Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete domluvit schůzku za účelem probrání podrobností. To je hezké, ale nemáme zájem. Ale tato nabídka je opravdu výhodná a můžete ušetřit náklady. To je sice možné, ale právě teď se nám to nehodí. Můžeme vám zavolat později? Nevolejte, zavoláme my vám.
Rozumím. Mohu se zeptat, proč nemáte zájem? Ehm… no prostě, že nemáme zájem. Aha, tím myslíte „nemáme zájem“ ve smyslu „myslím, že cena bude vysoká“ nebo „nevidím, kde je výhoda“, nebo třeba „teď zrovna nemám čas“? Víte, právě teď máme jiné priority. A týkají se „získání času“, „úspory nákladů“ nebo „zvýšení spokojenosti vás, vašich zaměstnanců nebo zákazníků? Ano, jedná se o naše zákazníky. V tom případě pevně věřím, že vás můžeme v této snaze podpořit. Kdy bychom se mohli sejít? Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete domluvit schůzku za účelem probrání podrobností. To je hezké, ale nemáme zájem.
Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete domluvit schůzku za účelem probrání podrobností. Obávám se, že cena je příliš vysoká. Ale na druhou stranu získáte opravdu hodnotné řešení. Ano, ale náš rozpočet na to nestačí. Chápu. Ale kdybychom si domluvili schůzku, mohli bychom se domluvit na slevě nebo zvláštních podmínkách. Děkuji, ale nemyslím si, že to bude nutné. Opravdu nemáte zájem? Opravdu ne.
Obávám se, že cena je příliš vysoká. Rozumím. Mohu se zeptat, ve srovnání s čím je cena vysoká? Ehm... no prostě příliš vysoká ve srovnání s naším rozpočtem. Takže pokud to chápu správně, cena není příliš vysoká, ale obáváte se, že pořízené řešení překročí váš rozpočet? Ano, tak nějak to je. To je zcela pochopitelné. Pokud si domluvíme schůzku, můžeme si vše společně vyjasnit. No vlastně, proč ne... Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete domluvit schůzku za účelem probrání podrobností.
Víte, právě teď to pro nás není prioritou. Myslím si, že by to mělo být prioritou, protože můžete ušetřit čas i peníze. Ale právě teď máme jiné starosti. A kdy myslíte, že bude správná doba na řešení této problematiky? To si budu muset ověřit interně. Souhlasím. Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete domluvit schůzku za účelem probrání podrobností. Takže co kdybychom vám zavolali příští týden a domluvili si schůzku?
Víte, právě teď to pro nás není prioritou. Rozumím. Pokud se mohu zeptat: jaké jsou tedy v současnosti vaše priority? Čas, peníze nebo spokojenost (viz scénář „Nemáme zájem“)? To je velmi dobrá otázka, ale těžko se na ni odpovídá. Chápu. Těžko, protože o nich rozhoduje více osob nebo protože mají mnoho aspektů? Právě jste vysvětlili, že pořízení nejnovějšího softwaru prostřednictvím OVS je skvělý způsob, jak optimalizovat IT a vytvářet hodnotu, a chcete domluvit schůzku za účelem probrání podrobností. V tomto případě kvůli množství aspektů. Takže by vám určitě pomohlo některé z těchto aspektů vyřešit rychle a snadno, abyste získali čas a prostředky? Jistě. Samozřejmě záleží na tom, o které aspekty by se jednalo. Mohli bychom si tedy domluvit schůzku a probrat, jakým způsobem vám můžeme pomoci vaše priority vyřešit.
Telefonujete zákazníkovi ohledně obnovení multilicenčních smluv. Zákazník však nad obnovením váhá. Smlouvy obnovíme, až budeme chtít nový software. Rozumím. A kdy plánujete obnovit počítače a software? Zatím všechno funguje dobře. O tom nepochybujeme, ale zhodnotili jste potenciální negativní dopady používání zastaralého softwaru? Ne, ale po pravdě žádné negativní dopady nevidím. A víte, že když smlouvy obnovíte nyní, můžete výrazně ušetřit? Ano, ale neobnovením ušetříme ještě více. …. Výměna názorů pokračuje, ale nikam nevede...
You are calling a customer to renew the volume contracts. The customer, however, is not eager to renew. Smlouvy obnovíme, až budeme chtít nový software. Rozumím. A co vás motivovalo k poslední modernizaci prostředí IT? Ehm... Poslouchejte odpověď. Jaké máte zkušenosti s postupy, rozhodováním, migrací a dalšími aspekty modernizace? Poslouchejte odpověď. Možná by bylo dobré se příště vyhnout komplikacím, abyste měli čas na skutečné priority, nemyslíte? Možná ano. Popíšu vám okamžité pozitivní účinky na vaši práci, vaši organizaci a vaše finance...
Telefonujete zákazníkovi s nabídkou služby Office 365, ale zákazník nemá o nabídku zájem a uvádí argument, že cloud není pro jeho podnik vhodným řešením. Radši máme všechno na pracovišti. Ano, ale s řešením na pracovišti ztrácíte flexibilitu a agilitu. Ale, máme nad naším prostředím perfektní kontrolu. Ano, ale když potřebujete upgradovat na nové verze, narazíte na vážné problémy, je to tak? Zase tak často upgrade neprovádíme. Ale v tom případě přicházíte o užitečné funkce, ne? Co jsme nikdy nepoužívali, to nám nechybí. Konverzace nikam nevede...