EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TECHNICKÁ DOKUMENTACE
Advertisements

Tato prezentace byla vytvořena
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Opravárenství a diagnostika
Tato prezentace byla vytvořena
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
TECHNICKÉ ZOBRAZOVÁNÍ
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
Předepisování jakosti povrchu
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování technického výkresu.
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
Pč_140_Technické zobrazování__Postup kreslení technického výkresu
Technologie ročník, učební obory:strojní mechanik obráběč kovů
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
Náležitosti výkresu sestavy
KRESLENÍ PEROVÝCH A KLÍNOVÝCH SPOJŮ
Autor: Mgr. Libor Sovadina
STROJÍRENSTVÍ Sestavné výkresy ST14 Technické kreslení
Zásady navrhování a zapisování polotovarů na strojírenských výkresech
PRUŽINY.
NÁČRT VÝKRESU SOUČÁSTI
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Náležitosti výrobního výkresu
MS WINDOWS Plocha. Plocha  Deska pracovního stolu  Výchozí bod pro práci s PC  Na každém počítači může vypadat různě  Uživatel si ji může sám upravovat.
TECHNICKÉ KRESLENÍ Autor: Luboš Šlechta Datum: Třída: 8 - 9
VÝZNAM A ÚKOLY TECHNICKÉHO KRESLENÍ
TECHNICKÝ VÝKRES Postup rýsování jednoduchého technického výkresu.
Základní výkresová dokumentace
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
CAD a parametrické modelování
ZOBRAZOVÁNÍ A KÓTOVÁNÍ STROJNÍCH SOUČÁSTÍ (VZORY)
Technická grafika 3.ročník
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Mgr. Vilibald Schlapák ZÁKLADY KÓTOVÁNÍ Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.1.18/ „Řemesla s techniky začneme od píky“ Datum vytvoření:
Téma:Úvodní cviky s tužkou a perem – lineární kresba Vypracoval: Mgr. Jan Ruml.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 26 AnotaceMěřítka.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Ing. Jiří Trefilík Název prezentace (DUMu): 3. Pomůcky a zásady kreslení Název sady: Technická dokumentace pro 1.
Druhy čar Technické kreslení VY_42_INOVACE_01_02.
Kótování VY_32_INOVACE_26_511
Zařizovací předměty VY_32_INOVACE_26_525
Armatury plynovodů VY_32_INOVACE_17_327
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Měřítko a orientace výkresů
Zakreslování oken VY_32_INOVACE_26_524
Technická grafika Normalizace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Legendy VY_32_INOVACE_26_512
Lineární konstrukce VY_32_INOVACE_26_513
Kreslení základních strojních součástí
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Pravoúhlé a kosoúhlé promítání
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Logický výraz VY_32_INOVACE_08_153
MY DAY Jazyk a řeč.
Dopravní prostředky.
Technické zobrazování Vypracoval : Lukáš Karlík
Investiční majetek VY_32_INOVACE_41_828
Vývoj motýla Vnímání.
Typy čar VY_32_INOVACE_26_522
Důležitá telefonní čísla
Věcné učení Zásady osobní hygieny
Vztah k životnímu prostředí
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Mícháme barvy vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Transkript prezentace:

EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ. 02. 3. 68/0 EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008656 Úvod do technického kreslení - č. 61 Polytechnická výuka - 6. ročník

Základní informace Název aktivity/téma: Úvod do technického kreslení Cílová skupina: žáci 2. stupně Cíl aktivity: upevnění postupů při technickém kreslení, narýsování složitějšího technického výkresu. Pomůcky: pomocný učební materiál, rýsovací potřeby, papír A4, případně PC. Motivace žáků před využitím aktivizační metody: Vysvětlení, že výkres slouží jako dorozumívací prostředek v technice (navrhování nábytku, stavebnictví). Očekávaná doba realizace: 1 až 2 hodiny Forma: skupinová – rozhovor o tom, kde se využívají konzoly (dopravní prostředky, garnýže), individuální – rýsování, kreslení Metoda: individuální práce žáků - při práci je třeba žáky průběžně kontrolovat a radit jim. Je důležité sledovat, aby dodržovali zásady technického kreslení (úprava a čistota výkresu, používání čar a kót správným způsobem, umístění objektu a popisového pole na papíře atd.).