Internet – E. bankovnictví

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – odkazy (obsah, rejstřík) Typ:
Advertisements

VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Bankovní poplatky Téma „Finanční trh“
V ÝUKOVÝ MATERIÁL VYTVOŘENÝ V RÁMCI PROJEKTU „EU PENÍZE ŠKOLÁM “ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Styly Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro 21.
Internet Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí pro.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - sestava Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.1 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Vektorová grafika – výplň, pero Typ: DUM - kombinovaný.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_ P4_2.11 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Tabulkový kalkulátor-funkce, adresy Typ: DUM.
Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.15 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. PowerPoint - animace Typ: DUM - kombinovaný.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity Aktivita VI/2 – Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 3.19 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Internet – etika, legálnost Typ: DUM - kombinovaný.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_ P4_2.14 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Tabulkový kalkulátor-řady Typ: DUM - kombinovaný.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_2.20 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Vektorová grafika - tvary Typ: DUM - kombinovaný.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.4 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Vnější paměti Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT Ročník:
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.5 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - dotazy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_2.18 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Rastrová grafika-promítání Typ: DUM - kombinovaný.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší školeNázev:PenízeAutor: Jaroslav Kvapil kód DUMu: VY_32_INOVACE_Ek.8.2.
Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_2.17 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Rastrová grafika-hromadné úpravy Typ: DUM -
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.5 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Tiskárny Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT Ročník: 3.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.6 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Práce se skenerem, skener Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – matematické výrazy Typ: DUM.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_ P4_2.3 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Tabulkový kalkulátor-databázové funkce Typ:
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Filtrování a řazení dat Autor: Jaroslav Kvapil.
Název Digitální reprezentace dat Předmět, ročník ICT, sekunda
PowerPoint – šablony, záhlaví
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.16 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. PowerPoint - Album Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
 Majitel účtu dá bance příkaz, aby provedla platbu z jeho účtu na jiný účet  Účet příjemce může být u téže banky nebo u kterékoli jiné banky  Příkaz.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 3.18 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Internet – E. pošta Typ: DUM - kombinovaný.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Databáze - formulář Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.9 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Porty a rozhraní Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT Ročník:
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.17 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě OS WIN 7, 1. část Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.3 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Vektorová grafika – hladiny Typ: DUM - kombinovaný.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.6 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor-hromadná korespondence Typ: DUM.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.2 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. Vektorová grafika – objekty (spojení, kopírování)
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_2.2 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Legálnost užívání SW Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.1 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě BIT, BYTE, PŘEDPONY Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.4 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – záhlaví, zápatí Typ: DUM -
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.11 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. HTML - odkazy, obrázky Typ: DUM - kombinovaný.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.3 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor - odstavec Typ: DUM - kombinovaný.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.19 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Komprimace Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT Ročník:
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_1.20 Tematická oblast: Hardware, software a informační sítě Operační systém sítě Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_62_INOVACE_73 8 _ Přímé bankovnictví II. AutorIng. Renata Wagnerová Průřezové téma Člověk a svět.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_12 Název materiáluBěžný účet,
S K ARTA. Jedná se o platební kartu od České spořitelny sKartu postupně obdrží všichni klienti, kteří pobírají sociální dávky a podporu v nezaměstnanosti.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti Vzdělávací materiál: Prezentace.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Spoření ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 3 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: únor 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast:
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
EU_62_B_sada 1_03_M_Přímé bankovnictví_Poliačíková
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, Peníze, Bankovní účet, internetové.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 4.
Transkript prezentace:

Internet – E. bankovnictví Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.20 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi III. Internet – E. bankovnictví Typ: DUM - kombinovaný Předmět: ICT Ročník: 6. r. (6leté), 4. r. (4leté) Zpracováno v rámci projektu EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0296 Zpracovatel: Miroslav Filipec Gymnázium, Třinec, příspěvková organizace Datum vytvoření: říjen 2013

Metodický list Demonstrace E - bankovnictví v České spořitelně. DUM lze použít i při výuce finanční gramotnosti. Bohužel tento program nelze vyzkoušet bez vstupu do reálného účtu, autor použil svůj, finanční reálie znečitelnil zeleně. Inovativnost je v podpoře výkladu prostředky ICT. Doba využití 20´.

Peníze, které vlastníte, můžete mít schované v kapse nebo uložené v „Bance“ (spořitelna, záložna, banka,…). Instituce nutí občany používat ke správě financí Banky. Majitel financí může manipulovat se svými penězi v Bance následovně: Fyzicky přijít do Banky, prokázat identitu, jednat na přepážce o svých požadavcích. Výhody: spolehlivost Nevýhody: hodnota času a cestování, náklady na úředníka (vysoký poplatek) Telefonické bankovnictví. Telefonem se domlouváte s bankéřem o svých požadavcích. Výhody: nejmenší spolehlivost Nevýhody: náklady na bankéře (vysoký poplatek), čekání na přijetí hovoru, rozespalost bankéře ap. Internetové bankovnictví. Výhody: nejnižší poplatky, kdykoli k dispozici, úspora času Nevýhody: musíte mít přístup k internetu a vlastnit mob. telefon

Internetové bankovnictví budeme prezentovat na programu České spořitelny SERVIS 24 Banka vám na požádání aktivuje k vašemu účtu internetové bankovnictví. Adresa URL: https://www.servis24.cz/ Vyplníte: klientské číslo a heslo Heslo v tomto případě je obzvlášť důležité. Je nebezpečí, že infikovaný počítač ho odešle zloději či zvědavci.

Dostáváte se k hlavní nabídce: Můžete se podívat na platební historii transakcí (platby, příjem) Můžete zadat příkaz k platbě (převod na jiný účet) Apod. (změnit heslo,…)

Dostáváte se k hlavní nabídce: Můžete se podívat na platební historii transakcí (platby, příjem) Můžete zadat příkaz k platbě (převod na jiný účet) Apod. (změnit heslo,…)

Dostáváte se k hlavní nabídce: Můžete se podívat na platební historii transakcí (platby, příjem) Můžete zadat příkaz k platbě (převod na jiný účet) Apod. (změnit heslo,…)

Dostáváte se k hlavní nabídce: Můžete se podívat na platební historii transakcí (platby, příjem) Můžete zadat příkaz k platbě (převod na jiný účet) Apod. (změnit heslo,…) Po Odeslat vám přijde z Banky kód transakce, který vložíte do formuláře. Teprve pak proběhne platba. Lze říci, že zloděj pro internetbanking potřebuje i váš mobil (heslo pro přístup a mobil)

Nalezněte úročení sporožírového účtu ČS. Úkol pro žáka: Nalezněte úročení sporožírového účtu ČS. Kolik získáte na úrocích za 1 rok, máte-li na účtu Kč 100 000,- a daň z úroku je 15 %? Konec

Zdroje: 1. Roubal, Pavel. Informatika a výpočetní technika pro střední školy Praktická učebnice. Brno : Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-3227-2. 2. Roubal, Pavel. Informatika a výpočetní technika pro střední školy Teoretická učebnice. Brno : Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-3228-9. 3. Servis24. Česká spořitelna a.s. [Online] [Citace: 24. 8. 2013.] https://www.servis24.cz/ebanking-s24/ib/base/usr/aut/login?execution=e1s1. Fotografie: Vše: Servis24. Česká spořitelna a.s. [Online] [Citace: 15. 8 2013.] https://www.servis24.cz/ebanking-s24/ib/base/usr/aut/login?execution=e1s1.