Zpracoval: PhDr. Antonín Indrák Leden 2011 OLOMOUC

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Stanislava Správková
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Brno: NANOcontact – partnerské sítě1 Vzdělávací a kontaktní středisko pro průmyslové nanotechnologické úpravy povrchů CZ.1.07/2.4.00/
ECVET v Programu celoživotního učení
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU E-INKLUZE 50+. OBSAH Základní informace Komu je projekt určen Cíle Aktivity Harmonogram.
Projekt: „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Posilování sociálního dialogu s důrazem na zvládání krizové situace při vzniku násilí na pracovištích, zejména zdravotnických zařízeních a zařízeních sociálních.
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
Projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR „Sociální integrace na Jesenicku“
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Představení projektu Rozvoj kompetencí managementu a pracovníků VŠ MSK (s podporou ICT), CZ.1.07/2.2.00/ Prezentace projektu na společném.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
Most, 24. ledna 2008 Univerzita půl třetího věku Závěrečný seminář Mgr. Jaroslava Barbara Sporková
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Ing. Stanislava Správková
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Transkript prezentace:

Zpracoval: PhDr. Antonín Indrák Leden 2011 OLOMOUC RK-23-2011-39, př. 2 Počet stran: 40 PROJEKT ,,SYSTÉM DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PRO SEKTOR ZDRAVOTNICTVÍ V KRAJI VYSOČINA“ Reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.09 /02.0031 realizovaný v rámci globálního grantu „Podpora nabídky dalšího vzdělávání v kraji Vysočina“, Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Zpracoval: PhDr. Antonín Indrák Leden 2011 OLOMOUC

Obsah prezentace: Cíl projektu. Partneři projektu. Cílové skupiny. Organizace a řízení projektu. Přínos pro cílové skupiny. Klíčové aktivity projektu. Výstupy klíčových aktivit. Harmonogram realizace. Realizační tým projektu. Publicita projektu.

Název OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost oblast podpory 3 Název OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost oblast podpory 3.2, Globální grant Podpora nabídky dalšího vzdělávání v kraji Vysočina Datum zahájení projektu: 1.1.2011 Předpokládané datum ukončení projektu: 30.6.2013

Cíl projektu: Cílem projektu je vytvořit komplexní a funkční systém dalšího vzdělávání pro sektor zdravotnictví v kraji Vysočina. Dílčími cíli projektu jsou: Podpora nabídky dalšího vzdělávání. Vytvoření sady vzdělávacích modulů a studijních opor pro další vzdělávání v oblasti měkkých dovedností, zdravotnického práva a manažerských dovedností. Tvorba multifunkčního webového portálu. Vytvoření partnerské sítě poskytovatelů služeb.

Žadatel projektu: EFEKT PLUS s.r.o. Olomouc Partneři projektu: Univerzita Palackého Olomouc ICV FF UP D&D Health s.r.o. Společnost se zabývá vzděláváním v oblasti zdravotnického práva. Důvodem pro výběr partnera je jeho vysoká profesní odbornost a know-how.. Lektoři společnosti mají vysokou odbornou úroveň což dokládají četná akademická ocenění, vč. zahraničních .

Hlavní cíl projektu: Vytvoření komplexního a funkčního systému dalšího vzdělávání pro sektor zdravotnictví v kraji Vysočina. Multifunkční webový portál včetně e-larningové formy vzdělávání. Tvorba textů a materiálů pro nabídku vzdělávacích modulů, evaluace. 22 vzdělávacích modulů, které byly specifikovány v návaznosti na výsledky předprojektového šetření. Vypracování metodik a postupů pro fungování systému . Ucelený informační systém. Pilotní ověření vzdělávacích modulů. Vytvoření krajského systému nabídky vzdělávání. Vybudování informačního systému pro všechny subjekty. Vytvoření podmínek k podpoře nabídky dalšího vzdělávání a souvisejícím zvýšením kompetencí v souladu s požadavky EU a vytvoření antecedence pro konkurenceschopnost pracovníků na trhu práce.

Popis cílové skupiny: Cílovými skupinami jsou: Účastníci dalšího vzdělávání. Lektoři vzdělávání dospělých. Ad.1. Cílovou skupinu tvoří zaměstnanci zdravotnických zařízení kraje Vysočina ( nemocnice Jihlava, Havlíčkův Brod, Třebíč, Nové Město na Moravě, Pelhřimov, ZZS Jihlava). Celkový rozsah skupiny pro pilotní ověření je 426 osob. Ad.2. Cílovou skupinou lektorů jsou zaměstnanci vzdělávacích institucí v kraji Vysočina. Rozsah cílové skupiny je 11 lektorů.

Řízení a organizace projektu:

Přínos pro cílové skupiny: Aktivity jsou koncipovány tak, aby po jejich realizaci došlo ke zvýšení kompetencí pracovníků ve zdravotnictví, které budou uplatnitelné na trhu práce. Projekt obsahuje tyto části: - rozšíření, zkvalitnění, dostupnost a komplexnost dalšího vzdělávání - systémovost, komplexnost a propojenost možností dalšího vzdělávání - pilotní ověření - evaluace programu a projektu

Specifický přínos pro cílovou skupinu lektorů: Podíl na přípravě vzdělávání. Rozvoj kompetencí. Účast na konferencích. Výměna zkušeností. Zvýšení kvalifikace, prohloubení kompetencí, osobní a profesní rozvoj, zvýšení motivace.

Klíčové aktivity projektu: Klíčová aktivita č. 1 - Rozvoj partnerství subjektů zapojených do projektu a specifikace funkčnosti systému. Vytvoření koncepce fungování krajského systému vzdělávání pro sektor zdravotnictví. Koordinátoři věcných aktivit pod vedením věcného manažera projektu a metodika stanoví způsoby formy metody a prostředky vzájemné spolupráce. Nastavení parametrů pro funkčnost systému. Zahájení spolupráce pracovních skupin na úrovni žadatele a partnerů s možností zapojení zástupců zdravotnických zařízení.

Na této aktivitě se bude podílet: Hlavní manažer Věcný manažer projektu Věcný garant metodik Koordinátoři Lektoři Asistent projektu Tato aktivita bude probíhat od ledna 2011 do června 2011

Výstupem klíčové aktivity: Funkčně nastavený systém. Koncepční řešení návrhu celého krajského systému. Řešení funkcí webového portálu. Metodika systému. Funkční partnerství. Funkční partnerství pracovních skupin. Specifikace, obsah a rozsah pracovních opor. Metodický pokyn pro tvorbu modulů. Prezentace výstupů na společném pracovním workshopu za účasti zástupců ZZ a zřizovatele. Informační brožura o projektu.

Klíčová aktivita č. 2 – Tvorba vzdělávacích modulů Klíčová aktivita č.2 – Tvorba vzdělávacích modulů. (od 7/2011 do 1/2013) Cílem klíčové aktivity je vytvořit ucelenou strukturu vzdělávacích programů členěných do jednotlivých oblastí a to jak pro prezenční tak i e-learningovou formu, včetně studijních opor. Součástí bude integrace kompetencí pro zvýšení konkurenceschopnosti na trhu práce. Každá z těchto kompetencí bude průřezově promítnuta v dílčích vzdělávacích modulech. Součástí bude zpracování kurikulí a následné posouzení recenzenty. Příprava studijních textů, pracovních listů, anotačních listů, metodik a ostatních podpůrných materiálů ( CD, prezentace, videozáznam, testy) a následná tvorba studijních materiálů. Tvorba nástrojů pro hodnocení, zpětná vazba evaluační dotazníky.

Zvyšování a rozvoj kompetencí lektorů: Tato aktivita jako součást KA 2 bude probíhat v rámci pracovních skupin, interaktivní formou zaměřenou na transfer znalostí a dovedností. V oblasti metodiky, pod vedením metodika. V oblasti odbornosti pod vedením koordinátora věcných aktivit. Pod vedením věcného manažera v oblasti psychologických základů vzdělávání dospělých. Lektoři získají další kompetence v rámci výměny zkušeností mezi sebou.

Výstup klíčové aktivity: Studijní texty, pracovní listy, anotační listy, podpůrné materiály, podklady pro evidenci, hodnotící dotazníky. Zpracování kurikulí, metodiky. Požadavky na materiálně-technické a organizační zabezpečení pilotního ověření.

Vzdělávací program: Měkké dovednosti 1. Typologie osobnosti, diagnostika, analýza kompetencí dle norem EU, kritické myšlení a emoční inteligence. 2. Psychologické a sociální aspekty komunikace ve zdravotnictví. 3. Zvládání pracovní zátěže, stresu, frustrací, konfliktů, syndrom vyhoření a duševní hygiena. 4. Psychologie jednání a vyjednávání, asertivita, překonání odporu, manipulace a ovlivňování.

Vzdělávací program: 5. Týmová práce ve zdravotnické praxi. 6. Motivace a výkonová motivace. 7. Postoj a vztah k pacientovi 8. Psychologie obětí neštěstí, krizová intervence, trauma u dětí a dospělého, působení na dětské pacienty. 9. Psychologie klienta ZZ, jednání a komunikace s problémovými pacienty. 10. Intenzivní psychoterapeutický výcvik. 11. Vzdělávání pro udržitelný rozvoj. 12. Dovednosti práce v LMS.

Oblast zdravotnického práva: Práva pacientů Poučení a informovaný souhlas. Právo na soukromí. Vedení zdravotnické dokumentace . Právní sebeobrana zdravotníka.

Manažerské dovednosti: Rozvoj osobního potenciálu. Metody a techniky managementu. Strategické řízení. Řízení změn v organizaci. Řízení lidských zdrojů.

Aktivita č.3 – Pilotní ověření vzdělávacích modulů a systému: Aktivita bude probíhat od 5/2012 do 5/2013. Pilotní ověření proběhne dle zpracovaného harmonogramu, bude zajištěn poměr prezenční a e-learningové formy PO, proběhne průběžná evaluace na základě které bude provedena aktualizace všech podpůrných materiálů. Účastníci obdrží osvědčení o absolvování. Součástí bude zpracování příručky „Manuál pro práci v e-learningovém systému“.

Výstup klíčové aktivity: Pilotně ověřené a otestované vzdělávací moduly. Realizace pilotního ověřování všech modulů. Evaluované vzdělávací moduly.

Aktivita č.4 – Vytvoření a provoz webového portálu: od 7/2011 do 6/2013 Cílem aktivity je vytvořit jednotný prostor pro přístup k nabídce dalšího vzdělávání ve formě webového portálu jehož součástí bude e-learning. Součástí budou výstupy ze všech aktivit. Hlavní funkcionalitou bude vzdělávací distanční forma, on-line vzdělávací podpora. Dle výstupů pracovních skupin dojde k dodefinování funkce a obsahu portálu. Každá partnerská organizace bude zodpovídat za svoji část portálu. Součástí bude marketingová kampaň.

Výstup klíčové aktivity: Multifunkční webový portál. - jednotný komunikační prostor - prostředek propagace dalšího vzdělávání - zdroj informací o možnostech dalšího vzdělávání - on-line vzdělávací podpora - distanční vzdělávání (e-learning) Další funkce budou dodefinovány dle výstupů aktivit.

Aktivita č.5 – Průběžná a závěrečná evaluace: od 3/2012 do 6/2013 V rámci této aktivity bude realizován evaluační proces průběžný a závěrečný, který bude hodnotit přidanou hodnotu. Průběžná evaluace – po ukončení modulů zmapuje dílčí oblasti (obsah, texty, přínos pro využití v praxi atd…) Závěrečná evaluace – po ukončení pilotního ověření, zpětná vazba k funkčnosti a praktičnosti celého krajského systému. Pozn. evaluáční dotazníky viz. aktivita č.2

Výstup klíčové aktivity: Průběžná a závěrečná evaluace. Opatření pro jednotlivé moduly a celý systém.

HARMONOGRAM PROJEKTU

HARMONOGRAM PILOTNÍHO OVĚŘENÍ

Harmonogram Klíčová aktivita č. 1

Harmonogram Klíčová aktivita č. 1

Harmonogram Klíčová aktivita č. 1

Harmonogram Klíčová aktivita č. 1

Harmonogram Klíčová aktivita č. 1

Realizační tým: Věcný manažer projektu Zajišťuje partnerskou spolupráci a komunikaci. Zodpovědnost za řízení vnitřních aktivit projektu. Řízení supervize koordinátorů věcných aktivit. Spolupráce s věcným garantem metodik. Dohled nad tvorbou všech vzdělávacích modulů. Expertní a poradenská činnost pro koordinátory. Kontrola kvality. Garance psychologických základů vzdělávání dospělých . Kontrola pracovních výkazů koordinátorů. Supervize nad všemi klíčovými aktivity projektu.

Věcný garant metodik Metodická podpora. Spolupráce s věcným manažerem. Expertní a metodická podpora koordinátorů VA, lektorů. Expertní činnost při tvorbě modulů a celého vzdělávacího programu. Spolupráce při tvorbě koncepce vzdělávacích programů, webového portálu. Supervize nad vznikem kurikulí a ostatních materiálů. Vytvoření celkového kurikula. Recenze anotačních listů.

Koordinátoři věcných aktivit: Zapojení do všech klíčových aktivit. Koordinace a řízení činností lektorů. Stanovení obsahu a struktury vzdělávacích modulů, jejich návaznost, provázanost. Zodpovědnost za kvalitu všech studijních opor, výstupů. Řízení a kontrola činnosti autorů kurikulí, anotačních listů. Dohled nad tvorbou vzdělávacích modulů. Expertní a poradenská činnost pro lektory. Kontrola kvality (metodika, didaktika). Kontrola pracovních výkazů lektorů. Spoluúčast při vytváření koncepce webového portálu, e- learningového systému, spoluúčast při tvorbě manuálu pro práci v LMS.

Lektoři tvůrci metodik ( tutoři, autoři studijních a distančních textů): Vytvoření kurikula jednotlivých modulů. Zpracování anotačních listů. Vytvoření studijních a distančních textů a ostatních studijních opor ( zodpovědnost za vzdělávací modul). Pilotní ověření vzdělávacích modulů. Vedení tutoriálů. Individuální konzultace přes e-learningový systém. Hodnocení samostatných prací. Podíl na evaluaci. Spolupráce v rámci metodické podpory (provázanost mezi jednotlivými moduly).

Publicita projektu: březen 2011 Tiskové a mediální zprávy. Propagační předměty. Oznámení na všech vzdělávacích materiálech. Informační materiály – brožura o projektu. Informace účastníkům projektu o spolufinancování projektu z fondů EU na všech dokumentech. Konference a pracovní workschopy. Internetové stránky projektu. Vizualizace projektu – v úvodu projektu leták, brožura. Ve všech prostorách realizačních týmů bude umístěno logo ESF a ČR. Hlavičkové papíry!! Partneři – informace o projektu na webových stránkách. Pravidla pro publicitu – Manuál vizuální identity Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.

Shrnutí prezentace: Cíl projektu. Partneři projektu. Cílové skupiny. Organizace a řízení projektu. Přínos pro cílové skupiny. Klíčové aktivity projektu. Výstupy klíčových aktivit. Harmonogram realizace. Realizační tým projektu. Publicita projektu.

Děkujeme Vám za pozornost. Nákup DHM Finanční část – výkazy práce, cestovní příkazy. Dotazy. Diskuze. Závěr. Děkujeme Vám za pozornost. EFEKT PLUS s.r.o.