Autobusy na zavolání v Libereckém kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení motorových vozidel
Advertisements

Využití poptávkové dopravy
Vývoj metody a systému na podporu rozhodování ve financování dopravní obslužnosti státu a regionů Úkol. č. 1F44E/081/410.
Návrh parkování Návrh zastávek MHD.
MHD Žďár nad Sázavou nezávislé internetové stránky
Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
Pohled na zájmové území • Státní hranice a hranice Kraje • Hranice KRNAP a hranice specifické oblasti • Hranice Svazků Krkonoše • Hranice 3 malých svazků,
Manuál dopravy vlastní x oddílová SOOB Spartak Rychnov nad Kněžnou.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
PVT Moderní veřejná doprava a mobilita společnosti 1 Zavádění nových technologií ve veřejné osobní dopravě Ing. Antonín Macháček Sdružení dopravních.
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 4/14.
DOPRAVNÍ PRŮZKUM NA PŘÍMĚSTSKÝCH AUTOBUSOVÝCH LINKÁCH Informace o provádění průzkumu ve vozidlech středa
Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí Úkol. č. 1F54E/044/110.
Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Centrální dispečink IDS JMK a nové technologie v dopravě
D OPRAVNÍ DOSTUPNOST Seminář z geografie dopravy Filip Chvátal.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
1 Roční výročí novelizace zákona 361 / 2000 Sb. v ČR Tisková konference, 28. června 2007.
Z ADÁVACÍ ŘÍZENÍ NA VÝBĚR AUTOBUSOVÝCH DOPRAVCŮ V L IBERECKÉM KRAJI S EMINÁŘ I NTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY, Ž ĎÁR NAD S ÁZAVOU 2013 Jiří Hruboň KORID LK,
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Ekonomické modelování Analýza podnikových procesů Statistická simulace je vhodný nástroj pro analýzu stochastických podnikových procesů (výrobní, obchodní,
2 OBSAH 2 1HISTORIE SPOLEČNOSTI 2HLAVNÍ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI 3CENTRÁLNÍ PNEUSERVIS ( CP )  Minulost  Správa pneumatik  Nákup pneumatik  Činnosti středisek.
Integrovaná doprava Plzeňska (změny od 1.dubna 2012)
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Název kraje Obr. Typický prvek kraje - přírodní. Znak a vlajka a mapa kraje v rámci ČR.
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Nový dopravní systém Ústeckého kraje a soutěže na veřejnou dopravu
Hrozí veřejné dopravě kolaps?! Tisková konference Svazku obcí Region povodí Mratínského potoka 7. ledna 2011, Líbeznice.
Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Prezentace ročníkového projektu Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing.
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Technologie dopravní obsluhy veřejnou hromadnou.
Dopravní obslužnost a dopravní infrastruktura Pardubického kraje.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Greenways Jizera Cyklojízda Greenways Jizera 17. –
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM (IROP) - možnost získání FINANČNÍ PODPORY pro pořízení územně plánovacích dokumentů - alokace 46 mil. EUR 1.
Zatraktivnění MHD ve Žďáru nad Sázavou konference Integrované dopravní systémy května 2016.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Výkon státního odborného dozoru v roce 2015 Ministerstvo dopravy.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Legislativa v dopravě ČR Ing. Tomáš Matras,
CHAPS spol. s r.o. Bráfova Brno Tel.: Fax: Internet:
N ÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBLASTI L ADOVA KRAJE A Ř ÍČANSKA Jakub Platil, DMŽ2 Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola dopravní, Masná 18, Praha.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Protipovodňová opatření na Frýdlantsku -
Využití poptávkové dopravy
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
Informace o projektech v IDS JMK
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
možnosti Dispečinku hromadné dopravy
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Trasování a sestavení programu zájezdu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
v mikroregionu Dačicko
Integrace Neratovic a Mělníka
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,

K jednotlivým písmenům uveďte kraj nebo stát:
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Transkript prezentace:

Autobusy na zavolání v Libereckém kraji

Princip systému málo využívané zastávky zachování dopravní obslužnosti území jde o zajíždění na tzv. „vratné“ zastávky stanovení na základě přepravních průzkumů úspora nákladů pozn.: první spoje na zavolání na Liberecku od 9.12.2012 http://www.iidol.cz/files/file/Jizdni%20rady/Manual_poptavkove_dopravy.pdf

Objednání cestujícími telefonicky – pokud cestující chce nastoupit na dané zastávce v režimu „na zavolání“; alespoň 30 minut předem a max. 7 dní předem (i pro více spojů najednou) osobně – pokud cestující chce vystoupit na dané zastávce v režimu „na zavolání“; u řidiče v momentu odbavení po nástupu do autobusu Pozn.: uvažuje se též o možnosti internetových formulářů; došlo by pak však k „porušení“ principu (pojmu) autobusu na zavolání

Problematika jízdních dob riziko předjetí (vynechání zastávky na zavolání dle jízdního řádu) x riziko zpoždění => zkoumá se pomocí přepravních průzkumů před/po zavedení takového systému řešení: vyčkávání v dotčených zastávkách; u zastávek před konečnou zastávkou není nutné řešit; vznik problému u zajíždění delšího než cca 3 km tam a zpět („významný“ nárůst jízdní doby)

Příklad – Černousy (1/2)

Příklad – Černousy (2/2) obec poblíž státní hranice s Polskem autobusy jsou v režimu na zavolání do zastávky „Černousy,otočka“ využití je cca u 50-60 % všech spojů jedná se o první zastávku na Liberecku vedenou v tomto režimu dříve zajížděly všechny spoje (zbytečné, nebyl obrat)

Příklad – Ferdinandov (1/2)

Příklad – Ferdinandov (2/2) část obce Hejnice severně od hřebenů Jizerských hor důležité turistické výchozí místo (obec Hejnice) dříve jen 2 páry spojů denně – nekonkurenceschopné vůči autům nyní výrazný nárůst (5 párů) na zavolání – zefektivnění nabídky důležité informační letáky (turistická oblast – náhodní cestující) poptávka je ale dosti stochastická