 Zdroj: anketa, školní rok 2012/2013  Nejvíce ceněny:  Komunikace – absolutně nejvíc pochval, otevřená komunikace  Kvalita sboru – profesní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce MATEMATIKA Kroužek matematických.
Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
CLIL Content and Language Integrated Learning
NIPOS TANEČNÍ A POHYBOVÁ VÝCHOVA z pohledu Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu 1) výzkum 2) vzdělávání 3) příklady.
Spolupráce se Základní školou, Masarykova, Rychnov nad Kněžnou v rámci projektu „Nadané dítě.eu“ v lednu 2010 spolupracovala Pedagogicko-psychologická.
Projekt Bolzanova kreativní škola • Vývoj školního vzdělávacího programu • Informační centrum (knihovna) • Zvýšení kvality výuky cizích jazyků • Elektronický.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Moderní učebny Atrium s malým vodním prvkem, Zajímavou výuku s …
Děti se učí kvůli budoucnosti, ne kvůli známkám! Analýza dotazníkového šetření projektu Pohoda.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vysoké mýto.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Neratovice 24. ledna 2014 Cestou přírodovědných a technických oborů napříč Středočeským krajem Stáž pedagogických.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Vyšší odborná škola Jana Ámose Komenského Nádražní 120, Ostrava.
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Vzdělávání dospělých - kategorie 50+. UNIV2 kurs 50+ Historie Založena roku 1994 Do výuky v České republice zavedla nové obory: ― Výpočetní techniku ―
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
Možnosti vizualizace výuky
COMENIUS Co si představit pod názvem projektu - A rainbow of cultures ? 2 roky rozvoje tvořivosti a myšlení žáků, prohlubování jazykových - IT.
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
ZŠ KUNOVICE, U PÁLENICE. ŠKOLA, KDE SI SVŮJ POCIT ÚSPĚCHU ZAŽIJE KAŽDÉ DÍTĚ.
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
Motivace ve výuce přírodopisu
Kompetence žáka – absolventa Ing. Dana Juchelková
Zdravá škola.
Jindřichův Hradec, Školní a veřejné knihovny – spolupráce v regionu Konkurence? Ne! Spolupráce …
Tisková konference Knihovny v pavučině spolupráce Jindřichův Hradec Informace a spolupráce jako nutná součást rozvoje regionu DEMA, a.
Praha 5/2014 Fórum prevence dětské nadváhy a obezity.
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Komunitní a otevřená škola
Škola Vinoř Anketa březen 2015.
Základní škola Uničov, Haškova 211 Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ , realizace – INVESTICE.
Žákovský parlament. Charakteristika Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením školy, školou a obcí Prostředník mezi učiteli a žáky, žáky a vedením.
MASARYKOVO GYMNÁZIUM VSETÍN
MU Brno Od Memoranda k Helsinskému komuniké Moravská zemská knihovna Mgr. Jana Nejezchlebová.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
ICT ve výuce jazyků Petr Caloň Masarykovo gymnázium Příbor.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Mgr. Zdeněk Nosek ředitel školy Podpora zdravého životního stylu ve školách v Kraji Vysočina Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Podpora zdravého životního.
MAPOVÁNÍ ŠKOLY ŠKOLA PRO DEMOKRACII. PRÁCE S KRITÉRIEMI ♦ s materiálem škola pro demokracii jsme pracovali v měsících únor a březen ♦ do práce byli především.
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
MAP – Místní akční plán ORP RK
elektrotechnických měření
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Aktuální informace o stavu
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Š A B L O N Y II.
Informace o projektu IKAP
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Školní vzdělávací program
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Transkript prezentace:

 Zdroj: anketa, školní rok 2012/2013  Nejvíce ceněny:  Komunikace – absolutně nejvíc pochval, otevřená komunikace  Kvalita sboru – profesní i lidské kvality, stabilita  Kvalita výuky – pestrost, moderní výukové postupy  Projekty, aktivity – zapojení do řady akcí  Zapojení do soutěží a olympiád – jak počet zapojených žáků, tak výsledky  Vybavení školy a tříd – výrazně se zlepšuje  Nabídka kroužků – množství, pestrost a snaha reagovat na poptávku  Webové stránky školy – množství informací, často a pravidelně obměňované zprávy

 Zdroj: společnost Scio, 2010 – 2013  Devadesát tři procent našich žáků by školu doporučilo svým kamarádům  Taková čísla nás řadí mezi patnáct procent nejlépe hodnocených škol v České republice

 Zdroj: protokol České školní inspekce, květen 2013  Příjemná atmosféra při výuce i v celé škole  Žáci aktivní a tvořiví  Učivo podáváno srozumitelně a věcně  Vyučování mělo přínosný charakter  Vhodně využito vzájemné hodnocení a sebehodnocení žáků  Výborně rozvíjena matematická, čtenářská a přírodovědná gramotnost

 Společnost Scio nás zařadila mezi školy s kvalitní výukou, které posouvají české školství dál  Společnost Scio nás zařadila mezi školy, kde lidé dělají svou práci s nadšením, dokážou formulovat své myšlenky a sdělovat je ostatním

 Jsme fakultní školou  Statut získávají školy:  S kvalitní výukou  S dobrým vybavením  Uplatňující nové trendy  S kvalifikovanými a kreativními učiteli

 Jako první škola ve Zlínském kraji jsme získali značku „Rodiče vítáni“  Dostávají ji „školy, které dělají dobré věci a dovedou dobře komunikovat s rodiči svých žáků i s žáky samotnými“.

 Odborníci ze Zlínského kraje nás opakovaně zařadili mezi školy, které:  Se kvalitně starají o bezpečí dětí ve škole  Předcházejí nežádoucím jevům  Toto ocenění jsme získali dvakrát během tří let

 Naše vyučující, Mgr. Růžena Hlůšková, vyhrála soutěž Zlatý Ámos o nejoblíbenějšího učitele České republiky  Kromě hlavní ceny získala ještě titul Dětský Ámos od dětské poroty a zvítězila také v hlasování o Ámose sympaťáka

 Nad rámec běžné výuky podporujeme (především sestavením učebních plánů, množstvím odučených hodin, nabídkou kroužků, zapojením do soutěží) tři vzdělávací oblasti:  JAZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACE (rozvoj jazykových schopností žáka se zaměřením na využití v praxi)  INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE (orientace ve světě informací)  ČLOVĚK A SVĚT ZDRAVÍ (zdravý životní styl, pohybové dovednosti)

 Testy Scio, 9. ročník – ze tří oblastí jednou v lepší polovině škol, dvakrát v nejlepší třetině  Testy informační gramotnosti – nejlepších 15% škol  Srovnání úspěšnosti absolventů – studenti hlásící se na gymnázia – patříme mezi nejlepších 20% škol v ČR

 Jsme zapojeni do mnoha evropských projektů  Díky tomu cestují naši žáci zdarma po celé Evropě a získávají cenné zkušenosti, často i sebevědomí  Spolupracovali jsme a spolupracujeme se školami v těchto zemích: Irsko, Lotyšsko, Polsko, Severní Irsko, Slovinsko, Turecko  Po Evropě díky projektům a stážím cestují také vyučující. Zkušenosti získávali v těchto zemích:  Irsko, Lotyšsko, Německo, Polsko, Rakousko, Slovinsko, Turecko, Velká Británie

 Podporujeme projektovou výuku  Ve škole realizujeme desítky projektů  Během těchto projektů spojujeme různé předměty, ale i ročníky  Dětem taková výuka lépe umožňuje pochopit látku v souvislostech

 Nabízíme více než dvacet kroužků  To je v průměru více než jeden kroužek na pedagoga  Při nabídce vycházíme ze zájmu žáků a rodičů, na jejich názor se ptáme v anketách

 Servis pro žáky i rodiče  Každý týden na webu školy informace, co jednotliví vyučující ve svých předmětech probírali  K dispozici učební materiály  U některých vyučujících i ukázky písemných prací  Webová žákovská knížka Webová žákovská knížka  Rozvrhy Rozvrhy  Výuka Výuka  Objednávky obědů Objednávky obědů

 Kromě žákovské knížky najdete známky svých dětí i na webu  Dostanete se k nim pomocí jedinečného přístupového hesla  Všechny známky nejpozději týden po zkoušení nebo písemné práci  Webová žákovská knížka Webová žákovská knížka  Rozvrhy Rozvrhy  Výuka Výuka  Objednávky obědů Objednávky obědů

 Zajímá nás, jestli žák:  Umí spolupracovat s ostatními  Uplatňuje vlastní nápady  Umí řešit problémy  Dokáže hovořit k věci  Umí se poučit z chyb

 IQ STAR  To je název školní celoroční soutěže, kterou podporujeme talentované  Výsledek nezáleží jen na studijních výsledcích, ale také na hodnocení spolužáků  Ti nejlepší získávají hodnotné ceny, na které škola získává peníze od sponzorů

Záleží nám na tom, aby žáci žili se svojí školou. Proto:  Podporujeme činnost žákovského parlamentu  Jsme zavedli žákovská shromáždění, při kterých se jednou za dva měsíce schází všichni žáci a vyučující  Proto se žáci k dění ve škole vyjadřují v mnoha anketách

 Nebo raději naopak. Lidé a technika  Naše škola je sice vybavena nejmodernější vyučovací technikou.  To ale není cíl, jen prostředek.  Nejdůležitější ve škole jsou lidé.  Žáci a učitelé.  Máme kvalifikované, odborně zdatné, aktivní a pozitivně naladěné vyučující, kteří (nejen) s pomocí techniky realizují kvalitní výuku.

 Aktuálně pracujeme na nové, tříleté koncepci rozvoje školy (pro školní roky 2014/2015 – 2017/2018)  Do koncepce se promítne:  Názor pedagogů  Názor zřizovatele  Názor rodičů  Názor žáků