Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
F YZIKÁLNÍ VELIČINY - TEPLOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
Advertisements

Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Slouží k závěrečnému celkovému opakování učiva. Slouží k prověření znalostí. Práce a výkon Název školy:
HUSTOTA Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_14_29.
AutorRNDr. Lenka Jarolímová Datum ověření ve výuce Ročník6. Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika TémaVeličiny a jejich měření.
Objem Objem jako fyzikální veličina Měření objemu.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření elektrického proudu a napětí Číslo DUM: III/2/FY/2/2/8 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_22_JF MĚŘENÍ PŘÍRODOVĚDA PRO 4
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Tepelné motory.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_47_F6
TEPLOTA Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_12_29.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
HMOTNOST Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Hmotnost jako fyzikální veličina Převody hmotnostních jednotek
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Měření objemu kapalin Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Teplota a měření Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_05_FYZIKA
Úvod do fyziky opakování
zpracovaný v rámci projektu
MS PoweRpoint Spuštění Vzhled.
Teplota – souhrnná cvičení II.
Hustota Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Člověk a čas.
VY_32_INOVACE_
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Měření elektrického proudu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
zpracovaný v rámci projektu
Datum: Název školy: Základní škola Městec Králové
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VLASTNOSTI LÁTEK I délka, hmotnost.
Opakování fyzikálních veličin-správný zápis fyzikálních veličin
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Mechanika VY_32_INOVACE_05-16 Ročník: VI. r. VII. r. VIII. r. IX. r.
Výpočet hmotnosti tělesa
Magnetická indukce Název školy
MS Excel Úvod.
Fyzikální veličiny.
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Jednotky hmotnosti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_22_JF MĚŘENÍ PŘÍRODOVĚDA PRO 4
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu kapalin
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Hustota Máme tři krychličky o objemu 1 cm3. Krychličky jsou z různých materiálů. Pouhým potěžkáním zjistíme, že každá má jinou hmotnost. Měřením na vahách.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B29Fy6_Hmotnost 1
Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Kateřina Bambasová Vytvořeno dne: 6.6.2013 Název: VY_32_INOVACE_2A_F6_15_Riskuj-fyzikální veličiny Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3534 Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Téma: fyzikální veličiny - opakování Ročník: 6. ročník Klíčová slova: fyzikální veličiny

Anotace Materiál slouží k zopakování učiva o fyzikálních veličinách.

Fyzikální veličiny Riskuj

Délka Hmotnost Teplota Čas Mix 1 000 1 000 1 000 1 000 1 000 2 000 2 000 2 000 2 000 2 000 3 000 3 000 3 000 3 000 3 000 4 000 4 000 4 000 4 000 4 000 5 000 5 000 5 000 5 000 5 000

Jakým písmenem značíme délku? Konec

Vyjmenuj alespoň tři jednotky délky. Konec

Uveď největší jednotku hmotnosti. Konec

Čím měříme délku? Konec

Jak se jmenuje zařízení v autě, které kromě rychlosti měří i počet ujetých kilometrů? Konec

Konec Jak dlouhá je doba, za kterou oběhne Měsíc kolem Země? Základní jednotka hmotnosti. Konec

Uveď nejmenší jednotku hmotnosti, kterou znáš. Konec

Vyjmenuj čtyři druhy vah. Konec

Kolik gramů je 2,5 kg? Konec

Co je těžší? Kilo peří, nebo kilo železa? Konec

Jak se jmenuje přístroj na měření teploty? Konec

Bonus

Co to znamená? °C Konec

Při jaké teplotě se voda mění na led? Konec

Jmenuj alespoň jednu další stupnici teploty (kromě Celsiovy). Konec

Čím měříme čas? Konec

Jmenuj jednotky času. Konec

Vyjmenuj nejmenší jednotku času. Konec

Bonus

Kolik různých číslovek může ukázat malá ručička na hodinkách? Konec

Popiš, jak byste zvážili 100 ml vody. Konec

Jmenuj alespoň jednoho fyzika. Konec

Bonus

Jaké –i/-y se píše ve slově f-z-ka? Konec

Jak se jmenuje přístroj na měření hustoty? Konec