Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
Advertisements

OSOBNÍ HYGIENA VY_32_INOVACE_5A_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_12 VR-2 Mikuláš.
BAREVNÝ ŠNEK VY_32_I NOVACE _09MD-2 Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov.
Administrativní členění ČR VY_32_Inovace_17KR-1 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Kolik zbyde?
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
ANOTACE Materi á l je určen pro ž á ky 4. ročn í ku, je určen k výkladu učiva. Materi á l obsahuje prezentaci s novým učivem „Zlomky“. Doplněno ře š en.
NAŠE OBEC ANOTACE Prezentace na téma MOJE OBEC- můj domov. DATUM
VY_32_INOVACE_
Znáš kraj, ve kterém žiješ? VY_32_Inovace_15KR-7
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
EVROPA JAKO JEDEN ZE SVĚTADÍLŮ
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Pojem zlomek a jeho zápis.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Volně žijící zvířata – rybník, potok
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
vařečka - klaun VY_32_Inovace_03MD-2
Přírodní vědy DUM 23 HOUBY - TEST
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_02_Zlomky
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Západní Evropa VY_32_Inovace_03KR-7
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
Velikonoční vajíčko VY_32_Inovace_06MD-2
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Mgr. Kateřina Prachařová NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_15_ZLOMKY
VY_32_INOVACE_04_16_Moje rodina
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
MŮJ DOMOV ANOTACE Pracovní listy, které shrnou znalosti o obci a jejím okolí. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Samostatné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Pojem zlomek a jeho zápis.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1 Mgr. Jitka Klimková únor 2012 ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace Zlomky   Autor Mgr. Jitka Klimková listopad 2011 Jazyk Český Očekávaný výstup Znázorní a pojmenuje zlomky Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Zlomek, čitatel, zlomková čára, jmenovatel Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity Aktivita Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 4.ročník Celková velikost 2,18MB

Matematika Zlomky Spustíte prezentaci – každá akce následuje po kliknutí myši.

= + Pojem zlomek bochník Zapisujeme: Rozdělíme-li celek na části, dostaneme zlomky. = + jedna polovina bochníku jedna polovina bochníku bochník 1 bochníku 1 bochníku Zapisujeme: 2 2

3 4 Části zlomku Zlomek: čitatel zlomková čára jmenovatel (počet dílů) (na kolik dílů je celek rozdělen)

Čtení zlomků Petr pořádá oslavu, na kterou pozval kamarády. Koupil pizzu. Jak ji může rozkrájet? ?

Doplňte: 2 Nejprve Petr rozkrojil pizzu na ....... stejné části. Jedna část je …………………………… pizzy. jedna polovina zapisujeme: čteme: 1 jedna polovina 2

4 Potom Petr rozkrojil pizzu na ....... stejné části. Jedna část je …………………………………pizzy. jedna čtvrtina zapisujeme: čteme: 1 jedna čtvrtina 4

8 Nakonec Petr rozkrojil pizzu na ....... stejných částí. Jedna část je …..…………………… pizzy. jedna osmina zapisujeme: čteme: 1 jedna osmina 8

Urči, jak velká část dortu zbyla po oslavě. 3 5 2 2 4 8 8 3

Urči, jak velkou část čokolády dala Terezka kamarádce. 5 6 10 3 4 10 10 10

Použité zdroje: AUTOR NEUVEDEN. Klipart [online]. [cit. 14.11.2011]. Dostupný na WWW: Klipart – MS Office Vlastní tvorba