TRASA FULNECKÁ K1 Fulnek hotel Zlatý kříž K2 Bartošovice U rybníka

Řízení motorových vozidel

Železný TOMík 2014 trasy disciplín.
Orientace ve městě.
Dopravní výchova 1. stupeň ZŠ
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
AUTO : V obci Rybná nad Zdobnicí odbočit u motorestu (ukazatel Litice, nebo Česká Rybná), do obce Záchlumí. Zde u dřevěné kapličky (zvonice) obr.1 opustit.
Jak tunel Blanka promění okolí Pražského hradu
TRASA MARALÁK Závišice-Štramberk-Lichnov(na vrcholu stoupání mezi Štramberkem a Lichnovem možno odbočit vlevo po cyklotrase – asfalt, tráva) – V Lichnově.
DOPRAVNÍ VÝCHOVA 4. ROČNÍK
Můžeme si to nyní společně připomenout . Vánoce 2009.
XXVIII. ročník dálkového pochodu
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Klub českých turistů Bedřichov Jihlava pořádá XXXII. ročník dálkového pochodu „BEDŘICHOVSKÁ PADESÁTKA“ VYSTUP NA SVŮJ VRCHOL Start a prezentace z ATC Pávov:
MÍSTNÍ KOMUNIKACE FUNKČNÍ SKUPINY D
Popis cesty do Chorvatska
Valné shromáždění Asociace U3V červen 2006, Zlín - Kostelec.
12. – 14. října 2012 PÁTEK Pivní pochod PPPPPP Podesáté Páteční Pěší Pivní Průzkumný Pochod – pěší trasa IVV - 10 km Nepomuk – Sokolovna.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Závody dračích lodí na Kamencovém jezeře Poloha GPS: Loc: 50°28′20
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Evakuace na kole, cíl neznámý Start od radnice MČ Praha 13 Sluneční nám. – Nové Butovice.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
 Mezní Louka leží v rekreační obci Mezná, v srdci národního parku České Švýcarsko.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Shrnutí nebezpečných míst v Kravsku s fotkami. Místo mezi dvěma autobusovými zastávkami před školou Na takto důležitém místě chybí přechod pro chodce.
Autor: Petr Kinšt; Základní škola Školní, Chomutov 2009
Poznáním k udržitelnému rozvoji regionu Místo, kde žijeme
Mapa pořadatelů Moravskoslezské ligy v požárním útoku Michal Bílek, 03/2015.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DOPRAVNÍ ZNAČKY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Odkryj správnou dopravní značku a najdi pod ní písmeno.
stůj, dej přednost v jízdě
Název Dopravní výchova - křižovatky
Název Dopravní výchova - značky
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Topografický náčrt 2. část VY_32_INOVACE_02 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing. Jiří Horák
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Topografický náčrt 1. část VY_32_INOVACE_01 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.
12ZADI (cvičení) Marián Svetlík ZS 2011/2012 ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ K612 Ústav dopravních systémů K612ZADI Základy dopravního inženýrství CVIČENÍ.
Úvod do pozemních komunikací
Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Prezentace ročníkového projektu Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing.
projekty podporující cestovní ruch v obci Modrá
Srdečně Vás zveme na pochod Okolo Bohdanče, který se uskuteční který se uskuteční Start bude od 6:00 do 14:30 v sokolovně v Bohdanči u Zbraslavic.
Doprava Mgr. Prchalová Zdeňka SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Pro 2. stupeň ZŠS.
Příkazové Zákazové Upravující přednost Výstražné RISKUJ DOPRVANÍ ZNAČKY
Zazelenit: fasády, zábradlí u mostů Zabránění erozi: stromy, rybníky.
VY_32_INOVACE_06_VÝCHOVA KE ZDRAVÍ_1_DOPRAVNÍ ZNAČKY Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola, Školní jídelna a Školní družina, Duchcov,
Chráněná krajinná oblast POODŘÍ. Poslání chráněné krajinné oblasti uchování a obnova krajiny vhodným využíváním. zachování přirozených druhů rostlin,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 AUTOR: Mgr. Eva Nováková NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ČAS2 TEMA: Dopravní značky (čtenářská gramotnost)
1 2 3 Drmaly č. 1 (u vjezdu do Lesní školky), stanoviště pro: 1ks papír, 1ks plast, 1ks sklo Drmaly č. 2 (nad návsí), stanoviště pro:1ks papír, 1ks plast,
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
První Amcor Štafeton start na parkovišti firmy Amcor
Dotační programy sfdi.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
D o z p n r.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Topografické značky SDH Jednov.
SLOŽITĚJŠÍ JÍZDNÍ ÚKONY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Materiál slouží k výkladu učiva dopravní výchovy pro žáky 3. ročníku
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_09_17_dopravní značky 5
Investiční akce a opravy většího rozsahu
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Dětské dopravní hřiště Liberec

TRASA FULNECKÁ K1 Fulnek hotel Zlatý kříž K2 Bartošovice U rybníka Závišice – přes můstek zkratkou Transgas – směr Rybí – po hlavní směr N.Jičín – u křižovatky s cyklotrasou doprava směr Libhošť- podjezd pod silnicí – doprava - na začátku Libhoště odbočit doleva – lesní cesta – lesní křižovatka doprava – Hospoda Na Lapači – dále po cyklotrasách směr Kunín – v Kuníně doprava směr Suchdol n.O.,neodbočit na Bernartice ale po mostě dále do Suchdolu – projet Suchdol – dále směr Kletné – Jestřábí- Fulnek kontrola hotel Zlatý kříž – Stachovice – Hladké Životice – Bartošovice - kotrola restaurace U Rybníka - Sedlnice – Borovec - Závišice Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod,časový limit pro absolvování tras je do 16.00 hodin. Akce se pořádá za běžného silničního provozu,každý cyklista se akce zúčastňuje na vlastní nebezpečí ! K1 Fulnek hotel Zlatý kříž K2 Bartošovice U rybníka

K1 FULNECKÁ K2

TRASA KOŠATKA K1 Košatka – restaurace na hřišti Start v Závišicích – do Borovce po cyklotrase nebo po silnici – Sedlnice – Studénka železniční stanice – před železničním přejezdem doprava po naučné stezce kotvice do Albrechtiček – projet Albrechtičky – na konci obce na hlavní silnici doleva směr Petřvaldík – Košatka nad Odrou, kontrola restaurace na hřišti – po cyklotrase směr Stará ves – při příjezdu do Staré Vsi odbočit doleva směr Brušperk -Brušperk - Fryčovice - Rychaltice, kontrola restaurace U Strakošů – Dolní Sklenov – doprava směr Hájov – Lubina – Kopřivnice - Závišice Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod,časový limit pro absolvování tras je do 16.00 hodin. Akce se pořádá za běžného silničního provozu,každý cyklista se akce zúčastňuje na vlastní nebezpečí ! K1 Košatka – restaurace na hřišti K2 Rychaltice – hospoda U Strakošů

K1 KOŠATKA K2

TRASA KOTVICKÁ K1 Hospoda Na Lapači K2 Studénka restaurace Na kmínku Závišice – přes můstek zkratkou Transgas – směr Rybí – po hlavní směr N.Jičín – u křižovatky s cyklotrasou doprava směr Libhošť- podjezd pod silnicí – doprava - na začátku Libhoště odbočit doleva – lesní cesta – lesní křižovatka doprava – Hospoda Na Lapači – Kontrola – Kunín – v Kuníně doprava směr Bartošovice – z Bartošovic kolem rybníka po loukách do Studénky – Studénka restaurace Na kmínku – kontrola – dále k nádraží Studénka – před přejezdem rovně kolem rybníku – přes dva železniční mosty – Albrechtičky – doleva na Petřvaldík – Petřvald – Mošnov – Skotnice restaurace U žabáka kontrola – Prchalov – Borovec - Závišice Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod,časový limit pro absolvování tras je do 16.00 hodin. Akce se pořádá za běžného silničního provozu,každý cyklista se akce zúčastňuje na vlastní nebezpečí ! K1 Hospoda Na Lapači K2 Studénka restaurace Na kmínku K3 Skotnice restaurace U žabáka

KOTVICKÁ K2 K3 K1

TRASA VEŘOVICKÁ K1 Mořkov restaurace U ogarů K2 Restaurace Libotín Závišice – Svatá Kateřina ( Transgas ) – Libotín – kolem přehrady – Ženklava – Veřovice ( lze projet po místních komunikacích vpravo od hlavní silnice) – odbočit směr Padolí – na parkovišti v Padolí pod Javorníkem doprava – po vrstevnici směr Mořkov – kontrola restaurace U Ogarů – Životice – Žilina – u autobusové zastávky doprava na Pstruží, dále po polní cestě po zelené turistické trase na rozcestí v Libotíně – doprava a po 500 m doleva sjezd na Libotín – restaurace Na koupališti Libotín kontrola – Svatá Kateřina – zkratkou směr Závišice Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod,časový limit pro absolvování tras je do 16.00 hodin. Akce se pořádá za běžného silničního provozu,každý cyklista se akce zúčastňuje na vlastní nebezpečí ! K1 Mořkov restaurace U ogarů K2 Restaurace Libotín

VEŘOVICKÁ K2 K1

TRASA ZÁVIŠICKÁ K1 restaurace U platanu K2 restaurace Libotín Závišice – msěr Borovec po silnici nebo po cyklotrase kolem Boroveckých Rybníků – Na rozcestí u rybníků po cyklotrase směr Příbor – Příbor kontrola restaurace U platanu– před Točnou odbočit doleva přes Paseky směr Kopřivnice – v Kopřivnci směr silnice k Očnímu – Bubla city ranč – Štramberk Dallas – u Dalasu lze jet rovně kolem Farní zahrady na přehradu – dále směr Libotín – restaurace Na koupališti kontrola – Svatá Kateřina – dále rovně zkratkou do Závišic Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod,časový limit pro absolvování tras je do 16.00 hodin. Akce se pořádá za běžného silničního provozu,každý cyklista se akce zúčastňuje na vlastní nebezpečí ! K1 restaurace U platanu K2 restaurace Libotín