Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Kariérové poradenství
Diagnostika SPU.
„ROZVOJ KOMUNIKACE U ŽÁKŮ S AUTISMEM“
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9 MOST MEZI ŠKOLKOU A ŠKOLOU.
Cíle o.s. ISIS  pomoc náhradním rodičům  zdárný vývoj dětí  přísun informací – vzdělávání  sdílení zkušeností mezi rodiči navzájem  prevence problémů.
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Středisko náhradní rodinné péče Projekt Náhradní rodina + dítě + odborník jako partneři (Metodické centrum pro NRP) doba trvání projektu
Středisko integrace menšin Opava Husova
HEŘMÁNEK DĚTEM Občanské sdružení HEŘMÁNEK DĚTEM funguje při Dětském denním rehabilitačním stacionáři (DDRS) v Hradci Králové Sdružuje děti, rodiče, zaměstnance.
ZÁKLADY SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DIAGNOSTIKY
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
STŘEDISKO VÝCHOVNÉ PÉČE HELP
Fakultní nemocnice Ostrava
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
Minimální preventivní program školy
Logopedická třída MOTÝLCI
Včasná péče v České republice Zora Syslová. OBSAH 1.Vymezení pojmů 2.Co znamená včasná péče, její význam 3.Charakteristiky dětí ze sociokulturně znevýhodněného.
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
PhDr. Petra Potměšilová, Ph.D.
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA VI.
Gerontopsychologie v praxi Mgr. Kateřina Bartošová Mgr. Markéta Kukaňová.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Individuální vzdělávací plán
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a změny v legislativě.
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
KLÍČOVÁ AKTIVITA Č. 6 – RANÁ PÉČE Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.2.00/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Podmínky integrace SP a legislativní opatření Radka Horáková květen 2006.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
Vítejte v našem Speciálně pedagogickém centru..
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
MUDr. František Schneiberg
Lenka Herčíková,
9. Tvorba individuálního plánu
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
Kolpingova rodina Smečno
Seminář ke speciální pedagogice 1
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
9. Tvorba individuálního plánu
Speciálně pedagogická diagnostika
Pedie Co mají společné?.
Případová konference jako pracovní nástroj ve školství
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Edukace rodičů dětí s autismem a postdiagnostická péče v ČR
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Centrum kolegiální podpory CKP
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Základní škola Otokara Březiny, Jihlava Školní speciální pedagog Mgr
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304, odloučené pracoviště Husova 574 697 01 Kyjov Tel: 518 612 803 E-mail: spc.kyjov@tiscali.cz

V SPC nabízíme odbornou pomoc a následnou péči na základě žádosti a doporučení: rodičů, školských zařízení, odborných lékařů, OSPOD (oddělení sociálně právní ochrany dětí) Cílová skupina: děti předškolního a školního věku s mentálním postižením (MP), s kombinovaným postižením, s Downovým syndromem, s autismem, s opožděným psychomotorickým vývojem, s DMO, s narušenou komunikační schopností, po dohodě se zdravotnickými institucemi i děti raného věku (včasná péče), dospělí klienti s MP rodiče školy a školská zařízení široká veřejnost

Služby poskytované SPC: psychologická a speciálně pedagogická diagnostika vyšetření školní zralosti návrhy vzdělávacích programů pomoc při vytváření  individuálních vzdělávacích plánů vypracování odborných posudků sociálně právní poradenství poradenství při výběru kompenzačních a rehabilitačních pomůcek výjezdy do rodin a školských zařízení metodická setkávání s  rodičovskou a pedagogickou veřejností poradenskou a přednáškovou činnost zapůjčování metodického a didaktického materiálu, odborné literatury a speciálních pomůcek

Ambulantně zabezpečujeme: činnosti na rozvoj motoriky, rozvoj a nápravu grafomotorických dovedností, smyslového vnímání terapie (psychorelaxační místnost s metodou snoezelen, cvičení s prvky jógy, míčková masáž ) logopedickou intervenci u jedinců s narušenou komunikační schopností