Název Heslo/motto Datum

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ARBES FEIS [BI] ARBES Technologies, s.r.o.
Advertisements

Financování vzniku a rozvoje Start-up prostřednictvím Business Angels Petr Mandelík.
Vize, Strategie, Cíle.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
3.Analýza ziskovosti a marketingové produktivity
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Distribuční strategie
Ekonomika informačních systémů
Nauka o podniku Seminář.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Vybrané metody analýzy
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Konkurenční prostředí a konkurenční strategie
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
2.Marketingové prostředí
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
MARKETING.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
0.0 Projekt Odborné vzdělávání pracovníků zemědělství v oblasti financí a procesů (opatření I.3.1) Podkladové materiály ke školení FINANCE.
Prosperita organizace
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Zdroj: KOVANICOVÁ, D. Abeceda účetních znalostí pro každého.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
ŘÍZENÍ INOVACÍ A ZMĚN Katedra managementu Ing. Miloš Krejčí
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Struktura podnikatelského plánu
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
FINANČNÍ GRAMOTNOST DANĚ ZŠ HejniceZ. Hyxa. DANĚ Daně a veřejné rozpočty daně jsou jedním ze zdrojů příjmů veřejných rozpočtů. Veřejné rozpočty jsou státní,
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Název společnosti Obchodní plán.
Postup stanovení ceny s pomocí marketingových nástrojů
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
Životní cyklus organizace
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
Marketingové strategie
Ekonomika malých a středních podniků
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
PREZENTACE NÁZEV Slogan prezentace.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Prezentace obchodního plánu
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Transkript prezentace:

Název Heslo/motto Datum Logo Název Heslo/motto Datum Jména přednášejících Kontakt: email, tel Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Problém Co jste? Jaké je Vaše poslání? tzn. proč zde jste? Jaký problém či potřebu řešíte?   Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Řešení Řešení Unikátnost Přidaná hodnota Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Konkurence Konkurenční prostředí Konkurence (přímá, nepřímá) Konkurenční výhoda Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Marketing & vstup na trh Vstup na trh (jak) Marketingový plán (kanály, strategie) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Lidé Jméno (zkušenosti, zodpovědnost) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Business model Business model (jak budete vydělávat) Prodej (jak budete prodávat) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Finanční plán Náklady, výnosy, bod zvratu (tabulka +graf) Finanční ukazatele (hrubá marže, návratnost) Předpoklady & metriky Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Status Kde jste – stádium Časový plán (graf) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Co potřebuji Co potřebuji (finance, kontakty, jiné zdroje) Co nabízím (hrubá představa) Za co budou finance utraceny (v případě nutnosti doplňte slidy s technologií produktu, marketingem, stávajícími zákazníky, metrikami, finančními projekcemi) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz

Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Otázky Děkujeme za pozornost! Otázky? Doporučená struktura dle www.Bplan.cz