PREZENTAČNÍ NÁVĚS „BRISK“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
ŠKOLÍCÍ STŘEDISKO. Úvod Společnost D-NET, a.s. působí více než deset let v oblasti telekomunikací a automatizovaného zpracování dat. Během úspěšného rozvoje.
CK – činnosti touroperátora
Pravidla publicity projektu
KDO JSME.. CO JE T CARE Spolehlivost, péče Mladá společnost, která přináší změnu Šetříme Váš čas a peníze Dlouhodobé zkušenosti v prodeji Stabilní obchodní.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
EVENT MARKETING.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Soukromé osoby: Vyšší střední společenská třída Manažeři(rky) se sedavým zaměstnáním Sportovci Právnické osoby: Středně velké a velké nadnárodní společnosti.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Aplikace komunitně vedeného místního rozvoje do venkovského prostředí Venkovská konference Místní akční skupiny Království – Jestřebí hory, o.p.s. (20.
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Komunikační strategie
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
MARKETINGOVÝ MIX.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
MARKETING 1. Význam marketingu Podílí se na vývoji a zdokonalování výrobků a služeb Ovlivňuje distribuční a cenovou politiku Je těsně spjat s propagací.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Karta Toulavka 2017.
Statutární město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Výstava BETON a 23. listopadu 2017
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Transkript prezentace:

PREZENTAČNÍ NÁVĚS „BRISK“ Prezentace vytvořena pro potřeby interní společnosti „BRISK TÁBOR “

Popis činnosti a marketingového cíle návěsu „BRISK“   „BRISK“ Promo Truck Je použito ilustrační vizualizace Cargo

Prezentační návěs „BRISK“ – cíle   Přímá komunikace s cílovými zákazníky Vytipovaná lokalita je přímo ve fyzickém kontaktu s konkrétním zákazníkem Vysoká účinnost mobilního pojízdného prezentračního prvku k nákupu (pořízení) služby Libovolné umístění na předem zvolenou dobu působení tohoto reklamního marketingového nástroje pro určenou vrstvu obyvatelstva v daném místě – veřejné prostranství – náměstí, parkoviště hypermarketů, ostatní zvolená místa Koncoví zákaznící Propagace produktu přímo na daném místě Propagace produktů zaměřených na konkrétní cíle a výjímečnost zvolených druhů nabízených služeb Absolutní mobilita reklamního návěsu Nezávislost na vnějších vlivech Maximální rychlost zpětné vazby na zákazníka („BRISK“) extra propagace * Podpora aktivit koncových zákazníků pomocí propagačního návěsu „BRISK“ Podpora zákaznických aktivit su 3

Úspěšně realizované projekty   „Varta Road-Show“ V současné době rozmístěny ve Španělsku. Turné po celé zemi, navštěvuje velkoobchodníky a automobilové události. Prezentace produktů Vodafone mobilní pobočka Prezentace a prodej produktů Výstavy, veletrhy turné po celé ČR Exklusivní design nástavby Ostatní realizované zakázky viz referenční listy Gienger promotion trailer prezentace produktů z oboru TZB Účast na výstavách, veletrzích a promo akcích 4

Akce u obchodních partnerů a zástupců „BRISK“   Akce u obchodních partnerů a zástupců „BRISK“ Prezentace produktů na místě / školení. Podpora aktivit pořádaných zákazníkem např. Veletrhy - zapůjčení výstavního kamionu. Pro místní prodejce nebo místní (potenciální) zákazníky. Se všemi relevantními materiály k dispozici. Řízení podmínek. Možnost soukromého setkání / jednání. Možnost venkovního i vnitřního použití. Akce s techniky Prezentace produktů na místě / školení. Technické školení přímo na místě, zavádění nových tarifních tříd, energetických procesů … Školící středisko může být průběžně měněno na palubě návěsu. Se všemi relevantními materiály k dispozici. Řízení podmínek. On-line připojení na centrálu firmy, technické zázemí … Akce s koncovými zákazníky Veletrhy Přítomnost na akcích Motor-sportu, Velikonoce, Vánoce … Akce pořádané u hypermarketů, na parkovištích, atd. s promotion týmem. Se všemi relevantními materiály k dispozici. Možnost venkovního i vnitřního použití. 5

Příklad akcí   S existujícími nebo novými zákazníky (velkoprodejci), můžete uspořádat prezentaci výrobků pro vnitřní prodejní síly v libovolném časovém období. Poskytnutí špičkového VIP zázemí pro vybranou firemní klientelu Marketing pozve a osloví ve zvoleném místě cílovou skupinu pro odpolední / večerní zasedání, s prezentací jeho vlastními prodejci, podporovaných společností „BRISK“. Pro podporu mobilního návěsu (dále jen MN) koncepcí můžete uspořádat půl-denní technické vzdělávací akce (pomocí externích / interních školitelů), na místě. Veškerý materiál je k dispozici, demonstrace je možná pomocí vnitřního technického vybavení daného návěsu. Ve spolupráci s vedením hypermarketů. S propagačním týmem být přítomen (víkendová akce) u zákazníků v „místě prodeje“, informování konečného spotřebitele o významu výrobku a jeho kvalitě. Loterie – výherní akce Nabídka slevových kuponů na nákup služeb v konkrétním místě. Distribuce jednoduchého občerstvení + vytipovaných reklamních předmětů ... Kombinace akce s jinými produkty AA. Kombinovaná akce s dalšími vytipovanými výrobky Předběžný marketingový plán vytipovaných lokalit daného obchodního centra, kde je možné získat povolení na promo akci, možnost el. připojení

Vnitřní vybavení Produktová komunikace, např. plakáty Ploché obrazovky   Produktová komunikace, např. plakáty Ploché obrazovky Ozvučení interiéru Produkt display Projektor Osvětlení Topení / AC Židle (20 - 25 ks) Stoly Držák (y) složek / letáků Omezeno pouze na vizuální komunikaci. Výměna plakátů atd., což umožní přizpůsobit se konkrétnímu prostředí / poptávce Především pro účely prezentace Vytvoření multiúčelové místnosti Pro účely prezentace Nastavitelné, v závislosti na požadovanou událost Reálnost je třeba zvážit Skládací Skládací, pro složky a letáky Při školení na vozidle 7

Vnější vybavení Produktová komunikace na bocích návěsu.   Produktová komunikace na bocích návěsu. "Otazník" koncepce na zadní straně návěsu. Nadměrný QR kód na stranách. Držák vlajky v rozích. Bílá oblast na boční straně návěsu. Venkovní osvětlení Rychlé skládací stany pro venkovní demonstraci / rozšíření výstavní plochy Skládací stan s designem BA – „BRISK“ Produktová řada, více jazyčná verze anglicky. Přilákat koncové spotřebitele. Odkaz na internetové stránky „BRISK“ Instalace mobilního brandingu v okamžiku ustavení návěsu na místě. Umožní RO komunikovat o událostech nebo jiných kampaních. Reálnost je třeba zvážit. Chcete-li umístit nad bočními dveřmi a / nebo nad zadní plošinou, např. při použití vozidla. Pro další rozšíření plochy a venkovní prezentaci, např. školení vozidla. 8

Vnější design – příklad od BOSCH 3 4 5 6 11 KA BA 0001 QR kód s odkazem na webové stránky BA vizuální (bude upřesněno) - EN BA vizuální (bude upřesněno) – DE "?" Komunikační kampaň Picto seznam s aplikací produktů Volný prostor pro dočasné události, např. program. 5 6 1 2

Dispozice návěsu – příklad 1   Pro aktivity zákazníka, veletrhy, ... Demo vozidlo může být umístěno na plošině u živých demonstrací Společenská místnost / kuchyň / relaxační prostor / úložný prostor Výstavní prostor Promítací plátno (roll-up) Boční dveře se schody Nakládací rampa 2,5 m Stoly Boční dveře se otevírají směrem nahoru, čímž se vytvoří prostorná plocha LCD televize Otočná obrazovka umožňující vnitřní i venkovní použití Produkt display (mobilní) Projektor

Dispozice návěsu – příklad 2   Pro produktová školení, technické školení, ... Demo vozidlo může být umístěno na plošině u živých demonstrací Společenská místnost / kuchyň / relaxační prostor / úložný prostor Promítací plátno (roll-up) Boční dveře se schody Výstavní prostor Nakládací rampa 2,5 m Skládací židle Boční dveře se otevírají směrem nahoru, čímž se vytvoří prostorná plocha LCD televize Otočná obrazovka umožňující vnitřní i venkovní použití Produkt display (mobilní) Projektor

Dispozice návěsu – příklad 3   Pro produktová školení, technické školení, ... Promítací plátno (roll-up) Demo vozidlo může být umístěno na plošině u živých demonstrací Společenská místnost / kuchyň / relaxační prostor / úložný prostor Boční dveře se schody Výstavní prostor Vehicle 2,5 m Skládací židle LCD televize Produkt display (mobilní) Projektor

VIZUAL 3D   13

VIZUAL 3D   14