Jak vybudovat a provozovat ziskový eshop

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Aby vás e-zákazníci Jan Tuček. 3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Návod k registraci CIS (zákaznický informační systém)
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Analytická studie Datový model Funkční model Scénáře použití
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Význam informací v podnikání
Vývoj nemocničního informačního systému v CACHÉ
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Mycroft Mind Sémantický a vizualizační engine nejen pro novou generaci eShopů InterSystems Sympozium
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Budování značky a věrnosti zákazníků - podružná témata pro e- commerce? Tomáš Jindříšek pro konferenci E-commerce 2013.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Nové funkce v novém Skliku
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Uvodni strana. Řešitelský tým Vedoucí pracovník Roman Čapek Řadoví zaměstnanci Petr Kotál Bohumír Baier
Firma připravená ke spolupráci v oblasti nasazování B2C a B2B systémů s napojením na MS Dynamics NAV… Luděk Blanda Obchodní ředitel NetDirect s.r.o.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Rezervační systém jídel
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
Ing. Veronika Dostálková MBA ZADLUŽOVÁNÍ Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Množství nabízených doprav, výběr přepravce a automatizace expedice.
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Přihlášení.
iMUNIS Portálové řešení pro obce
AUKRO.cz Ladislav Majdič Dobrý den,
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Oblíbený platební nástroj
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Jak vybudovat a provozovat ziskový eshop Petr Uttendorfský, oXy online

Mít vůbec eshop? obrat 51 MLD Kč v roce 2012 nechtějte eshop za každou cenu uvědomte si, že provozovat eshop vás bude stát čas a peníze

Jak si vybrat dodavatele Reference nehledejte dodavatele s největším počtem referencí zaměřte se na kvalitní, „živé“ reference, dejte si práci některé kontaktovat Cena zajímejte se o celkové náklady za celou dobu životnosti eshopu levná implementace neznamená nejlepší cenu

Jak si vybrat dodavatele Návštěva nechte se pozvat, dívejte se kolem sebe velmi rychle zjistíte, zda je dodavatel schopen zajistit to, co slibuje Poimplementační podpora, Helpdesk vyhrazený projektový manager zástupnost garance reakčních časů na reklamace a požadavky

Implementujeme Chtějte pravidelné informace o průběhu implementace Sami dodržujte dohodnuté termíny Nejvíce času věnujte podstatným věcem grafika není důležitá v porovnání s implementací obchodních a logistických procesů

Co by měl moderní eshop umět Nabídnout příjemný požitek z nakupování Kvalitně vyhledávat Mít klienta pod kontrolou Dobře informovat o tom, co prodává Nabídnout co nejvíce zboží Pamatovat si Být schopen vzít si peníze a dovézt zboží Být věrný

Nabídnout příjemný požitek z nakupování Vidím, kde jsem

Nabídnout příjemný požitek z nakupování Vidím, co dělám a co bude následovat

Nabídnout příjemný požitek z nakupování Vidím, kolik mě to bude stát

Nabídnout příjemný požitek z nakupování Srozumitelné obchodní podmínky „Nejsem právník a přesto chci nakupovat“

Kvalitní vyhledávání a filtrování Je nutno, aby se v e-shopu dalo zboží filtrovat a inteligentně řadit. Nikomu se nechce hledat v 300 produktech to správné zboží Hledání využívá velké procento klientů až 40% jsou to klienti, kteří zvyšují konverzní poměr - provedou objednávku parametrické filtrování, fulltext, našeptávač, cenové „šoupátko“

Mít klienta pod kontrolou Ne každý klient chce být pod vaší kontrolou a než by se registroval, tak raději nakoupí v jiném e-shopu Ideální registrace je taková, které si klient ani nevšimne Po registraci přijde do emailu přihlášení s heslem. Email by měl by vypadat hezky.

Dobře informovat o tom, co prodává Název Popis Technické parametry Návody Obrázky Videa Uživatelské recenze Komentáře Nejdůležitější jsou kvalitní a unikátní informace o produktech Obrovský vliv mají kvalitní a hezké obrázky Parametry produktů dovolí vybudovat parametrické filtrování, porovnávání Informace, které klient získá jen u Vás, jsou bezkonkurenčně obchodní výhodou

Nabídnout co nejvíce zboží Když klient něco vloží do košíku, musí být hned informován o tom, že k tomuto zboží se hodí i další zboží, nebo zobrazit pobídku Pokud nemáte produkt na skladě, navrhujeme místo zboží X, zboží Y Klient, který zakoupil zboží A, koupil také zboží B Jedná se o netriviální věc, ale konverzní poměr roste geometrickou řadou

E-shop si musí pamatovat E-shop by si měl pamatovat zboží vložené do košíku, a to i u neregistrovaných zákazníků (nevysypávat košík) Po opakované návštěvě nebo přihlášení je v košíku to, co tam zákazník vložil Můžeme zákazníka po nějaké době požádat, aby dokončil objednávku Dovolme zákazníkům označit zboží za oblíbené, zařadit do seznamu přání nebo dárků

Být schopen vzít si peníze a dovézt zboží Klienti mají různé zvyky a preference Čím více platebních a dopravních možností nabídnete, tím většího konverzního poměru dosáhnete Klient získává pocit svobody, může si vybrat, jak bude chtít platit a jak si zboží vyzvedne Více možností může být velkou konkurenční výhodou

Být věrný Většina e-shopů má nízké procento opakovaného nákupu (pouze 10 – 20 %) Nabízejte zboží v akci, zasílejte newslettery Nabídněte zákazníkům věrnostní program nebo soutěž

Napojení na informační systém Proč propojit eshop s IS data o produktech jsou na jednom místě automatická aktualizace produktů, cen, skladových dispozic, údajů o zákaznících mnohem vyšší rychlost změn snížení chybovosti snížení provozních nákladů Vnitrofiremní síť IS Databáze Internet Eshop Konektor

Napojení na informační systém Klíčové vlastnosti konektor přenáší pouze změněná data konektor nezatěžuje IS eshop funguje i v případě, kdy IS není dostupný Na těchto vlastnostech trvejte

Eshop už mám a co mě čeká? Práce na obsahu Marketing a SEO Věnovat se zákazníkům

Práce na obsahu nikdy nekončí neustále budujte a doplňujte unikátní obsah srozumitelná kategorizace parametry obrázky popisy další unikátní obsah

Marketing a SEO Na internetu nikdy nejste sami Bez marketingu to nepůjde PPC kampaně Mailing Social marketing SEO

Věnujte se zákazníkům Zasílejte newslettery s obchodními nabídkami Budujte vztah se zákazníky komunikujte s nimi soutěže, věrnostní program Naučte se reagovat na negativní příspěvky odpovídejte, buďte slušní a vstřícní nemažte je

Děkuji za Vaši pozornost Petr Uttendorfský p.uttendorfsky@oxyonline.cz