Název Heslo/motto Datum Logo Název Heslo/motto Datum Jména přednášejících Kontakt: email, tel Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Problém Co jste? Jaké je Vaše poslání? tzn. proč zde jste? Jaký problém či potřebu řešíte? Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Řešení Řešení Unikátnost Přidaná hodnota Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Konkurence Konkurenční prostředí Konkurence (přímá, nepřímá) Konkurenční výhoda Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Marketing & vstup na trh Vstup na trh (jak) Marketingový plán (kanály, strategie) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Lidé Jméno (zkušenosti, zodpovědnost) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Business model Business model (jak budete vydělávat) Prodej (jak budete prodávat) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Finanční plán Náklady, výnosy, bod zvratu (tabulka +graf) Finanční ukazatele (hrubá marže, návratnost) Předpoklady & metriky Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Status Kde jste – stádium Časový plán (graf) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Co potřebuji Co potřebuji (finance, kontakty, jiné zdroje) Co nabízím (hrubá představa) Za co budou finance utraceny (v případě nutnosti doplňte slidy s technologií produktu, marketingem, stávajícími zákazníky, metrikami, finančními projekcemi) Doporučená struktura dle www.Bplan.cz
Doporučená struktura dle www.Bplan.cz Otázky Děkujeme za pozornost! Otázky? Doporučená struktura dle www.Bplan.cz