Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
PEČKY Václav Dřízhal ©2007 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1 MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ KOMUNIKACE,VYJEDNÁVÁNÍ.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
Manažerská moudrost © Outward Bound – Česká cesta Outward Bound – Česká cesta, s.r.o.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Základ kvalitního vyjednávacího týmu = dobře vyškolený kolektivní vyjednavač 3 základní stavební kameny kvalitního vyškolení: 1.Odborné znalosti 2.Techniky.
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
IveHale s.r.o..
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
CZ.1.07/3.2.05/
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
Jaroslava Sýkorová Milena Tomášková Karlovy Vary, 2014
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Problematika supervize pracovníků v sociálních službách
Taktická příprava Michal Lehnert.
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Firemní kultura - změna motivační strategie
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI A VEDNÍ TÝMŮ Obecná část pro vedoucí pracovníky společností Ing. Rudolf Pánek, CSc. ABC Professional
Obrana proti působení stresu a budování vlastního sebevědomí
Motivačně aktivační poradenský program varianta pro pilotáž.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Sídlo firmy: Dukelská 117/12, Vyškov TSM, spol. s r.o. se soustřeďuje na tvorbu, přípravu a realizaci odborných vzdělávacích akcí formou otevřených.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
MOPE s.r.o. Personální agentura
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Praktický seminář pro vedoucí pracovníky. Zásady osobního rozvoje, které změní váš život. Dozvíte se, jak zdokonalit sebe a svoje vztahy s lidmi, jak.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
aneb Assessment Centre a Development Centre
Didaktické metody Androdidaktika.
Personální strategie mezinárodní firmy
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Zhodnocení II. zahraniční stáže Mgr. Petra Trtíková vedoucí zdravotního úseku.
. Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA – pro Magistrát města Frýdku-Místku Dolní Lomná zpracovala: Lucie Dužíková Manažerské dovednosti.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
SUPERVIZE z Jak se učit ze zkušenosti svého týmu? Mgr. et Mgr. Veronika Víchová CACIO 8.září 2016
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů v sociálních službách
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Assessment centrum.
České Budějovice, červen 2016
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Didaktické metody Androdidaktika.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Prezentační a komunikační dovednosti
Assessment centrum.
Kariérové poradenství a podnikavost
Transkript prezentace:

Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů. Nabízíme Proškolení v manažerských a obchodních dovednostech Školení v cizích jazycích Školení zaměřená na psychologii Proškolení k získání osvědčení norem ISO zdarma Kompletní zpracování analýzy firmy zdarma zdarma Zašleme požadavek o fondy evropské unie a vše za Vás zdarma vyřídíme. Úzce spolupracujeme s profesionály, kteří se přímo tomuto tématu věnují. Co je naší zásadou Připravit vzdělávací program přesně na potřeby klienta Pomoci firmě hledat nová řešení Zařadit do školení zpětnou vazbu a měnit tak úroveň znalostí a zkušeností Co je naším cílem Získat a zdokonalit vědomosti. Vylepšit komunikaci uvnitř i z venku firmy. Doporučit postupy a opatření pro lepší fungování firmy. V neposlední řadě získat i nové poznatky ve vztahu k zákazníkům.

Metody vzdělávání  teoretické i praktické příklady, simulace situací k dané problematice  trénink a následný rozbor modelových situací  poskytování individuální zpětné vazby  práce ve skupinách, inscenační metody (různé formy her)  různé didaktické pomůcky  formou rozboru a analýzy firmy Kdo jsou naši lektoři Jsou vždy úzce specializováni na jednotlivé projekty vzdělávání s letitými zkušenostmi přímo z praxe.

 Obchodní dovednosti  Telefonní komunikace  Sebemotivace obchodníka  Kominikační dovednosti  Navázání kontaktu a vztahu se zákazníkem  Analýza potřeb zákazníka  Emoční prodej  Zdolávání námitek  Techniky k uzavření obchodu  Obsluha zákazníka na prodejně  Péče o zákazníka  Úspěšné vyjednávání  Jednání se zákazníkem při reklamaci  Řešení konfliktních situací  Plánování času  Koučink

 Efektivní vedení týmu  Týmová spolupráce a význam týmových rolí  Plánování a využívání času  Komunikace manažera  Řízení pracovních porad  Delegování úkolů  Motivace a organizace pracovního týmu  Sounáležitost a loajalita pracovníků k firmě  Komunikační typologie

 Asertivita  Prezentační dovednosti  Techniky veřejné prezentace  Výchova interních lektorů  Stres a jeho zvládání  Organizace času  Komunikační dovednosti  Osobní komunikace a vztahy na pracovišti  Servisní technik a jeho úloha  Prezentace na veletrzích  Telemarketing  Řešení konfliktů

 Emoční inteligence Uvědomit si sám sebe, nejen jako člověka, ale také jako vedoucího pracovníka, obchodníka či spolupracovníka. Je důležité vědět, jak působíte na druhé a jakou autoritu jako vedoucí pracovník u svých podřízených máte. Dále by měl tento seminář pomoci lepšímu porozumění druhým, zlepšit komunikaci a obratnost při obchodních jednání. ” Pečujte o svoji emoční inteligenci, je důležitá a dá se natrénovat. ”  Kreativní myšlení ” Kreativním počinem je něco, co je originální, použitelné a přínosné pro budoucnost zároveň. ” Smysl tohoto semináře tkví v tom, že vám umožní opustit rutinní řešení a každodenní zaběhané stereotypy, a pomůže vám v sobě objevit a využívat Váš kreativní potenciál. Naučí Vás využívat obě hemisféry, a tak neobvykle vyřešit pracovní úkoly způsobem, který nebude vyžadovat další rychlou změnu. Kurz také naučí, jak aktivně pracovat s podvědomím při řešení úkolů nejrůznějšího typu.  Koučink jako účinný nástroj vedení lidí Málokdo si z manažerů uvědomuje, že nejefektivnějším vedením lidí je právě koučink. Koučink pomáhá k rozvoji pracovníků, naučí je samostatnosti a kreativitě. Jak se stát opravdu dobrým koučem a dosahovat tím těch nejlepších výsledků se dozvíte v tomto semináři.  Výběrová řízení a budování týmu Jistě mi dáte za pravdu, že tým je tvořen jednotlivci, kteří spolu spolupracují. Pro to, aby tým dokázal efektivně pracovat, je zapotřebí vhodný výběr právě těchto jednotlivců. Výběrové řízení je tedy nedílnou součástí budování kvalitního týmu.

• Stavební spořitelna České spořitelny, a.s. Praha • Televize NOVA • OLMA, a.s Olomouc • MOTOROLA s.r.o. • OHL ŽS Brno • Pražská teplárenská a.s – Praha • Vekra,s.r.o Brandýs nad Labem • VELUX Česká republika, s.r.o. – Brno • Privátní klinika Riva, s.r.o.- Brno • OKNOSERVIS s.r.o – Brno • Pramet Tools, s.r.o. • Ireks Enzyma s.r.o. • Reda a.s. • ZAPA Beton a.s. • HPM TEC s.r.o.

Součástí našich kurzů je vyhotovení závěrečné zprávy – zpětná vazba z kurzu a presenční listina. Před plánovanými kurzy probíhá vždy pohovor s vedením firmy či příslušným vedoucím pracovníkem, na základě kterého je kurz přizpůsoben problematice, situaci, nebo konkrétním požadavkům ze strany firmy. Po semináři, zhruba do 14 dní od jeho konání, je součástí kompletního programu osobní setkání lektora se zástupci firmy, kteří kurz objednávali, kde probíhá vyhodnocení kurzu s předáním písemné zprávy. Děkujeme, že jste věnovali pozornost právě naší nabídce a těšíme se na vzájemnou spolupráci lektoři a poradci společnosti lektoři a poradci společnosti MAJÁK MAJÁK