Praktické dovednosti absolventa

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Přijímací řízení.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
3K – Krok Ke Kariéře Grantový projekt: CZ.1.04/2.1.01/
Projekt NTK v programu LR Stav prací k Štěpánka Žižková.
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí.
Výběrové řízení a přijímací pohovor – vybrané rady a tipy
Prezentace právních klinik STREET LAW – PRÁVO PRO KAŽDÝ DEN
GIS V PRAXI ZEMĚDĚLSKÉHO PODNIKU
Schůze koordinátorů programu LLP/Erasmus
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí Představení projektu.
Maturitní zkouška 2013  společná část („státní maturita“)  jedna úroveň obtížnosti  profilová část  v „režii“ školy.
MUDr. Radomír Maráček Praha
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáže ve firmách – vzdělávání praxí Představení projektu.
MÉĎA – MINI ŠKOLKA NEMOCNICE TGM HODONÍN,p.o.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Program 1. pracovního semináře Financování internetizace knihoven ze strukturálních fondů Havlíčkův Brod.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 8. dubna 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.6.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Činnost mzdového oddělení.
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Město Náchod, Masarykovo náměstí 40, Náchod, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokNa.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vzdělávací program N/01 Sociální práce pro absolventy všech typů středních škol s maturitou 3leté denní a 3a1/2leté dálkové studium ukončené absolutoriem3leté.
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
Úvod do managementu 1. seminář
Nejčastější chyby při vyúčtování dotací EVVO z rozpočtu kraje Kontakt: Ing. Hana Jadviščoková
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
Vypracovali: Marcela Kučerová Martina Ševců Radka Šebková
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 5. května 2012 Název: VY_32_INOVACE_
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí Vypracovala: Eva Jermanová.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
AKTION Česká republika – Rakousko, spolupráce ve vědě a vzdělávání Helena Hanžlová.
Praktické dovednosti absolventa
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty
Metodické centrum ISŠ – COP a Jazyková škola s právem SJZ Valašské Meziříčí 1.setkání metodiků škol okresu Vsetín Střední školy Středa 21. listopadu 2012.
Tyto projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem státním rozpočtem České republiky 1 „Vzdělávejte se!“ Ing. Blanka Švorcová vedoucí Odboru.
Program – TRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ Zahájení doc. Ing. Pavel Ryant, Ph.D. (proděkan AF MENDELU) Doktorské studium na Agronomické.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Program mobilit Leonardo da Vinci na ZČU Pavlína Bínová Odbor zahraničních vztahů Západočeská univerzita v Plzni.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Informace o projektu CEPIN. Cíl projektu Trvání projektu – Celková dotace Kč, z toho na FaF UK: Kč Realizován.
Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/ –
Polytechnické vzdělávání se zaměřením na tvorbu ŠAP/PA 22. března 2017
Praktické dovednosti absolventa
Ing. Veronika Dostálková MBA
Ostravská univerzita (1991 → )
Praxe KS VOŠ JABOK + ETF UK
Praktické dovednosti absolventa
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
Praktické dovednosti absolventa
Písemnosti při organizaci a řízení podniku III
Pracovní stáže
Transkript prezentace:

Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/15.0308

Výuka OCH/BEP I zahájení 14.2.2013, ukončení 21.3.2013 blokově (13.15 hod. – 17.45 hod.) účast 100 % (absence ve výjimečných případech - lékařské potvrzení) prezentace ze semináře v tištěné podobě písemné přezkoušení z probraných témat po ukončení (z každého tématu 5 otázek, výběr ze 3 odpovědí) zápočet s 5ti kredity po splnění kolokvia a ukončení praxe zápočet uděluje Mgr. Petrželová nebo Ing. Zlámalová

Výuka OCH/BEP II zahájení 28.3.2013, ukončení 2.5.2013 blokově (13.15 hod. – 17.45 hod.) účast 100 % (absence ve výjimečných případech - lékařské potvrzení) prezentace ze semináře v tištěné podobě písemné přezkoušení z probraných témat po ukončení (z každého tématu 5 otázek, výběr ze 3 odpovědí) zápočet s 5ti kredity po splnění kolokvia a ukončení praxe zápočet uděluje Mgr. Petrželová nebo Ing. Zlámalová

Bez praxe do praxe I. (OCH/BEP I) Komunikace se zaměstnavatelem (21.2.2013) Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání (28.2.2013) Praktická příprava na přijímací pohovor (7.3.2013) Základy ekonomie absolventa (14.3.2013) Orientace uchazeče v pracovně právní problematice (21.3.2013) Bez praxe do praxe II. (OCH/BEP II) Efektivní komunikace u zaměstnavatele (4.4.2013) Základy marketingu zaměstnance ( 11.4.2013) Projektové řízení a práce v týmu (18.4.2013) Základy obchodní činnosti pro neobchodníky ( 25.4.2013) Pracovní čas zaměstnance (2.5.2013)

Personální zajištění výuky Ing. Radka Navrátilová (Komunikace se zaměstnavatelem) Ing. Dagmar Zlámalová (Projektové řízení a práce v týmu) Ing. Daniela Richterová (Základy ekonomie absolventa) Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D. ( Základy marketingu zaměstnance, Základy obchodní činnosti pro neobchodníky) Mgr. et Mgr. Jaroslava Ester Evangelu, Ph.D. (Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání, Efektivní komunikace u zaměstnavatele) PhDr. Maria Řičánková (Praktická příprava na přijímací pohovor, Pracovní čas zaměstnance) Mgr. Dagmar Petrželová (Orientace uchazeče v pracovně právní problematice)

PRAXE součástí obou předmětů BEP I i BEP II povinná a minimálně v rozsahu 14ti dní (= 75 hodin BEZ přestávek na oběd) u předmětů probíhajících v LS 2012/2013 do 4.9.2013 zprostředkování osobně nebo prostřednictvím koordinátorek praxí (PřF)

zprostředkování praxe každý student si z připravené nabídky vybere zaměstnavatele, u kterého by chtěl praxi realizovat konkrétní požadavky na místo praxe včetně preferovaného období zašlete spolu se strukturovaným životopisem na pavla.hennerova@upol.cz do 19.4.2013 student si může sjednat praxi osobně, předem nutná konzultace místa a náplně praxe (stačí elektronicky na pavla.hennerova@upol.cz)

Seznam zaměstnavatelů (Obory matematika a informatika) Dopravní podnik města Olomouce, a. s. (matematika), www.dpmo.cz Geocentrum spol. s.r.o, Olomouc (informatika), www.geocentrum.cz Kooperativa pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group (matematika), www.koop.cz SmartGIS s.r.o., Olomouc (informatika), www.smartgis.cz Krajská veterinární správa pro Ol kraj (informatika), www.kvs-olomouckykraj.cz SwissCentrum software, s.r.o., Prostějov (informatika), www.swisscentrum.cz UniStudies s.r.o., Olomouc (informatika), www.unistudies.cz TESCO SW, a.s., Olomouc (informatika), www.tescosw.cz

Seznam zaměstnavatelů (Obor fyzika) VF, a. s., Černá Hora, www.vf.cz MEOPTA Optika, Přerov, www.meopta.com Seznam zaměstnavatelů (Obor chemie) Betulinines, Stříbrná Skalice, www.betulinines.cz CPN, s.r.o., Dolní Dobrouč, www.contipro.cz FARMAK, a.s., Olomouce, www.farmak.cz Koagulační laboratoř - Hemato-onkologická klinika, FN Olomouc, http://www.fnol.cz/hemato-onkologicka-klinika_8.html RNDr. Martin Novák, biochemická laboratoř, www.rndr.novak-laboratore.cz Středomoravská nemocniční a.s., Prostějov, www.nemsne.cz Synthesia, a.s., Pardubice, www.synthesia.cz Synthon s.r.o., Blansko, www.synthon.com Teva Czech Industries, s.r.o., Opava, www.teva.cz Ústav lékařské genetiky a fetální medicíny FN a LF UP Olomouc, http://ulgrs.upol.cz/portal Ústav klinické a molekulární patologie FN Olomouc, http://www.fnol.cz/ustav-klinicke-a-molekularni-patologie_48.html Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, pobočka Olomouc, www.zuova.cz

Seznam zaměstnavatelů (Obory biologie a ekologie) IMALAB s.r.o., Zlín, www.imalab.cz   Nemocnice Valašské Meziříčí, a. s., www.nemvalmez.cz Ústav lékařské genetiky a fetální medicíny FN a LF UP Olomouc, http://ulgrs.upol.cz/portal Ústav klinické a molekulární patologie FN Olomouc, http://www.fnol.cz/ustav-klinicke-a-molekularni-patologie_48.html Vlastivědné muzeum Jesenicka, p.o., Jeseník, www.muzeum.jesenik.net Výzkumný ústav pícninářský, Troubsko, www.vupt.cz

Seznam zaměstnavatelů (obor Vědy o zemi) AISEC Czech Republic, pobočka Olomouc, www.aisec.cz  Geocentrum spol. s r.o., Olomouc, www.geocentrum.cz SmartGIS s.r.o., Olomouc, www.smartgis.cz Praxe pro studenty učitelských oborů Arcibiskupské gymnázium v Kroměříži, www.agkm.cz Gymnázium J. Wolkera Prostějov, www.gjwprostejov.cz Gymnázium Jevíčko, http://www.gymjev.cz/ Gymnázium Otrokovice, www.gyotr.cz Gymnázium Šternberk, www.gymst.cz Mendlovo gymnázium Opava, www.mgo.opava.cz Střední škola logistiky a chemie, www.sosol.cz Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm, www.szesro.cz

NEZBYTNÉ FORMALITY K PRAXÍM DOCHÁZKOVÝ LIST (osobně k vyzvednutí u koordinátorky nebo ke stažení na http://www.pda.upol.cz/index.php?str=praxe-podminky po skončení praxe odevzdán v originále vyplněný a podepsaný studentem i konzultantem koordinátorce praxí; formuláře „HODNOCENÍ PRAXE STUDENTEM„ a formulář „HODNOCENÍ PRAXE KONZULTANTEM“ je nutné dodat (elektronicky nebo osobně) koordinátorce praxí po skončení praxe; na obou formulářích musí být uvedeno období praxe, které odpovídá období na docházkovém listě.

Kompenzace výdajů spojených s praxí výdaje spojené s dopravou, ubytováním a stravováním během praxe budou studentům kompenzovány na základě sjednané Smlouvy o úhradě nákladů po ukončení praxe a předložení patřičných daňových dokladů (nutný krycí list k vyúčtování) Cestovné: jízdenky z MHD (lze i časové, pokud se prokáže výhodnost oproti jednotlivým jízdenkám, bus, vlak) Stravné: v hromadných stravovacích zařízeních, nutný daňový doklad, pokud stravování ve firemních jídelnách (zajistí koordinátorka praxí) je nutné si vyžádat souhrnný daňový doklad vystavený na studenta!), stravné nesmí překročit 120 Kč/den! Ubytování: 250-300 Kč/noc, daňový doklad vystavený na studenta, rezervace ubytování zajistí koordinátorka praxí

Neuznatelné výdaje spojené s praxí výdaje za nákup potravin ze supermarketů, fast foodu apod. výdaje za nákup alkoholických nápojů, kávy apod. výdaje, které datumově a časově nekorespondují s obdobím praxe

Důležité kontakty Ing. Daniela Richterová. daniela. richterova@upol Důležité kontakty Ing. Daniela Richterová daniela.richterova@upol.cz Ing. Dagmar Zlámalová dagmar.zlamalova@upol.cz Mgr. Dagmar Petrželová dagmar.petrzelova@upol.cz Bc. Pavla Hennerová pavla.hennerova@upol.cz www.pda.upol.cz informace, formuláře, kontakty, zaměstnavatelé, reference studentů na uskutečněné praxe

KDE NÁS NAJDETE? 6. podlaží, místnost č. 6.011 Děkanát PřF

Krásné Velikonoce 