EFICIA PRAHA, spol. s r. o. průzkum na téma „ FIREMNÍ FILANTROPIE“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009 Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Struktura členění (dělení) členských příspěvků (14
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Trendy finančních produktů ČLFA
Města ČR – orientace na mapě
Nauka o podniku Seminář 6..
DOBROVOLNICTVÍ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
… aneb Všude samý sponzoring OLGA JURÁŠKOVÁ
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Deset let inovační politiky Jihomoravského kraje Rámec konkurenceschopnosti města Ostravy 24. leden 2012 Petr Chládek.
Evropský rok dobrovolnictví • Evropský rok dobrovolných činností na podporu aktivního občanství (ERD) je tematickým rokem vyhlášeným pro všechny členské.
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy.
Financování komunitních projektů Tento příspěvek vznikl při řešení grantu podpořeného Vzdělávací nadací Jana Husa Ing. Jana Krbová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Daně – opakování I Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO.OA
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Podpora podnikání a investic a EU v následujícím období Ing. Ondřej Votruba | ředitel Divize Investic Brno, 24. duben 2013.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
Studie dobrovolných aktivit ekologických NNO Tomáš Růžička

Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Neber úplatky… …nebo se z toho zblázníš
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zvyšování manažerských kompetencí středního managementu a zaměstnanců firem Zlínského kraje TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM.
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
KV. Kurzy, s.r.o. Nabídkový katalog pro rok 2010.
o hospodářské soběstačnosti a o samofinancování církve“
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy.
Strategie značky a komunikace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
1 VŠFS KSM MEI Společný rozpočet EU Společný rozpočet EU Osnova: 1. Obecná charakteristika společného rozpočtu EU 2. Příjmy společného rozpočtu.
Program podpory regionů Společenská odpovědnost v ČSOB a Poštovní spořitelně.
7.ročník programu Co je nového ve III.fázi Make a Connection v ČR & výběrové řízení 2008.
Modernizace přístrojového vybavení pro posílení prevence nozokomiálních nákaz na oddělení CS FN Brno Brno :00 Projekt „Modernizace přístrojového.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
NIPOS – Lenka Lázňovská.  Velký okruh subjektů poskytujících veřejné služby v kultuře, a to zejména v oblasti veřejné osvěty a edukace. Jsou naplněním.
Výzkum firemní filantropie Fórum dárců, o.s. Agnes, o.s
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Společenská odpovědnost a školy
„Jsme rovnocenní partneři“
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Benefity.
data aktuální ke dni Bc. Petra Razáková
Prorodinné aktivity Olomouckého kraje
Transkript prezentace:

EFICIA PRAHA, spol. s r. o. průzkum na téma „ FIREMNÍ FILANTROPIE“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009 Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009

Realizace průzkumu Průzkum na téma firemní filantropie byl prováděn v časovém období od do Cílová skupina respondentů byla složena z řádných členů CFO Club. Ze 133 oslovených členů poskytlo odpovědi na otázky průzkumu 70 respondentů z podnikatelské sféry (5 3 %). Průzkumu se účastnily společnosti působící v těchto oblastech:  IT  telekomunikace a média  finanční média  průmyslová výroba  retail a služby  energy a utilities  cestování, ubytování a pohostinství  zdraví a zdravotnictví  ostatní Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009

1. Realizuje Vaše společnost nějaký druh firemní filantropie? Odpovědi na výše uvedenou otázku byly následující: a) ano, věnuje se dárcovství – 14 % b) ano, věnuje se sponzoring – 11 % c) ano, věnuje se dárcovství a sponzoring – 46 % d) ne, neposkytuje, ale poskytovala – 10 % e) ne, neposkytuje, ale zvažuje – 8 % f) ne, neposkytuje a ani nezvažuje – 11 % Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009 U odpovědi d) byla ve 28% důvodem ukončení tíživá finanční situace.

2. Prosím, jaké motivy Vás vedly/vedou/by vedly k firemnímu dárcovství? a) podpora dobré věci a pomoc potřebným – 61 % b) zlepšení image společnosti a loajality zákazníků – 7 % c) daňové zvýhodnění – 0 % d) pomoc spřátelenému obchodnímu subjektu – 0 % e) konkurenční výhody – 1 % f) jiné – 20 % g)neprovozují a ani neuvažují o firemní filantropii – 11 % Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009 jiné se objevovaly tyto odpovědi: kombinace podpora dobré věci a pomoc potřebným se zlepšením image společnosti kombinace podpora dobré věci a zlepšení image společnosti, loajality zákazníků a daňovým zvýhodněním kombinace podpora dobré věci a pomoc potřebným s daňovým zvýhodněním kombinace podpora dobré věci a pomoc potřebným s pomocí spřátelenému obchodnímu subjektu Tato otázka byla pokládána jen těm respondentům, kteří odpověděli, že jejich společnost firemní filantropii provozují, provozovali nebo se chystají provozovat.

3. Prosím, jaké byly/jsou/by byly cílové skupiny Vaší podpory? Můžete označit i více možností. a) děti, studenti a mládež – 26 % b) dospělí - 9 % c) handicapovaní, nemocní a senioři – 29 % d) vzdělávání a výzkum – 11 % e) sport a kultura – 17 % f) ekologie – 5 % g) fauna, flóra – 2 % h) politika – 0 % i) jiné (zmíněni byli uprchlíci) – 1 % Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009 U této otázky byla možnost udělení více hlasů. Nelze v této otázce zohlednit společnosti, které neprovozují firemní filantropii. Tato otázka byla pokládána jen těm respondentům, kteří odpověděli, že jejich společnost firemní filantropii provozují, provozovali nebo se chystají provozovat.

5. Odpověděl/a jste, že Vaše společnost tyto aktivity zvažuje. Prosím, jaké aktivity zvažuje? 8% a) dárcovství – 4 % b) sponzoring – 2 % c) dárcovství a spoznoring – 2 % Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro Vaše společnost provozovala firemní filantropii, prosím o jaký druh filantropie se jednalo?10% a) dárcovství – 7 % b) sponzoring – 0% c) dárcovství a sponzoring – 3% Tato otázka byla pokládána jen těm respondentům, kteří odpověděli, že jejich společnost firemní filantropii provozovala, ale nyní ji již neprovozují. Tato otázka byla pokládána těm respondentům, kteří odpověděli, že jejich společnost firemní filantropii neprovozuje, ale tyto aktivity do budoucna zvažuje.

6. Prosím, má Vaše společnost vypracovanou dlouhodobou strategii firemního dárcovství? a) ano, má – 42 % b) ne, nemá – 41 % c) nemá, ale měla – 0 % d) nemá, ale zvažuje - 6 % e)neprovozují a ani neuvažují o firemní filantropii - 11 % Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009

7. Prosím, jakou formou se Vaše společnost zapojovala/zapojuje/bude zapojovat do firemního dárcovství? a) penězi – 50 % b) poskytnutím know-how – 3 % c) poskytnutím hmotného majetku – 5 % d) jiným způsobem – 31 % e) neprovozují a ani neuvažují o firemní filantropii - 11 % V jiném způsobu se objevily následující odpovědi: penězi a poskytnutím know-how penězi a hmotným majetkem penězi, poskystnutím know-how a hmotným majetkem know-how a poskytnutím hmotného majetku penězi a jiným způsobem (služby, sázení stromků, dětské dny, osobní účast na různých akcích) Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro % 5%

8. Prosím, jak vysoká je částka určená na dárcovství a sponzoring? U této otázky jsou zpracovány odpovědi těch dotazovaných, kteří uvedli u první otázky, že se jejich společnost věnuje dárcovství, sponzoringu či dárcovství a sponzoringu najednou. Pojďme se podívat na výše darů námi dotazovaných společností: a) do ,- Kč – 11 % b) ,- až ,- Kč – 20 % c) až 1 milion Kč – 16 % d) více než 1 milion Kč – 24 % e) neprovozují a ani neuvažují o firemní filantropii – 29 % Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro %16%

9. Prosím, vyjádřete na škále od 1 do 5, přičemž 1 je zcela souhlasím a 5 zcela nesouhlasím, do jaké míry souhlasíte s hypotézou, že dárcovství posiluje loajalitu zaměstnanců ke společnosti. Tato otázka byla pokládána všem respondentům, tedy i těm, kteří dárcovství neprovozují a ani o zavedení firemní filantropie nemají zájem. Dotazovaní zástupci společností souhlasí s hypotézou, že dárcovství posiluje loajalitu zaměstnanců průměrnou známkou 2,8. Můžeme tedy říci, že známkování je blíže k hodnocení nesouhlasím. Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro Prosím, vyjádřete na škále od 1 do 5, přičemž hodnocení 1 je zcela souhlasím a 5 zcela nesouhlasím, jak vnímáte tvrzení, že 44 % evropských spotřebitelů je ochotno zaplatit více peněz za výrobek společnosti, která se chová společensky odpovědně? Tato otázka byla pokládána všem respondentům, tedy i těm, kteří neprovozují dárcovství a ani o zavedení firemní filantropie nemají zájem. Respondenti průzkumu firemní filantropie hodnotí toto tvrzení průměrnou známkou 2,5. Můžeme tedy říci, že hodnocení je blíže k hodnocení nesouhlasím.

11. Jaká opatření ze strany státu by Vás více motivovala k firemní filantropii? Tato otázka byla pokládána všem respondentům našeho průzkumu. a) daňové zvýhodnění – 68 % b) daňové úlevy pro zaměstnance – 1 % c) větší propagace a uznání ze strany státu – 1 % d) transparentnost, méně korupce, zodpovědnější přístup státu – 6 % e) nevím – 13 % f) žádná opatření by nás nemotivovala více – 11 % Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009

12. Který sponzorský projekt Vás nejvíce zaujal? Tato otázka byla pokládána všem respondentům našeho průzkumu. a) RWE a Pražské jaro 2009 – 22 % b) Škoda auto a lední hokej – 7 % c) Avon a pochod proti rakovině – 32 % d) Mattoni a Prague International Marathon – 10 % e) všechny zmíněné (a až d) – 1 % f) nevím – 7 % g) žádný – 1 % h) jiné – 20 % V jiné se nacházejí: festival Karlovy Vary sponzorované ČEZ, nadace Terezy Maxové UNICEF, Český Krumlov Kombinace RWE a Pražské jaro 2009 s Avon a pochod proti rakovině Kombinace RWE a Pražské jaro 2009 s Mattoni a Prague International M. Kombinace Mattoni Prague International Marathon s RWE a Pražským Jarem 2009 Sponzorské projekty, které nejsou mediálně zviditelněny Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009

DĚKUJI ZA VAŠI POZORNOST Ing. Zuzana Solfronková Eficia Praha spol. s. r. o.„Firemní filantropie“ Úspěšný management kulturních akcí – Pražské Jaro 2009