Vzdělávací programy paměťových institucí do škol na ZŠ Hučák

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sebepoznání, sebevýchova a učení. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Advertisements

Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Třetí kariéra Věk jako příležitost – využijme potenciál zaměstnanců 50+ Diskusní seminář „Rovné šance na trhu práce“ Kateřina Kubešová, EXPERTIS PRAHA.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Fokus Praha o.s. Nová struktura vedení Fokusu Praha – rok 2005.
Digitální vzdělávání a moderní historie v muzeu Konference Perspektivy české muzejní edukace Hana Doležalová
Šablona 32 VY_32_INOVACE_18_24_Ernest Hemingway.  ANOTACE: Prezentace, která může sloužit jako výklad o životě a díle Ernesta Hemingwaye  AUTOR: Mgr.
Vítejte na závěrečné konferenci projektu Koncepce dalšího vzdělávání Místo:WELLNESS HOTEL STEP Malletova 1141, Praha 9 Termín:
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
. EU_52_sada 1_03_ZPM_Výroba draků netradičně_Lich Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Mgr. Eva Lichá Anotace.
Postup modelování Kateřina Růžičková. Postup modelování Rozhodnutí modelovat Definice problému Existence modelu, pro daný problém Identifikace modelu.
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA ZŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové období.
(Jak) chráníme svá zařízení?
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Práce s textem VY_32_INOVACE_1B_20
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Meeting Precheza - Dorfner 6/2013
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_90_M8
Mgr. Eliška Nováková ZŠ a MŠ Nedašov
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Inovační potenciál České republiky
Postnatální období–předškolní věk
Algoritmizace a programování
Velikost nářadí.
Didaktické zásady Literatura:
základní informace o projektu © 2010 B4I
Příspěvek na konferenci
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Nafukovací kosmické stanice
Teplota – souhrnná cvičení II.
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
Zkušenosti s programem DNS v Lázeňské léčebně Mánes Karlovy Vary
Děti na cestě z ústavů Zlata Brůžková, LUMOS
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Jak nám roste krokus vnímání.
Goethe-Institut Praha S knížkou do života (Bookstart) 23. října 2017
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Evropský rok výchovy prostřednictvím sportu – EYES 2004
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_77_PRV1
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Gymnázium Česká Lípa.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Orientujeme se v prostoru
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
VYPRÁVĚNÍ PODLE OBRÁZKŮ
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy
Jsem senior na sedlčansku a mám zkušenosti. Zn. Chcete je využít?
GEOMETRICKÉ TVARY PoZNÁVEJ.
Centra kolegiální podpory
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Emoční sebeobrana Pro učitele
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Gymnázium INTEGRA BRNO – pár nápadů a inspirací
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Práce psychologa Úřadu s dítětem v procesu mezinárodního osvojení Brno, Mgr. Ondřej Bouša.
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Diagnostika dítěte předškolního věku
KVÍZ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_18_Kvíz.
Transkript prezentace:

Vzdělávací programy paměťových institucí do škol na ZŠ Hučák

Granty jako možnost rozvoje i destruktivního vývoje školy. Vzdělávávací programy paměťových institucí do škol na ZŠ Hučák Rozvojový potenciál Destruktivní potenciál Granty jako možnost rozvoje i destruktivního vývoje školy.

Participace dětí na projektu, aneb cesta je cíl. Dvě cesty naší zkušenosti: Participativní přístup Výjezd na klíč Hučák v druhém roce: V projektu pokračujeme Děti participují na výjezdech Snad to přežijeme Participace dětí na projektu, aneb cesta je cíl.

jan.sykora@hucak.cz