRÁVĚ DĚLÁ A KOMU CO A JAK DLOUHO TRVÁ…

PEPA SE KOCHAL KAŽDÝ DEN U STOLU V ČÍSLECH, AŽ HO Z TOHO BOLELO V STÁRNOUCÍCH TŘÍSLECH … Jednoho dne se tržba snížila a Pepovi se hrůzou hlava na stranu klížila Stav hotovosti a bankovní zůstatek se rychle snížily a Pepa nechápal, jak a kam se všichni zákazníci najednou odplížili Každý den znovu a znovu u stolu seděl, ale už na prázdné bankovní výpisy hleděl… HONZA SE PACHTIL S NASTAVOVÁNÍM INFORMAČNÍHO SYSTÉMU, AŽ Z TOHO CHYTAL MALOU VEČERNÍ MIGRÉNU… Jednoho dne migréna pominula, a na počítači před ním se procesní mapa rozvinula Uviděl kolik každý den přijde zákazníků, kolik z nich je nových a kolik pravidelných věrnostníků Zjistil jak který pracovník objednávku dlouho zpracovává a který zákazník nemá včas zboží, které objednával Protože nevěřil, ale měřil co se v jeho podniku děje, měl možnost vykročit a vše začít měnit každodenně

A jaké z toho pro nás plyne poučení? …ŽE SLEDOVAT JEN FINANCE PRO ŘÍZENÍ PODNIKU MOC BEZPEČNÉ NENÍ… A JAK HONZA NA TO PŘIŠEL? PROTOŽE O BALANCED SCORE CARD A MĚŘENÍ PROCESŮ NA SEMINÁŘI U MĚ SLYŠEL  Martina Václavíková, MBA – Strategické řízení a Exekutivní koučování