- On-line práce v NZDM - Projekt SWOL od ČAS

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Advertisements

Propagace a reklama na facebooku
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Sociální sítě.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
BOJUJ SE ŠIKANOU! Tento materiál vznikl za finanční podpory EU prostřednictvím programu Daphne. Za obsah je zodpovědný příjemce podpory The BB Group a.
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Hodnocení domácího prostředí DEMO Zkušenosti z praxe
Nové formy vzdělávání ve veřejné správě Závěrečná obhajoba mé práce Laňková Gabriela LAN0020.
Studentští poradci Bezpečně studiem! Martin Pešl.
Využitelnost technologie Instant messaging pro podporu podnikových aktivit a soukromé využití Petr Horák Brno, červen 2010 Vedoucí: Ing. František Dařena,
Počítače a marketing ve venkovském cestovním ruchu Počítačový kurz Lektor: Ing. Marta Kočková.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Název: Co nám hrozí na internetu
Spolupráce se školami a domovy mládeže Aneb jak to děláme v Pontonu….
NZDM KLÍDEK PROSTOR PRO, o. s. Tým sociálních pracovnic
Projekt empirického výzkumu
Podmínky úspěšné realizace metodiky nového monitoringu Jiří Winkler, FSS MU Brno Projekt OP LZZ „Aktivní matching: Strategická podpora poradenství.
Lektorka Mgr. Blanka Kadeřávková
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Elektronická komunikace
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Jitka Procházková.  Představa sebe sama v 65  Heslo: keep it simple  Základní dotaz: Jaké jsou hlavní činnosti, které chci v takovéto aplikaci, která.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Internet.
Sociální práce s rodinou 3
Typy elektronické komunikace
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Jak jsou informovaní naši žáci- dotazníkový průzkum 11/2014 Kyberšikana S postupem doby a technickým vývojem se na scéně objevila tzv. kyberšikana. Jedná.
Služby internetu internet nabízí několik standardních služeb, jejichž prostřednictvím fungují jednotlivé uživatelské aplikace k používání jednotlivých.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Komunikace – internet (chat, skype) Bohumil Bareš.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Služby internetu obr.: 1. WEB  WWW – (World Wide Web), také pouze zkráceně web v doslovném překladu "světová rozsáhlá síť“, neboli celosvětová síť 
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
MASARYKOVA UNIVERZITA FAKULTA SOCIÁLNÍCH STUDIÍ KATEDRA PSYCHOLOGIE
MARKETINGOVÝ MIX.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Mapy Číslo DUM: III/2/VT/2/2/39 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
 nejvíce využívaná služba internetu založená na www stránkách  poskytuje virtuální informační prostor, přístupný pomocí prohlížeče  výhodou www stránek.
Dotazníkové šetření. Cílem ankety je zjistit potřeby obyvatel města Toužim, zlepšit přehled městských zastupitelů o vnímání jejich potřeb z hlediska poskytování.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
 = jedná se o vzájemné propojení lokálních počítačových sítí pomocí vysokorychlostních datových spojů  vznikl spojením mnoha menších sítí  v každé.
Přátelství a internet Lenka Hlavatá. Skype Skype je konečně opravdu dokonalý nástroj pro telefonování po internetu. Umožňuje bezplatně telefonovat z jednoho.
Kyberšikana Denisa Opatrná ČJL+AJ. Centrum pro rodiče a děti Google  Je dostupné na
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
 Nebezpečná internetová manipulace, v rámci které útočník usiluje o osobní schůzku s nezletilou osobou.
Anotace: Prezentace je určena žákům 5. ročníku, slouží k seznámení žáků s internetem, jeho nejčastější používání, varování před některými nástrahami a.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Analýza nových forem marketingu
Inf Elektronická komunikace
N. J. Křížková, A. Mikulenková, R. Pajlíková
Petra Martináková , ČJ+AJ se zaměřením na vzdělávání
Média - jak s nimi a jak na ně?
PROČ JSEM SI VYBRAL … Za týden to bude jeden rok od doby, kdy jsem se zaregistroval na facebook.Důvod proč jsem se na něj zaregristroval je takový: používám.
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

- On-line práce v NZDM - Projekt SWOL od ČAS Lenka Čuprová (Ratolest Brno, o.s.)

On-line práce v NZDM Facebook CO SE POUŽÍVALO A POUŽÍVÁ KE KOMUNIKACI: Skype ICQ E-mail Webovky Facebook Jiné nástroje

93% pracovníků uvedlo, že v zařízení používají internetové nástroje k práci s klienty 67% pracovníku pracuje tímto způsobem a většina z nich tímto způsob pracuje několikrát do týdne nejčastěji jsou internetové nástroje využívány pro: předávání informací CS přijímání podnětů od CS poradenství zpětná vazba a PR zařízení

ve většině zařízení se pracuje na vytvoření metodiky on-line práce nebo není vůbec vytvořena 85% respondentů řešilo nebo řeší etické otázky spojené s využíváním internetových nástrojů (jak nakládat s informacemi, co vlastně (ne)chceme vědět, anonymita, ochrana osobních dat, hranice, nabídka služeb, fotografie klientů, pozitiva x negativa on-line práce, jaké nástroje zvolit) přibližně 50% respondentů si s kolegy předává informace o on-line práci a vykazuje výkony

Práce s FB Výhody monitoring - sledujeme změny, trendy v CS (co řeší, čím žijí, co poslouchají, kam se chodí, aj.) zvýšení dostupnosti – další možná forma kontaktu a s tím i zvýšená časová dostupnost pracovníků témata k rozhovoru (obsahy fotek, statusy, aj.) možnost výběru typu komunikace – někteří klienti dávají tomuto rozhovoru z rozličných důvodů přednost před kontaktem face to face rychlý přenos informací – informace o změnách, plánovaných akcí, novinkách se ke klientům touto formou dostávají velmi rychle. zůstáváme v kontaktu s CS, se kterou se fyzicky již nesetkáváme (z nějakého důvodu přestali být se službou v kontaktu, bývalí klienti, aj.) přítomnost CS

Nevýhody Rizika Možnosti časová náročnost pro pracovníky nevíme, kam se informace z komunikace mohou dostat rychlý tok informací – informace se velmi rychle stávají neaktuálními, protože jsou překryty jinými stírá se anonymita, soukromí klientů Rizika přístup k informacím, které služba nepotřebuje – větší důraz na etiku pracovníka nelegální obsah příspěvků klientů nejistota v tom s kým pracovník komunikuje – klienti dávají často hesla dalším lidem, takže může dojít k tomu, že pracovník vede rozhovor s někým jiným Možnosti vyhledávání nových klientů propagace služby vytvoření preventivně zaměřených skupin

Pravidla používání Facebooku v NK Likusák: mezi přátele si přidáváme pouze klienty služby, nebo zájemce o ni, které známe osobně pracovníci si nesmí na svém soukromém Fb přihlašovat klienty jako přátele pracovníci nenavštěvují pracovní Fb mimo pracovní dobu nepřijímáme pozvánky na akce od klientů na FB nevkládáme fotografie klientů informace využíváme pouze k další práci s klientem reagujeme komentářem na klientův status, pouze pokud to pracovník uzná za vhodné nežádáme klienty o přátelství, vyčkáváme, až nás požádají o přátelství sami. Tím že nás žádají o přátelství, souhlasí s tím, že vidíme informace, které na Fb vkládají. Sami tedy rozhodují o stupni své anonymity + upozorňujeme je zprávou. klienty je možné aktivně oslovit na chatu, ale v rozhovoru se sami nevracíme k minulým tématům. na Fb můžeme nahlížet pouze do profilů klientů naší služby a to v co nejmenší možné míře.

Jaké stránky nejčastěji navštěvuje vaše CS? Jaké využívá aplikace? Jak s tím můžete jako zařízení pracovat nebo co už u vás funguje? Možná rizika on-line práce? Způsob řešení…

Projekt Streetwork On-line jehož cílem je vytvořit metodiku práce streetworkerů v prostředí internetu, popularizovat Streetwork Online, školit v tomto způsobu práce stávající i nové terénní pracovníky a poskytnout jim know how pro realizaci kvalitní terénní práce i v prostředí internetu. Především by se mělo prostřednictvím Streetworku Online propagovat nízkoprahové služby a poskytovat poradenství a pomoc. Ročník 2011/2012 ČAS + Nadace Vodafone: - zmapovat místa, která CS na internetu nejvíce navštěvuje - vytvořit etický kodex a základní metodiku online práce - prozkoumat dostupné aplikace a vytvořit prostředí, kam můžeme klienty pozvat – virtuální NZDM - zorganizovat 2 workshopy, které se týkaly jak samotného projektu, tak práce s FB - propagovat téma Streetwork on-line - vytvořit tým lidí (online streetworkerů), kteří aktivně zkouší metody online práce

Které stránky nejčastěji navštěvují klienti: (dle průzkumu v rámci projektu ČAS) Youtube Facebook ulozto.cz Google Skype Smszdarma seznam.cz Kinotip Icq Cztorrent Csfd Xteen Hry loupák.cz Lide Bitter stream.cz Dobyvatel blog.cz

www.jdidoklubu.cz Ročník 2012/2013 – ČAS + Nadace AVAST Vytvořený vlastní nástroj Vytvořit skupinu on-line streetworkerů, kteří jsou každý všední den v odpoledních hodinách na chatu Propagace swol Práce na metodice www.jdidoklubu.cz