Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MODEL IS-LM.
Advertisements

On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Vertikální cílení online kampaní…
POPTÁVKA PO VF TRPX – příjem z celkového produktu faktoru
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
Cenové praktiky Detail stanovené ceny Balíčky a „antibalíčky“
Média a PPC Jan Makovička (Ringier ČR a.s.) Konference „PPC – efektivní internetová reklama“ (22. května 2007)
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Opakování FINANČNÍ GRAMOTNOST
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
& Virtuální svět PPC „Aneb jak PPC pomáhá při regulování poptávky internetové cestovní agentury“
Řízené služby v praxi. CENA - NIŽŠÍ TCO - SNADNÁ KONTROLA NAD INVESTIČNÍMI A PROVOZNÍMI NÁKLADY Provozní náklady Porovnání nákladů při pořízení systému.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
Náklady Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Click Fraud & Web Analytics
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů.
Analýza konkurence.
Nové funkce v novém Skliku
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Celkový a mezní produkt
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Ekonomie 1 Magistři Devátá přednáška Čistý přebytek a tržní struktury
8. Marketing.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
NEZAMĚSTNANOST, INFLACE
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce David Špinar, H1.cz
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Tribuna českého obchodu TZB
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Cenové triky.
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Zdanění provozu motorových vozidel v České republice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Ekonomie 1 Magistři Čtvrtá přednáška Analýza trhu zápůjčních fondů
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Zavádění informačních systémů
Akční nabídka snížení sazeb a odhad nemovitosti ZDARMA!
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský

Témata 1.O názvech produktů a služeb 2.PPC je PPV 3.Proč je PPC PPV 4.Výjimky a příklady 5.Pokec a dotazy

Za co se platí v PPC? •Ceny za proklik se stále mění •Příběh o zelináři prodávající hlávkový salát a jablka

Témata 1.O názvech produktů a služeb 2.PPC je PPV 3.Proč je PPC PPV 4.Výjimky a příklady 5.Pokec a dotazy

O názvech produktů a služeb •náklady na výrobu •přínosy pro uživatele

O cenách produktů a služeb •náklady určují nabídku •přínosy určují poptávku Je potřeba znát oboje.

Příklady nákladů a přínosů •Dovolená •Reproduktory •Pojištění

Proč rozumět nákladům •Proč je jeden reproduktor dražší než druhý? •Proč je zájezd A dražší než zájezd B?

Příklady nákladů a přínosů •Dovolená – pokoje, jídlo, zážitky •Reproduktory – dráty, kondenzátory, kvalitní poslech •Pojištění – rizika, pomoc v nesnázích Zákazníkům se komunikují přínosy. To se odráží v názvech.

Náklady a přínosy v PPC •"PPC reklama" je název •přínosem jsou prokliky •co je nákladem?

Co je nákladem PPC •Zobrazení •Dokážu to později •Ve starších PPC systémech byly nákladem skutečně prokliky.

NákladyPřínosy dráty, práce montéračistý poslech nocleh, snídaně, letadlozážitky z cest ?prokliky

Témata 1.O názvech produktů a služeb 2.PPC je PPV 3.Proč je PPC PPV 4.Výjimky a příklady 5.Pokec a dotazy

Moderní PPC: Etarget, AdWords, Sklik, AdFox •Inzerenti nakupují zobrazení •Čím víc zaplatí, tím jsou výše •Ceny za různá slova se liší

Příklad dvou inzerentů • Inzeráty A a B jsou na stejné pozici InzerentproklikyCTRCPC A10010 % 1 Kč B1002 %

Příklad dvou inzerentů • Inzeráty A a B jsou na stejné pozici InzerentproklikyCTRCPCcena A10010 % 1 Kč B1002 %5 Kč

Příklad dvou inzerentů InzerentproklikyCTRCPCcenazobrazení A10010 % 1 Kč100 Kč B1002 %5 Kč500 Kč

Příklad dvou inzerentů InzerentproklikyCTRCPCcenazobrazení A10010 % 1 Kč100 Kč1000 B1002 %5 Kč500 Kč5000

Příklad dvou inzerentů InzerentproklikyCTRCPCcenazobrazení A10010 % 1 Kč100 Kč1000 B1002 %5 Kč500 Kč5000 • Oba inzerenti dosáhli stejné ceny za zobrazení (10 haléřů) • Inzeráty A a B jsou na stejné pozici

Vzorec řazení inzerátů ve vyhledávání Pozice ~ Rank Rank = CTR * CPC CTR … míra prokliku CPC … cena za proklik

Úprava vzorce ranku Rank = CTR * CPC CTR = prokliky / počet zobrazení slova CPC = cena za slovo / prokliky za slovo

Úprava vzorce - rozepsání Rank = CTR * CPC CTR = prokliky / počet zobrazení CPC = cena za slovo / prokliky za slovo Rank = prokliky / počet zobrazení * * cena za slovo / prokliky

Úprava vzorce – požrání prokliků Rank = prokliky / počet zobrazení * * cena za slovo / prokliky Rank = cena za slovo / počet zobrazení slova Rank = cena / zobrazení

Výsledek •Moderní PPC systémy řadí podle ceny za zobrazení

Témata 1.O názvech produktů a služeb 2.PPC je PPV 3.Proč je PPC PPV 4.Výjimky a příklady 5.Pokec a dotazy

Proč to tak PPC systémy dělají? •Aukční model •Maximalizace zisku •Komunikace přínosů •Vzácné zdroje •Variabilní náklady

Příklad s hotelem •Vzácným zdrojem jsou hotelové pokoje •Údržba pokojů = variabilní náklady •Sezóna

Náklady provozovatelů PPC •Co je variabilní náklad •Deaktivace inzerátu •Zobrazení je vzácný zdroj •Náklady příležitosti

Problémy skutečného PPC Kdyby se zpoplatňovaly prokliky: •nahoře budou drahé inzeráty s nízkým CTR

Problém platby za období Kdyby se platilo za pozici na období •nepružnost vůči poptávce •výhodné pro servery s malou návštěvností

Témata 1.O názvech produktů a služeb 2.PPC je PPV 3.Proč je PPC PPV 4.Výjimky a příklady 5.Pokec a dotazy

Skóre kvality v AdWords Dříve: Rank = CPC * CTR Nyní: Rank = CPC * Skóre kvality

Skóre kvality v AdWords Dříve: Rank = CPC * CTR Nyní: Rank = CPC * Skóre kvality •Odhad CTR •Zmenšení rizika odrazeného uživatele

AdSense •skutečné PPC •CTR odvozené z vyhledávání •stránkové cílení – skutečné PPV

Důvody vzniku PPC •reakce na mizernou účinnost bannerů •zohlednění pozice reklamy •Jak to, že inzerenti respektují PPV na Skliku a AdWords?

Ostatní kontextové systémy •Nazývají se PPC •Je to PPV Různé pozice = nespravedlnost

Témata 1.O názvech produktů a služeb 2.PPC je PPV 3.Proč je PPC PPV 4.Výjimky a příklady 5.Pokec a dotazy

Pokec a dotazy Yuhů