Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Pk CZ.1.07/1.1.00/
Podpořit kvalitu a zájem o přírodovědné a technické obory
KA1 - Investiční vybavení pro laboratoře, odborné učebny – mil – ponky, virtuální svařování, řezání plazmou - probíhá výběrové řízení
KA2 -Vybavení prostor pro výuku hmotným neinvestičním majetkem a spotřebním materiálem – 3,2 mil – nástroje, nářadí, materiál - probíhá výběrové řízení
KA3 - Vzdělávání PP k obsluze strojů a zařízení, které byly zakoupené v rámci projektu- 0,138 mil ( sváření, int. tabule) Sváření -spolupráce se svářecí školou Chrudim - Zapojeno 6 pedagogů – každý dva moduly Interaktivní tabule - Proškolí dodavatel IT - Zapojeno 30 pedagogů
KA5 - Celoroční pravidelně se opakující volnočasové aktivity, zaměřené na přírodovědné a technické vzdělávání žáků SŠ – 0,145 mil
KA 5 –kroužek Zedník - Spolupráce s lektorem Domu techniky Pardubice - Cíl – získat praktické a teoretické dovednosti a znalosti pro získání průkazu lešenáře (každý rok 10 žáků)
KA 5 –kroužek KOVO - Spolupráce s lektorem Svářečské školy Chrudim - Cíl – získat praktické a teoretické dovednosti a znalosti pro získání svářečského průkazu – sváření obloukem, řezání plazmou (každý rok 5 žáků oboru Zámečník,Opravář)
KA 5 – kroužek Zahradník - Spolupráce se soukromým lektorem - Cíl – získat praktické a teoretické dovednosti a znalosti pro získání průkazu na křovinořez (každý rok 5 žáků)
KA 5 –kroužek Truhlář - Spolupráce se soukromým lektorem - Cíl – získat praktické a teoretické dovednosti a znalosti pro získání průkazu na motorovou pilu (každý rok 6 žáků oboru Truhlář, Tesař)
KA11 -Stavební úpravy dílny kovo oborů - 3,9 mil – přestavba parkovací haly (0,8 mil spoluúčast kraje) Bude dobudováno z ROP - Dílna zámečníci - Dílna opraváři, autoservis
KA11 – nový vzhled haly
KA11 – dílna oboru Zámečník - Svářecí centrum a Obráběcí centrum
KA11 – dílna oboru Opravář - pneuservis, příprava na STK, opravy vozidel
KA12 - Sdílení učeben/dílen/laboratoří SŠ pro povinnou výuku žáků ZŠ – Kč
1)ZŠ T.G.Masaryka Chroustovice, Chroustovice 166, Chroustovice, 2)Speciální ZŠ Vysoké Mýto, Rokycanova 761, Vysoké Mýto, 3)Speciální MŠ, ZŠ a praktická škola Pardubice, Do Nového 1131, Pardubice 4)Speciální ZŠ Chrudim, Školní náměstí 228, Chrudim, 5)Speciální ZŠ a MŠ Litomyšl, 9. května 118, Litomyšl, 6)Speciální základní škola Svitavy, Milady Horákové 488, Svitavy, 7)Speciální základní škola Ústí nad Orlicí, Lázeňská 206, Ústí nad Orlicí, 8)Základní škola praktická Česká Třebová, nám. 17. listopadu 2060, Česká Třebová,
9)Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140, Lanškroun, 10)ZŠ praktická a MŠ speciální Pardubice, A. Krause 2344, Pardubice, 11)Základní škola praktická a ZŠ speciální Heřmanův Městec, Masarykovo nám. 46, Heřmanův Městec, 12)Speciální základní škola Skuteč, Rubešova 531, Skuteč, 13)Speciální základní škola Bystré, Zámecká 1, Bystré 14)Základní škola Hlinsko, Ležáků 1449, Hlinsko. 15) Speciální základní škola,mateřská škola a Praktická škola Moravská Třebová, Komenského 287, Mor. Třebová, 16)Základní škola a Praktická škola SVÍTÁNÍ, Komenského 432, Pardubice
Organizace PD – vždy 13 žáků + 2 učitelé Termíny 1 pol.-listopad- leden 2 pol. – březen-květen 1 a 3 denní (Klášterní,V. Mýto, Chrudim) 1den = 6 hodin = 1 řemeslo Zajištěna doprava, strava, ubytování
Práce na dílnách dle digitalizovaného pracovního postupu Vzniká soubor 200 pracovních postupů (výrobky,technologie)
Výroba čarodějnice + soutěžní vyhodnocení (spolupráce oboru Truhlář,Módní dekoratérka,Aranžér a Zámečník)
Děkuji za pozornost Realizační tým : Věcný manager - Ing. Jaroslav Bálek, Věcný manager - Mgr. Miloslava Šilarová, Koordinátor SŠ - Mgr. Petr Horáček,