•Společnost BEAUTY EXPO, pořadatel veletrhů kosmetiky, kadeřnictví a zdravého životního stylu, plánuje 9. a 10. kosmetický veletrh na termíny 18. a 19.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Klub UNESCO Kroměříž byl založen dne 9. září 1991 představiteli společenského, kulturního a politického života Kroměříže s cílem naplňování programu UNESCO.
Advertisements

23. – Představení 2. ročníku veletrhu Chytré bydlení Šetrné budovy Smart technologie Poradenské centrum Odborný seminář Šetrné budovy Odborný.
Struktura členění (dělení) členských příspěvků (14
Ostrava!!! Statutární město Ostrava – Městský obvod Třebovice Chcete snížit náklady na domácnost? Město pro Vás zajistilo příležitost snížit náklady domácností.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Bc. Lucie Ptáková,  Plánované spuštění systému: 2014  = evropská agentura pro vesmírný systém Galileo (GSA)  Bude zajišťovat především navigaci.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Datum konání sobota 30. a neděle 31.ledna 2010 od 9:00 do 18:00 hodin Místo konání Adalbertinum ČSA 300/22 Hradec Králové Velký a malý sál Vstupné pro.
E-AUKCE soutěžení elektrických energií
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Pro zvířata v tísni Nabídka ke spolupráci 2010 Velikost národa, jeho morální výše může být posuzována podle toho, jak nakládá se svými zvířaty, Mahátma.
Nové VÍTKOVICE Ing. Jan Světlík Předseda představenstva a generální ředitel VÍTKOVICE, a.s. MACHINERY GROUP Seminář Ostrava,
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
ST LUCIA ČESKO – NĚMECKÉ CENTRUM PROVOZNÍ ŘÁD. Zřizovatelem KC je společnost B O H E M I A S, s.r.o. Tento provozní řád vydává vedení společnosti za účelem.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
O co se jedná? Státu trvá 3 – 6 měsíce než DPH vrátí Často vrácení předchází finanční kontroly atd. Exportérům a firmám nárokujícím si velké odpočty DPH.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
1 Realita není černobílá aneb řešení šitá na míru 19. září, Praha Michal Tesař, NEWTON Management, a.s.
Podíl členů České hutnické společnosti na inovačních procesech v podnicích Ing. Jaroslav Pindor, Ph.D. Předseda České hutnické společnosti Dne
Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Prezentace veletrhu FOR GARDEN 2008 Vypracovala: Jana Dlouhá Praha, dne
Jednání RHMP, Evropský sociální fond Evropský fond pro regionální rozvoj Praha a fondy EU Praha a fondy EU 7. výzva OPPK Ing. Milan Richter.
KONGRESOVÉ CENTRUM Aktuální nabídka pronájmů pro rok 2013.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Kouzlo placeného poradenství!
PARTNER VAŠEHO ÚSPĚCHU 19.MEZINÁRODNÍ STAVEBNÍ VELETRH PRAŽSKÝ VELETRŽNÍ AREÁL LETŇANY 23. –
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovace 2013 podvacáté Pavel Švejda Praha, 3. prosince 2013 INOVACE 2013, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR.
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Zahraniční obchod Vývozní operace.
11. odborný seminář PROKOS listopadu Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů – veletrh BIOSTYL 2008 Obchodní oddělení Francouzského.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Představení klubu manažerů
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ ve šk. roce 2014/2015
ČASOVÉ ROZLIŠENÍ NÁKLADŮ A VÝNOSŮ
Vybrali jsme si problém letního kina v Rumburku, protože si myslíme že je ve špatném stavu. (Nepromítá se, rozbité sedačky, atd..)
Konference Brno - město pro rodiny Poradní sbor Rady města Brna pro rodinu Shrnutí realizovaných pro-rodinných činností Mgr. Ing. Pavel Šmýd,
Praha 5/2014 Fórum prevence dětské nadváhy a obezity.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
KULATÝ STUL Přímý prodej a směrnice EU o právech spotřebitelů a směrnice o nekalých obchodních praktikách Jan Stránský Asociace osobního prodeje (AOP),
MARKETINGOVÝ MIX.
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
Evropský veletrh pomaturitního a celoživotního vzdělávání GAUDEAMUS 2015/2016 Zasedání přípravného výboru veletrhu 31. března 2015 FIT VUT, Brno Zasedání.
Rezervy na opravu hmotného majetku Podmínky (součást daňových výdajů) -Jedná se o opravu HM odpisovaného déle jak 5 let -Jde skutečně o opravu nikoliv.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
1 Cenová úroveň roku 2003, vývoj cen pro OZ 1. a 2. etapy otevírání trhu, problematika LDS – stručné shrnutí a úvod dalšího bloku Asociace Energetických.
Pharma Factoring Factoring České spořitelny, a.s.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Samostatné bydlení Co vše by měla obsahovat nájemní smlouva bytu Anna Křivánková.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Z Á K O N, kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů nebytových prostor v domě s byty, (sněmovní tisk.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DEN IZS VÝSTAVIŠTĚ PRAHA HOLEŠOVICE | 13:00 – 18:00 Akční ukázky | Více než 80 vozidel Policie | Hasiči | Záchranka Armáda a další složky.
statutární náměstkyně hejtmana
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Evropský sociální fond
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Lidé, procesy, partnerství
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
Role SVAZU při podpoře městské mobility
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

•Společnost BEAUTY EXPO, pořadatel veletrhů kosmetiky, kadeřnictví a zdravého životního stylu, plánuje 9. a 10. kosmetický veletrh na termíny 18. a a 17. a , opět na pražském Výstavišti v Holešovicích. •Veletrhy jsou pořádány ve všech třech částech čelní budovy Průmyslového paláce na Výstavišti. Vystavovatelé jsou na ploše řazeni dle oborů: profesionální kosmetika má místo v Pravém křídle, kosmetika pro prodej i v křídle levém, kde jsou také kadeřníci a nehtová péče. •Usilujeme o to, aby veletrhy sloužily jako centrum setkání zájemců o obor. Aby zde vystavovatelé (výrobci i dovozci) předvedli své novinky, cíle, záměry, aby tu mohli být v osobním kontaktu se zákazníky, i s těmi, kteří se teprve pro obchod s nimi rozhodují, aby mohli přesvědčit a poradit v rámci svých produktů tak, aby si zákazní vybral právě ten produkt, s nímž by mohl být spokojen. Je tu možnost přiblížení produktu spotřebiteli, vyzkoušení produktu, bezprostřední komunikace a zpětné vazby mezi vystavovatelem a jeho klientem. •Veletrhy by měly sloužit především malým a středním firmám jako jedna z nejlevnějších a nejúčinnějších forem propagace, neboť velké koncerny zahrnují spotřebitele televizní a rozhlasovou reklamou, která je pro menší subjekty příliš nákladná. •Nedílnou součástí našich veletrhů je program pořádaný za účasti řady odborníků a odborných sdružení.

•Na základě mnohaleté spolupráce se sdružením PROKOS připravuje pořadatel veletrhu pro členy PROKOSu každoročně výstavní slevu 10% a také společně s tímto sdružením organizuje soutěž produktů BEAUTY EXPO & PROKOS PRODUCTS AWARD.

Pro oblast kosmetiky je předsedou poroty RNDr. Soběslav Fiker, pro oblast přístrojů Vladimír Rafaj.

Soutěž má prověřit produkty, zda mají všechny náležitosti, které vyžaduje legislativa, ale především představit tyto produkty návštěvníkům a vyzdvihnout jejich mimořádné vlastnosti - přímo na veletrhu ve vitrínách, dále ve zprávách o veletrhu v časopisech a na webu, dále produkty získají ocenění - plaketu a možnost používat v materiálech i na obalech razítko „výrobek dobré kvality”.

SITUACE V PRAZE •V současné době má hl.m. Praha problém s výstavními areály. •Veletržní areál Letňany - řeší problémy, mezi současnými nájemci a nedochází ke shodě, otázkou je budoucnost tohoto místa jako výstavního areálu vhodného pro tento druh veletrhu. •Veletržní palác - prostory malé bez nutné insfrastruktury (možnosti parkování, návozu ap) - spíše pro nekomerční akce •Kongresové centrum Praha - veletrhy kosmetiky tam společnost BEAUTY EXPO již pořádala - prostředí je to krásné a důstojné, ale problém je v nedostačující kapacitě plochy, výšce stropů a dalších obslužných kapacitách. Návozy jsou komplikovanější, pro návštěvníky je dostupnost dobrá. •Další možnosti - jednáme, kapacitně se do nabízených prostor nevejde celý veletrh jak jsme zvyklí.

Současný výstavní areál Výstaviště Praha 7 - Holešovice •Je historickým výstavním areálem od konce 19. století, od Všeobecné světové výstavy. •Od r jej má v nájmu Incheba Praha, za minimální roční nájem (pro srovnání: nájem je ve výši roční platby nájmu a služeb naší firmy, takže všechny příjmy od ostatních podnájemců i vlastních veletrhů zůstávájí Inchebě) •Za tento nízký nájem se Incheba smluvně zavázala investovat do areálu vysoké částky k jeho zvelebení, což mělo ke konci roku 2007 činit 300 mil.Kč, dále do r dalších 700 mil. Kč.

•Jak Incheba investovala, všichni známe, nejvýznamnější „změnou” v areálu byl požár levého křídla, které bylo proza- tímně rekonstruováno jako stan, za nějž však Incheba požaduje nájem ve výši nájmu secesní budovy.

•Smutný pohled na areál vyřešil magistrát příslibem rekonstrukce celé budovy i okolí. Incheba Praha dostala dne podmínečné odstoupení od smlouvy k , potvrzené opět Městem v září. Radní Milan Richter zopakoval v článku do Práva v listopadu 2009, že vzhledem k nesplnění podmínky investice odstoupení je platné. •Společnost BEAUTY EXPO má s Inchebou jako současným pronájemcem Smlouvu o spolupráci platnou do konce r. 2010, kde je výpovědní lhůta 1 rok a je také vymezena exkluzivita BEAUTY EXPO pro kosmetické veletrhy.

•Pravdou je, že se Incheba snaží od začátku r tuto smlouvu soustavně hrubě porušovat, oslovovat sama vystavovatele, padaly výhrůžky týkající se zavření výstavy WORLD OF BEAUTY & SPA prý z „bezpečnostních důvodů”, a řada dalších provokací, řada nepravdivých tvrzení smyšlených důvodů pokračuje i nadále, včetně vypsání veletrhů kosmetiky v smluvních termínech BEAUTY EXPO i přes to, že tento akt je nekalou soutěží a sama Incheba má odstoupení od smlouvy městem a tudíž žádné právo k termínům. •Veletrhy chce INCHEBA pořádat jako slovenský subjekt, vystavovatelské podmínky jasně hovoří o slovenském právu a místem řešení sporů je Bratislava. Dále o okamžitých sankcích v případě nezaplacení v lhůtě splatnosti faktury, okamžitých vysokých storno poplatcích, takže vystavovatel po vyplnění přihlášky již nemá možnost „couvnout”, o nevracení platby vystavovateli v případě nerealizace veletrhu. •Stejně jako mnohým z Vás je nám líto, že Praha ztrácí jednu ze svých historických cenností - krásný a obdivovaný výstavní areál, který se mění v trosky. Ani výplata pojistek nepřiměla Inchebu cokoliv investovat - investuje totiž do vlastního areálu v Bratislavě. Tam chce také převést co nejvíce veletrhů a jejich vystavovatelů, aby areál vytížila, to je pochopitelné. Bohužel cena, kterou za to Praha a my jako daňoví poplatníci platíme, je nepřiměřená a zbytečná. •Naše společnost napsala pražskému magistrátu Otevřený dopis, v němž poukazujeme na neúnosnou situaci v areálu, jeho devastaci, poškozování výstavnictví a jeho subjektů v Praze jako hlavním městě a nutnost úpravy areálu a investic. •Náš dopis nezůstal bez odezvy. Za zasedání Zastupitelstva hl.m.Prahy dne proběhla interpelace na p. radního Milana Richtera, v níž se praví, že magistrát bude investovat 100 mil Kč jako prioritu do oprav, ale v žádném případě nelze strpět přítomnost Incheby v tomto areálu.

•Areál by měl být tedy v roce 2010 bez Incheby, do konce r opět rekonstruován v celé své kráse. Uděláme vše pro to, abychom tu společně s našimi tradičními i novými vystavovateli a magistrátem pořádali i v příštích letech úspěšné veletrhy WORLD OF BEAUTY & SPA, na které jsme zvyklí, a věříme, že vzácná secesní budova získá opět svoji atraktivitu. •Na závěr chceme sdružení PROKOS, jeho prezidentce paní Ing. Evě Štěpánkové i všem členům velmi poděkovat za významnou podporu a spolupráci a popřát hezký a úspěšný závěr roku. Lenka Konečná BEAUTY EXPO s.r.o.