Novinky 2014 Praha 18.2.2014 Mgr.Martina Sedláková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt INKO.
Advertisements

DOTACE PROJEKTY STUDIE SEMINÁŘE Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – POVEZ II „Praktické příklady pro jednotlivé typy žadatelů“
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Veřejné rejstříky - Obchodní rejstřík.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Důležitost propojování sociální a zdravotní péče pro duševně nemocné- jak by měl vypadat úspěšný systém začleňování osob s psychiatrickou diagnózou MUDr.Lenka.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Kontrolní šetření kvality sociálních služeb Mgr. Blanka Mikaušová Odbor sociálních.
PREZENTUJÍCÍ Proces poskytnutí dotace z Fondu Vysočiny Eva Navrátilová Krajský úřad Kraje Vysočina Odbor životního prostředí a zemědělství.
Setkání partnerů projektu Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Dne 23.září 2013 Ústí nad Labem.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
Kvalifikace pracovníka v sociálních službách a sociálního pracovníka.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Seriály v Souborném katalogu ČR Knihovny současnosti Seč 2004 Danuše Vyorálková.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Interreg V-A Česká republika – PolskoSpolečný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc Kontrola přijatelnosti Nejčastější chyby.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Kompetence praktického lékaře MUDr. Karel Linhart „Povinností praktického lékaře je postarat se o každý problém,který před něj pacient předloží.“ Prof.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
VZOR prezentace výsledků z kvantitativního výzkumu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Standardy funkčního programu prevence a kontroly infekcí
Dětský domov a Základní škola Liptál
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ 5. dubna 2017 Tato akce je financována.
Svaz chovatelů českého strakatého skotu, z.s. Skalský Dvůr
Přijímací řízení 2017 Porada ředitelů škol a školských zařízení Libereckého kraje Ing. Eva Kotková.
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Úřad práce České republiky
Procesní management v oddělení logistiky
Efektivní úřad 2011 MěÚ Uherské Hradiště
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
DEKRET ROZVOJE A STABILITY ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Dvacet zdravých vět
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky 2013
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Právo sociálního zabezpečení
Digitální učební materiál
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
NV č. 201/2010 Sb. ze dne 31. května 2010  o způsobu evidence úrazů, hlášení a zasílání záznamu o úrazu ve znění NV č. 170/2014 Sb. ze dne 6. srpna 2014.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti  
Seminář SoMoPro III. - Právní část Mgr. Klára Benišová/1258
Základy účetnictví změny rozvahových položek
MŠ,ZŠ,SŠ pro sluchově postižené Valašské Meziříčí
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Pracovní setkání s účetními obcí Zlínského kraje 2017
Aktualizace úrokových sazeb u komerčních úvěrů
Právo sociálního zabezpečení
Dopadová a nákladová evaluace CDZ
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Klientský pracovník Proč si vybrat právě nás?
NNO a dobrovolnictví „Pomáháme těm co pomáhají… “ Jiří Tošner
Cyklus malého projektu
Život bez střeva , Praha.
Fond malých projektů Školení pro Konečné uživatele Zlín
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Zákoník práce 2 – Vznik a zánik pracovního poměru
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Podpora samostatného bydlení
MgA. Milena Průžková, GŘ ÚP
Transkript prezentace:

Novinky 2014 Praha 18.2.2014 Mgr.Martina Sedláková

Projekt – vykazování inkontinence IS Cygnus Objednávání inkontinenčních pomůcek pro klienty v domovech sociálních služeb případné vyúčtování doplatků za tyto pomůcky Nástroje jsou součástí běžné aktualizace modulu Dokumentace klienta

Výhody pro zařízení sociálních služeb Usnadnění administrativy pro vrchní sestry: Vytváření objednávek INKO pomůcek dle aktuálního katalogu Hlídání limitů objednávek dle stupně inkontinence, preskripční doporučení, snadné vytváření opakovaných objednávek (1,2,3 měsíce). Přehled preskripce klientů - do kdy mají objednáno - pro potřebu kontroly, zda se někdo nevrátil z hospitalizace a nebyl zahrnut do hromadné objednávky Doobjednávka pro hospitalizované klienty na základě hromadné objednávky Hromadný tisk všech poukazů v objednávce. Odeslání objednávky elektronickou cestou do CLOUDU. Přehled o stupni zpracování objednávky dodavatelem.

Výběr pomůcky klientovi Výběr z katalogu filtrovaný dle SKP kienta Hlídání limitů preskripce Historie objednávek klienta

Kontrola objednávky Kontrola jednotlivých LOP poukazů Klient není aktuální, nebo má hospitalizaci na den objednávky Pomůcka klienta má jiné SKP než klient v objednávce Klient nemá diagnózu nebo lékaře Klient nemá zadanou pojišťovnu, nebo je pojišťovna neaktuální Klient má vyřazenou pomůcku Klient má překročen limit preskripce a nemá povolenou spoluúčast …

Rekapitulace a odeslání objednávky Údaje o odesílateli včetně kontaktní osoby Rekapitulace objednávky Možnost připsání poznámky a přiložení souborů

Tisk objednávky

Tisk LOP poukazů

Hartmann akademie 2014 NOVÉ KURZY Reflexe a sebereflexe potřebné pro jednání s lidmi Řeč těla trochu jinak Jak jednat s vybranými typy lidí Hodnocení x popisování – účinný nástroj pro manažery 10 nejčastějších chyb manažerů Důvěra Jak si poradit se stresem Znáš svou osobnost, svou povahu ?

Jakým způsobem myslíte… Mgr.Martina Sedláková

Mgr.Martina Sedláková

Vzdělávání TOP managementu zařízení sociálních služeb Na rok 2014 pro vás připravujeme manažerské vzdělávání v příjemném prostředí Školícího střediska Coneo v Brně, které se nachází v blízkosti známé brněnské Vily Tugendhat.

Obsah Nový občanský zákoník • Termín konání: 25. 3. 2014 Systemický přístup k řízení • Termín konání: 20. 5. 2014 Koncept Bazální stimulace® • Termín konání: 10. 6. 2014 Jak úspěšně vystupovat před druhými a vedení porad • Termín konání: 16. 9. 2014 Způsobilost k právním úkonům a právní úkony osob s demencí  • Termín konání: 21. 10. 2014 WORK - LIFE BALANCE – Rovnováha mezi osobním a pracovním životem  • Termín konání: 11. 11. 2014 Všechny kurzy jsou akreditovány Ministerstvem práce a sociálních věcí České Republiky

Bazální stimulace

Rozhovor: Bazální stimulace pomáhá vrátit těžce nemocné pacienty do života

Děkuji za pozornost!