Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Advertisements

Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
AZ KVÍZ desetinná čísla
Rozklad mnohočlenů na součin Rozkladové vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Poetický slovník Opakujeme základní pojmy Návo d Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického.
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Obsahy rovinných útvarů
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
PYRAMIDA Kinematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Linda Kapounová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování nebo procvičení učiva Test k ověření znalostí z fyziky tělesa a látky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
pedagogických pracovníků.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Znáš dobře mluvnici? Hodnocení testu
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
Kvadratické nerovnice
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Řešení nerovnic Lineární nerovnice
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Rovnice s absolutními hodnotami
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
KARTY NA PŘIŘAZOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Ruský obrázkový slovník XXVI Přídavná jména B
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Soustava rovnic Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Kolik je...? Pracovní listy
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DO 5 S KAMARÁDEM
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Hra Znáš některé dopravní značky?
Konstrukce trojúhelníku podle věty sus
Transkript prezentace:

Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/21.1674 Autor: Mgr. Jiří Formánek

Sčítání a odčítání celistvých výrazů AZ kvíz Sčítání a odčítání celistvých výrazů

Jak postupovat ‒ návod na použití 1. Obdoba známé televizní hry. Cílem je propojení všech stran trojúhelníka buňkami vlastní barvy, které družstva získávají za správné odpovědi. Pokud se žádnému družstvu ve stanoveném časovém limitu na hru strany spojit nepodaří, vítězí družstvo s větším počtem získaných buněk. 2. Hru mohou hrát dvě družstva (hráči). Hru ovládá a její průběh řídí učitel. 3. Po vylosování pořadí si družstva střídavě volí příklady ukryté pod jednotlivými buňkami s čísly. 4. Učitel dle náročnosti příkladu ukrytého pod buňkou stanoví časový limit na jeho výpočet. 5. Pokud družstvo v časovém limitu příklad vypočítá správně, získává zvolenou buňku. Ke zbarvení buňky barvou družstva dojde po dvou, případně třech následných kliknutích na příslušnou buňku. 6. Pokud družstvo nestihne v limitu odpověď či odpoví nesprávně, dostává možnost odpovědi družstvo druhé. Pokud odpoví správně, získává příslušnou buňku ono. 7. Pokud však ani druhé družstvo neodpoví správně či o buňku nemá zájem a odpovídat tedy nechce, nezískává buňku ani jedno družstvo. Je možné si o ni v následujícím průběhu hry, kdy si ji některé družstvo opět zvolí, zahrát v rozstřelu. 8. Do rozstřelu pokládá učitel jakoukoliv otázku z oblasti očekávaných matematických znalostí žáků. Buňku získá družstvo, které rychleji odpoví správně. 9. V případě rovnosti počtu buněk i po vypršení časového limitu rozhodne o vítězi například hra „kámen, nůžky, papír“.

1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 6 6 7 7 8 8 9 9 10 10 11 11 12 12 13 13 14 14 15 15 16 16 17 17 18 18 19 19 20 20 21 21 22 22 23 23 24 24 25 25 26 26 27 27 28 28

Vypočítej: 4a2 – 6a3 + 8a = Zpět Výsledek: 2a.(2a -3a2 + 4)

Vypočítej: 4a2 – 4a + 1 = Zpět (2a – 1)2 Výsledek:

Vypočítej: x2 – 25 = Zpět (x – 5) . (x + 5) Výsledek:

Vypočítej: 24uv – 12u2v3 – 36u2v = Zpět 12uv.(2 – uv2 – 3u) Výsledek:

Vypočítej: 25x2 – 40xy + 16y2 = Zpět (5x – 4y)2 Výsledek:

Vypočítej: 4y – 12y2x + 8x2y= Zpět 4y.(1 – 3yx + 2x) Výsledek:

Vypočítej: 4a2 – 12ab + 9b2 = Zpět (2a -3b)2 Výsledek:

Vypočítej: x2 – 4xy + 4y2 = Zpět (x – 2y)2 Výsledek:

Vypočítej: 16m2 – 25n2 = Zpět (4m + 5n).(4m – 5n) Výsledek:

Vypočítej: 4a2 + 12ab – 8ab2 – 16a = Zpět 4a.(a + 3b – 2b2) Výsledek:

Vypočítej: 4a2 – 20a + 25 = Zpět (2a – 5)2 Výsledek:

Vypočítej: 2m2n + 20mn - 50n = Zpět 2n.(m2 + 10n – 25) Výsledek:

Vypočítej: (a + b)2 – c2 = Zpět (a + b + c) . (a + b – c) Výsledek:

Vypočítej: 2xy + x2 + y2 = Zpět (x + y)2 Výsledek:

(a2 + 2ab + b2) – c2 = (a + b + c) . (a + b – c) Vypočítej: Zpět Výsledek:

Vypočítej: ax + bx + ay + by = Zpět (a + b) . (x + y) Výsledek:

Vypočítej: 4x + 12 + xy + 3 y = Zpět (x + 3) . (4 + y) Výsledek:

Vypočítej: 4x2 – 1 = Zpět (2x + 1) . (2x – 1) Výsledek:

Vypočítej: x3 – x2 + x – 1 = Zpět (x – 1) . (x2 + 1) Výsledek:

Vypočítej: x.(y + 1) – 2.(y + 1) = Zpět (y + 1).(x – 2) Výsledek:

Vypočítej: 3x.(y + 3) – 2y.(y + 3) = Zpět (y + 3) .(3x – 2y) Výsledek:

Vypočítej: 6xy + 18x2y – 12xy2 = Zpět Výsledek: 6xy.(1 + 3x – 2y)

Vypočítej: x.(y – 1) + 3.(1 – y) = Zpět (y – 1).(x - 3) Výsledek:

Vypočítej: x2 - 1 = Zpět (x + 1).(x – 1) Výsledek:

Vypočítej: k2 + 2k + 1 = Zpět (k + 1)2 Výsledek:

Vypočítej: m2 – 12m + 36 = Zpět (m – 6)2 Výsledek:

Vypočítej: c2 – 6c + 9 = Zpět (c – 3)2 Výsledek:

Anotace Materiál slouží k zopakování učiva v 8.třídě. Žáci si zábavnou formou procvičí vytýkání a rozklad výrazů na součin pomocí vzorců.

Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit. 2010-04-22]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: <http://www.clker.com/clipart-white-board.html>. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.