Systém odměňování výkonu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Advertisements

Nový zákon o nemocenském pojištění. Vývoj průměrného procenta pracovní neschopnosti.
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Prohlášení o dráze Jiří Černý 7. setkání s dopravci, Praha, 30.a
Ing. Milan Balcer oddělení obnovitelných zdrojů energie Energetická legislativa Novela vyhlášky č. 194/2007 Sb.
Praha, Ing. Miloš Futera Ph.D. Informace o implementaci TAF/TAP TSI Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Pracovní právo. Pohovor
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
[ 1 ] RNDr. Pavla Coufalová Symposium Strategie servisní podpory zdravotnických pracovišť, Praha, © 2010 Státní ústav pro kontrolu léčiv.
Ing. Jan Bartoš Listopad 2010 Hodnocení smluv o poskytování služeb Liberecké informatické fórum.
Redukce lůžek Existuje prostor pro redukci lůžek akutní péče?
Zadávání veřejných služeb v přepravě cestujících Ondřej Michalčík, František Vichta Ministerstvo dopravy Kroměříž, 29. září 2015.
Programové období 2014 – 2020 a proces SEA Mgr. Zuzana Plešková Ministerstvo životního prostředí 14. února 2014.
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Sekce státní služby tisková konference RNDr. Josef Postránecký náměstek MV pro státní službu.
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Kontinuita akreditačního procesu: přechod od stávajícího k novému systému JIŘÍ SMRČKA TAJEMNÍK AKREDITAČNÍ KOMISE.
NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE Liberec 15. prosince 2011 JUDr. Helena VAŠKOVÁ.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
IS KAPO WEB prostředí Martin Havránek Praha, –
Praktické zkušenosti a doporuční Praktické zkušenosti a doporuční Program Cíle 3/Ziel3 na podporu přeshraniční spolupráce mezi Českou republikou a Svobodným.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Cestovní náklady podnikatele a zaměstnance. Paušální cestovní výdaje  Podnikatel si může do nákladů započítat paušální odpočet 5000 Kč/měs. na jedno.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Změny ve smluvních vztazích s dopravci Ing. Petr Šlachta Setkání s dopravci, Praha
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
Činnost služby dopravní policie v roce 2011 v dohledu nad silničním provozem plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 12. ledna 2012.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
1. WORKSHOP.
Plnění výkonnostních parametrů a cenová politika ŘLP ČR, s. p
K problematice schvalování drážních vozidel
Spotřební a energetické daně
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Osvědčení o bezpečnosti provozovatele dráhy a osvědčení dopravce
Úvod do technologie silniční nákladní dopravy a základní legislativa Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy - cvičení Ing. František Lachnit,
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICEMI.
Pracovnělékařské služby
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Vykazování postupu nebo stavu
Novinky v Záznamníku učitele
kpt. Ing. Tomáš Hoffmann HZS Karlovarského kraje
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
ÚPDI - Úřad pro přístup k dopraní infrastruktuře
Daň z nabytí nemovitých věcí – NV (340/2013 Sb.)
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Tresty a ochranná opatření ( trestní sankce)
Kalamitní situace - opatření
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Zpráva ČR o implementaci směrnice 1999/13/ES o používání organických rozpouštědel. Radostovice
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Finanční arbitr 25. dubna 2018 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Implementace BAT závěrů do integrovaných povolení v Moravskoslezském kraji Krakow.
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Dlouhodobé plánování dočasných omezení kapacity
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Ing. Pavlína Tomková Odbor drážní a vodní dopravy
Modul „Ekonomika“ Modul „Formuláře“
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
Informační systém údržby dálnic (ISUD) - zavedení systému na SSÚD-
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Vítáme Vás v Luhačovicích
Transkript prezentace:

Systém odměňování výkonu Vyhodnocení příčin narušení provozování drážní dopravy Ing. Martin Neumaier Vedoucí oddělení Žďár nad Sázavou 13. - 14. 05. 2019

Systém odměňování výkonu Obsah prezentace: 1) Historie sankčního systému na SŽDC 2) Proč dochází ke změně sankčního systému SŽDC 3) Princip nového sankčního systému SŽDC 4) Hlavní zásady nového sankčního systému SŽDC 5) Současný stav 6) Časový harmonogram spuštění nového sankčního systému Systém odměňování výkonu

Historie sankčního systému na SŽDC Současné vzájemné sankce mezi provozovatelem a dopravci: provozovatel  dopravce zařazení vozidla s nižší rychlostí než je stanovená 1000,- Opětovné použití vozidla označeného na INDIK 50 uvedení nesprávných dat v IS 2) dopravce  provozovatel sankce za pomalou jízdu 50,- / min zpoždění překročení plánovaného času výluky SŽDC (dle doby překročení výluky /do 60min, 60-120 min, 120-240 min, nad 240 min/) Bude zachováno do plného zaktivování nového systému Nově budou sankce postaveny na odpovědnosti za zpoždění vlaku plné spuštění aplikace nejdříve pro GVD 2020/2021 Systém odměňování výkonu

Evropská a národní legislativa Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2012/34/EU ze dne 21. listopadu 2012 o vytvoření jednotného evropského železničního prostoru Zákon č. 266/1994 Sb., o dráhách Vyhláška č. 76/2017 Sb., o obsahu a rozsahu služeb poskytovaných dopravci provozovatelem dráhy a provozovatelem zařízení služeb § 4 Kategorie příčin narušení provozování drážní dopravy Systém odměňování výkonu

Legislativa SŽDC Prohlášení o dráze na rok 2019 a 2020 jsou v souladu se zákonem č. 266/1994 Sb., o dráhách a vyhláškou č. 76/2017 Sb. systém odměňování výkonu je založen na přiřazení odpovědnosti za vzniklé narušení provozování drážní dopravy každému vzniklému narušení je ze strany SŽDC přiřazen odpovídající kód odpovědnosti podle vyhlášky UIC 450-2 datová komunikace využívá zpráv TAF TAP/TSI (od 1.1.2016) zavedení institutu ARBITR pro řešení sporů mezi dopravci a SŽDC Systém odměňování výkonu

Kategorie odpovědnosti za zpoždění Provozovatel dráhy Sestava JŘ a provozní důvody Zařízení infrastruktury Výluky, stavební důvody Sousední provozovatel dráhy Dopravce Přepravní a komerční důvody Vozidla a sestava vlaku Jiný dopravce Ostatní (externí a sekundární důvody) Např. vliv MÚ, počasí, zákrok PČR, HZS, IZS, sled a obrat vlaků, zahraničí Systém odměňování výkonů

Posuzování příčin narušení provozování drážní dopravy Vychází se z informací o jízdě vlaku, která je zaznamenávána IS Základní řízení (výpravčí, traťový výpravčí) Dispečerské řízení (provozní dispečer, datový dohled) Analýza JŘ (CDP a GŘ) po 3 hodinách od jízdy vlaku je informace o důvodu zpoždění předána dopravci dopravce má 10 dní na vyjádření souhlasu/nesouhlasu nevyjádří-li se, systém to vyhodnotí jako souhlas s uvedeným při nesouhlasu se případ vrací na SŽDC k přešetření po prověření je buďto záznam opraven nebo vrácen dopravci pokud s dalším stanoviskem dopravce nesouhlasí je případ předán arbitrovi Systém odměňování výkonu

Zahrnutí vlaků do sankčního režimu Zpoždění v posledním dopravním bodě na síti SŽDC: více než 15 minut u osobních vlaků více než 60 minut u nákladních vlaků V sankčním režimu nejsou zahrnuty vlaky: s náskokem v posledním dopravním bodě na síti SŽDC ve zbytkové kapacitě odřeknuté Systém odměňování výkonu

Sankční platby za narušení provozování drážní dopravy Vyhodnocování jednotlivých jízd daného dopravce: každý vlak je vyhodnocován samostatně přírůstky zpoždění vzniklé po dobu jízdy vlaku budou sečteny zvlášť podle odpovědnosti jak za dopravce, tak za SŽDC kalkulační období je kalendářní měsíc Systém odměňování výkonu

Sankční platby za narušení provozování drážní dopravy Vyhodnocování všech jízd daného dopravce: počet vlaků daného dopravce zahrnutých v sankčním režimu bude porovnán s počtem všech vlaků daného dopravce v daném kalendářním měsíci pokud počet vlaků v sankčním režimu bude vyšší nebo roven 20 %, uhradí strana, která bude odpovědná za 60 a více % minut přírůstků zpoždění všech vlaků zahrnutých do sankčního režimu v daném kalendářním měsíci, smluvní sankci kalkulační období je kalendářní měsíc Systém odměňování výkonu

Web ISOŘ – modul VPNPDD Systém odměňování výkonu

Web ISOŘ – modul VPNPDD Systém odměňování výkonu

Web ISOŘ – modul VPNPDD Systém odměňování výkonu

Časový harmonogram Duben 2019 - zahájení sledování narušení provozování drážní dopravy podle podmínek Prohlášení o dráze 2019 a 2020 se sankčními sazbami ve výši 0 Kč Současný stav: systém se testuje, termín ukončení testování nestanoven Cíle testování: zaručení korektnosti prezentovaných dat dosažení maximální automatizace systému modelace výše sankce Systém odměňování výkonu

Děkuji za pozornost Systém odměňování výkonu Ing. Martin Neumaier Vedoucí oddělení Oddělení vyhodnocení sankčního systému 972 244 609 602 310 430 neumaier@szdc.cz © Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 www.szdc.cz