Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Advertisements

Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Dynamo – regulace Tematická oblast:Zdroje elektrické energie motorových vozidel.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Komunikace řídících jednotek I. Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení.
Název a adresa školy: Integrovaná střední škola Cheb, Obrněné brigády 6, Cheb Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu.
N á zev a adresa š koly: Integrovan á st ř edn í š kola Cheb, Obrn ě n é brig á dy 6, Cheb Zlep š en í podm í nek pro vzd ě l á v á n í na st ř.
N á zev a adresa š koly: Integrovan á st ř edn í š kola Cheb, Obrn ě n é brig á dy 6, Cheb Zlep š en í podm í nek pro vzd ě l á v á n í na st ř.
N á zev a adresa š koly: Integrovan á st ř edn í š kola Cheb, Obrn ě n é brig á dy 6, Cheb Zlep š en í podm í nek pro vzd ě l á v á n í na st ř.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název prezentace (DUMu): Regulace klepání motoru
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Způsoby zápisu algoritmů
Kuchyňské stroje na mechanické zpracování surovin
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vytápění Tepelné ztráty
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název prezentace (DUMu): Dynamo – zapojení
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Transkript prezentace:

Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední škola Cheb, Obrněné brigády 6, 350 11 Cheb Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0290 Číslo a název klíčové aktivity: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo DUM: VY_32_INOVACE_34Hur12 Název DUM: Tok látek a energie ve vozidle Jméno autora: Jan Hurtečák Ročník: 3 ročník Vzdělávací oblast: Elektronika Vzdělávací obor: Mechanik opravář motorových vozidel Klíčová slova: Tok látek, tok energie ve vozidle Anotace: Prezentace je zaměřená na seznámení s informacemi o toku materiálu a energie ve vozidle Druh učebního materiálu: Prezentace Očekávaný výstup: Žák vysvětlí princip toku látek a energie ve vozidle Metodika učebního materiálu: Spustit klávesou F5

TOK LÁTEK A ENERGIE VE VOZIDLE

Tok látek a energie v systému motorového vozidla

Tok látek a energie v systému motorového vozidla Aby tok látek a energie probíhal optimálně, musí dílčí systémy určitým, předem jasně definovaným způsobem spolupracovat

Tok látek a energie v systému motorového vozidla Jejich kontrolu a vzájemnou koordinaci zajišťují měřicí, regulační a řídicí jednotky ve vozidle

Informační tok a struktura dílčích systémů a funkčních jednotek komplexního systému automobilu

Použitá literatura 1. GMITERKO, A. Mechatronika – Hnacie faktory, charakteristika a koncipovanie mechatronických sústav, Strojnícka fakulta TU, Košice, ISBN 80-8073-157-8. 2. KABEŠ, K., VACULÍKOVÁ, E. Mechatronické systémy – charakteristika, návrh, řízení, Automatizace, roč. 49, č. 5, 2006, str. 330-332. 3. Perspektivy mechatroniky, sborník konference, SOŠ a SOU Lanškroun, 25-09-2007. 4. MAIXNER, L. a kol. Mechatronika – Učebnice pro střední školy, Computer Press, Praha, 2006, ISBN: 80-251-1299-3. 5. VALÁŠEK, M. a kol. Mechatronika, vydavatelství ČVUT, Praha, 1996. 6. BRADLEY, D. - RUSSELL, D. W.: Mechatronics in Action. London : Springer-Verlag, c2010, 263 s. ISBN 978-1-84996-079-3. 7. GREGORA, S. a kol. Elektronické a mechatronické systémy v konstrukci silničních vozidel, UP, Pardubice, 2008, ISBN: 978-80-7194-982-8. 8. GSCHEIDLE, R. a kol. Příručka pro automechanika, SOBOTÁLES, Praha, 2001, 629 s, ISBN: 80-85920-76-X. 9. KUNZEL, G.: Automobilová mechatronika, ČZU, SMAD 10. Vlastní archiv

Autorem materiálu u všech jeho součástí, není- li uvedeno jinak, je Jan Hurtečák (Obrázky poskytl G. Kunzel)