Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook."— Transkript prezentace:

1

2 Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook Mobilní marketing OnLine rezervační systém Výhody spolupráce s IM

3 Představení Impression Media Působíme na trhu internetové reklamy od roku 2004 Spolu s firmami Media Marketing Services, Limemedia, Audiotech, Allegria – firma na zážitky jsme součástí českého mediálního holdingu Media Bohemia Jsme nejsilnější mediazastupitelství na českém internetovém trhu Obchodně zastupujeme více než 120 internetových serverů Dlouhodobě patříme mezi největší provozovatelé internetových serverů v ČR Měsíčně oslovíme cca 3.600.000 uživatelů českého internetu Nabízíme masové kampaně i přesné cílení Máme vlastní kreativní oddělení pro tvorbu bannerů a nestandardních formátů Klientům nabízíme komunikaci na Facebooku, mobilní marketing, tvorbu www stránek, masové i cílené direct maily, firemní online magazíny na míru

4 www.impressionmedia.cz Naše webové stránky prošly počátkem tohoto roku zásadním redesignem Celé portfolio zastupovaných serverů lze přehledně zobrazit dle návštěvnosti, abecedy nebo segmentu Naleznete zde grafy návštěvnosti i pravidelně zveřejňované aktuality Nově je možné přihlášení do reklamního systému Gemius Direct Effect vedle stávajícího systému AdOcean Součástí je aplikace pro kontrolu reklamních formátů Možnost přihlášení se do našeho rezervačního systému

5 Produktové balíčky Vzhledem k velkému množství serverů v portfoliu Impression Media nabízíme tematické a cenově zvýhodněné balíčky. Tyto produktové balíčky sdružují kvalitní tematicky zaměřené servery Nabídka zvýhodněných “packů“ je neustále doplňována a aktualizována. Využitím tematických balíčků automaticky dosáhnete minimálně 20 % slevy. a další…

6 Ukázka balíčku Business

7 Ukázka balíčku Eko-bio

8 Ukázka balíčku Vaření

9 Ukázka balíčku Bydlení

10 Ukázka balíčku Senior Aktuální nabídku naleznete ZDEZDE

11 IM Optimal IM Optimal (Optimalizovaný floating) je produkt, jehož cílem je maximalizovat zásah reálných uživatelů ze zadané cílové skupiny. Klient si sám určí, jaká bude maximální frekvence zásahu na 1 RU Ceníkové CPT Gross od 50 Kč s možností poskytnutí množstevní slevy. IM garantuje realizaci kampaně pouze na serverech s afinitou 100 + na danou cílovou skupinu IM poskytuje garanci jak počtu impresí tak i počtu reálných uživatelů Díky jednoduchému kalkulátoru si sami můžete vypočítat hodnotu CPT Online aplikaci IM Optimal naleznete ZDEZDE (při otevírání souboru je třeba povolit makra)

12 Video produkty V souvislosti s nárůstem kvalitního způsobu připojení uživatelů internetů a postupné migraci televizního obsahu na internet - přicházíme s produkty VIDEO REKLAMY. V nabídce máme jak standardní formáty, které je možné použít pro sledování videa tak také originální nestandardní formáty, které uživatelé internetu nemohou přehlédnout! reklamní formát Videostitial Náhledy video formátů naleznete ZDEZDE

13 Video produkty reklamní formát Rollband video

14 Speciální sportovní sekce serveru Týden.cz MS v hokeji 2012 EURO 2012 OH Londýn 2012 standardní formáty: leaderboard 745x100 (745x200) square 300 skyscraper 120x600 rectangle 480x300 PR článek nestandardní formáty: branding webu interstitial ilayer rollband video

15 Speciální projekty Internetové auto roku je veřejná anketa o nejoblíbenější automobily české internetové populace, kterou vyhlašují vybrané online motoristické magazíny ve spolupráci s mediálními partnery. Klienti mají možnost získat rozsáhlý mediální prostor v rámci komerčního partnerství Organizátorem ankety je Autoweb.cz Anketa probíhá od 1. března do 31. května 2012 Ojedinělost ankety spočívá ve faktu, že výherce nevolí odborní novináři, nýbrž pouze široká veřejnost Hlavní cena pro jednoho z hlasujících - automobil v hodnotě více než 300 000 Kč. Anketa s přehledem partnerů je umístěna na adrese www.internetoveautoroku.czwww.internetoveautoroku.cz

16 Speciální projekty Proměna je speciálním projektem serveru Femina.cz Čtenářky serveru posílají své fotografie a krátkou informaci, proč a jak by se chtěly proměnit. Ostatní uživatelé pak hlasují přímo na serveru, kdo si podle nich proměnu nejvíc zaslouží. Soutěži bude vyhrazena samostatná sekce na serveru Femina.cz Po čtyři týdny proběhnou výběrová kola, ze kterého vzejdou 3 finalistky do závěrečného hlasování (celkem 12 finalistek) První tři z každého kola také vyhrají kosmetické balíčky nebo poukázky. Uživatel, který si nejpřesněji tipne kolik bude celkový počet hlasujících, vyhrává hodnotné ceny od partnerů Proměny.

17 Speciální projekty Úvodní stránky projektů Internetové auto roku a Proměna

18 Klientský iMagazín na míru On-line ukázka ZDE

19 Náhledy nestandardních reklamních formátů Skin serverů Autoweb.cz a Femina.cz

20 Náhledy nestandardních reklamních formátů Skin + megaboard na serveru Showbiz.cz

21 Náhledy nestandardních reklamních formátů Branding mapy na serveru Meteopress.cz je doplněn o reklamní formát rectangle 250 x 410 px. Pro náhled animace klikněte na logo klienta reklamní formát Superstitial reklamní formát Superstitial iLayer

22 Direct maily Nabízíme databáze uživatelů obsahově zaměřených webů (Abradio.cz, Autoweb.cz, Babyweb.cz, Erasport.cz, Femina.cz, Golf.cz, Moje-rodina, Living.cz, Partyplanet.cz, Prochlapa.cz aj.). Nově také databázi podnikatelů a firem - možnost cílení podle jednotlivých odvětví: Auto-Moto Potravinářství a gastronomie Cestování, ubytování a hotelnictví Průmysl, hutnictví a těžba Doprava, logistika a skladování Služby, servis a poradenství Dřevo, nábytek a papír Stavebnictví, řemesla a reality IT, počítače a telekomunikace Výrobky a ostatní Oděvy, obuv a textil Strojírenství, stroje a kovovýroba Elektronika a elektrotechnika Zdravotnictví, farmacie a chemie Export a import Zemědělství, lesnictví a ekologie

23 PPC reklama AdWords, Sklik, Etarget PPC forma online reklamy (platba za klik) je považována za jednu z nejefektivnějších forem reklamy na internetu. Realizujeme reklamu na nejvýznamnějších internetových vyhledávačích, přidružených reklamních sítích a mobilních zařízeních s důrazem na výslednou vysokou efektivitu kampaně. Naši odborníci jsou držiteli certifikátu Google Advertising Individual, který potvrzuje vysokou specializaci našich analytiků a správců PPC kampaní. Pro naše klienty zajišťujeme reklamní kampaně v podobě textové reklamy, obrazové reklamy a video reklamy tak, abychom dosáhli co možná největšího zásahu požadované cílové skupiny.

24 Reklamní kampaň je vždy připravena v návaznosti na kvalitně připravený Mediabrief Optimalizace výkonu v průběhu reklamní kampaně Informační podpora v podobě online statistik (Google Analytics) Realizace reklamních kampaní pro malé, střední i velké společnosti Pravidelný měsíční reporting - Klient je informován o stavu a vývoji kampaně prostřednictvím přehledného reportu Monitoring inzertní činnosti konkurence (pokud negativně ovlivňuje průběh kampaně) a přijímání nutných opatření Telefonická a e-mailová podpora v pracovní dny - vždy je na telefonu váš odborník Realizace cílené reklamní kampaně i na zahraničních trzích PPC reklama AdWords, Sklik, Etarget

25 Google AdWords Textová reklamy, Obrazová reklamy a Video reklamy Zobrazování ve vyhledávání Google a na dalších vyhledávacích webech na webech, které navštěvují vaši zákazníci (kontextová reklama) při procházení webu a na konkrétních internetových portálech (reklamní síť Google) v mobilních zařízeních při vyhledávání v mobilních zařízeních - mobilní reklama propagace videoobsahu a Video reklamy na stránkách YouTube program Sponzorovaná videa (postaven na aukčním systému Google AdWords) Cílení klíčová slova, umístění, segmenty publika, témata aj. reklamy mohou být přiřazeny k obsahu stránky

26 Seznam Sklik Textová reklama Zobrazování ve vyhledávači Seznam.cz ve výsledcích na Zbozi.cz, Firmy.cz, Sbazar.cz, Obrazky.cz nebo Seznam Encyklopedie v kontextové síti programu Sklik Partner Cílení v kontextu s obsahem dané stránky na základe ̌ tématického zaměření a analýzy výskytu klíčových slov v těle stránky

27 Etarget Textová reklama Zobrazování kontextová reklama lze si zvolit i c ̌ as, ve kterém se má reklama zobrazovat Cílení cílení zejména behaviorální - reklamní odkazy se uživatelům zobrazují podle toho, co je zajímá, jaký článek právě čtou apod. cílení podle místa (geotargeting) je výhodné hlavně pro inzerenty s lokální působností cílení dle typu zřízení, na kterém se uživateli reklama zobrazí

28 Facebook přes 2,9 milionu uživatelů v ČR propagace značky (produktu, služby ad.), které osloví cílovou skupinu zvýšení návštěvnosti stránek (blogů, diskusních fór aj.) získávání informací o produktech tak, jak je vidí zákazník zpětná vazba od zákazníků Pro firmy firmy nemají profily, ale stránky místo přátel získávají fanoušky prostřednictvím Facebook stránek primárně komunikují se zákazníky Facebook stránka je vhodná pro klasickou firemní prezentaci Facebook Skupina Facebook reklamní inzeráty (PPC nebo platba za počet) Facebook aplikace Cílení lokalita pohlaví věk vzdělání osobní stav nezadaný/zadaný/ženatý/zasnoubený sexuální orientace a další

29 Reklamní SMS/MMS od společnosti T-Mobile Měřitelné parametry úspěšnosti kampaně počet celkových i unikátních prokliků na internetové stránky v mobilu (zákazník si je prohlíží zdarma) počet odeslaných SMS od unikátních zákazníků se zájmem o více informací počet hovorů na vložené tel. číslo uvedené ve zprávě a další parametry dle zvolené mechaniky kampaně. Masové médium s možností přesného cílení a okamžité reakce na komerční sdělení. K 30. prosinci 2010 obsluhovala společnost T-Mobile více než 5,5 milionu zákazníků. Cílení reklamních SMS/MMS lze velmi úzce specifikovat: dle věku, pohlaví, bydliště.. Nově i cílení v reálném čase na osoby pohybující se v dané lokalitě – např. obchod. centra Osvědčila se motivace příjemců zprávy například zasláním slevového kódu Ceny cílených SMS - rozesílání v konkrétní datu 3, 5 – 4, 5Kč za 1 SMS Ceny cílených MMS - rozesílání v konkrétním datu 5 – 8 Kč za 1 MMS Ceny lokalizačních SMS – rozesílání pro danou lokalitu v daném časovém období 7 – 8 Kč

30 Online rezervační systém Nově jsme spustili on-line rezervační systém umístěný na stránkách www.impressionmedia.cz Po vyplnění žádosti o registraci obdržíte přihlašovací údaje a můžete začít využívat výhody tohoto systému: Kompletní přehled portfolia s aktuálními cenami Přehled obsazenosti reklamních formátů Jednoduché zadání poptávky – rezervace Automatické vygenerování mediaplánu ze zadané rezervace Online rezervační systém naleznete ZDEZDE

31 Výhody spolupráce s Impression Media Možnost komunikace na více než 120 serverech prostřednictvím jednoho subjektu Masový zásah více jak 3.500.000 uživatelů / Přesné cílení dle obsahu či cílové skupiny Speciální projekty s využitím multimediální podpory Netradiční formy komunikace - kompletní kreativní řešení včetně výroby Facebook, video produkty, mobilní marketing, PPC reklama Tvorba microsite, www stránek, firemní online magazíny na míru Měření kampaní certifikovaným systémem AdOcean s možností online přístupu do statistik


Stáhnout ppt "Obsah Představení Impression Media Produktové balíčky, ukázky IM Optimal Video produkty Speciální projekty Nestandardní reklamní formáty PPC reklama Facebook."

Podobné prezentace


Reklamy Google