ČTU, ČTEŠ, ČTEME ČTENÁŘSKÁ DÍLNA Den otevřených dveří

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Advertisements

VĚTNÉ ČLENY 6.ROČNÍK 6.ročník.
DENÍK MALÉHO POSEROUTKY
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Obecní knihovna ve Štítině. Statistická data k čtenářů, z toho 22 dětí do 15 let Vypůjčeno knih, beletrie pro dospělé 1 106, dospělá.
Rozbor uměleckého textu
PTaČ. Spolupracující organizace Zapojené školy Pojem čtenářské gramotnosti ve škole Učitelé chápou čtenářskou gramotnost především jako dovednost dekódovat.
Práce delegáta na PMUN II. výbor VS PMUN. Jak vypadá jednání 1.Workshopy = příprava na konferenci 2.Průběh jednání na konferenci 3.Jednání delegáta.
Kulturně-vzdělávací aktivity NPMK Ing. Eva Rezková, NPMK.
Prof. Marie Königová Havlíčkův Brod června 2008.
Jan Opatřil….
PŘÍVLASTEK (Pk) Mgr. Michal Oblouk.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Vypracovala: Týnka Malá A – den – Milano Ráno jsme přijeli do Milana prohlédnout si katedrálu Duomo di Milano. Je to jedna z nejznámějších.
Projektový den Lázně Teplice nad Bečvou Datum: Spolupracující třídy: VII. B a II. A Třídní učitelé: Mgr. Michal Rus, Mgr. Petra Králová.
PODMĚT Mgr. Michal Oblouk.
Knihovny a kampaně na podporu čtenářství
Příběh vojáka z první světové války
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tadeáš Skála 3.A Moje kniha Moje kniha =PtWafYfzTIQ.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_009_6TR_CJ Autor: Mgr. Renata Stalová.
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
II. triumvirát Petr Machala.
Životopis Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Český jazyk 3.třída Tátova sbírka-práce s textem
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jana Sedláková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
T-klub Knihovna Karla Dvořáčka Vyškov. Začátky T-klub vznikl v málo navštěvovaném hudebním oddělení Financován z rezervního fondu knihovny Hlavní.
Projekt: Po stopách lovců mamutů PŘEDBĚŽNÝ CÍL Kognitivní: hravou formou seznámit žáky s historickým obdobím pravěku na našem území Afektivní: Emocionální: vlastním prožitkem a osobní
Čteme s porozuměním II. Pokyny: 1)Prohlédni si pořádně obrázek. 2)Pořádně si přečti čtyři věty. 3)Rozhodni, která z vět se nejlépe hodí k obrázku. 4)Klikni.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Mgr. Milada Pleskačová Datum: Název: VY_12_INOVACE_1.2.2ČJ2,3_35.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
RČENÍ O UČENÍ. VTIPY. Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Základní informace Celý název: Erebos- hra, která zabíjí Autor: Ursula Poznanski Nakladatelství: Fragment Počet stran: 320.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Ilustrace Heleny Zmatlíkové Anotace: Seznámení s ilustracemi Heleny Zmatlíkové Autor:
Karel Hynek Mácha Máj 8.třídy. Karel Hynek Mácha - život  Narodil se na Újezdě na Malé Straně  Vedle studia, četby a lásky bylo zdrojem Máchových zážitků.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_16_CJ_DOPLŇKOVÁ ČETBA.
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Vyjádření příčiny a důsledku. Příčina (spojka PROTOŽE) Petr byl sám doma, protože jeho rodiče šli do divadla. Proč byl Petr sám doma? Protože jeho rodiče.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Josef Čapek a Karel Čapek Ilustrace Anotace: Seznámení s ilustracemi a dílem bratří.
HLEDÁ SE VOCHOMŮRKA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Moje přečtené knihy Leden 2016 Alexandra Hendrychová, 2.A., ZŠ U Pálenice.
Pohádka (čtení souvislého textu) Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha AUTOR: Mgr. Jana Kolbeová NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_ČESKÝ_JAZYK_A_LITERATURA TEMA: Česká literatura 2. poloviny 20. století.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_17 Název Divadlo Semafor Téma hodiny Divadelní.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název: „Když tyran není nepřítel“
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
MOTIVACE Jakou knihu jste naposledy četli?
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor Michaela Zemanová Číslo VY_32_INOVACE_12_14 Název Jan Drda, Jan Otčenášek Téma hodiny.
Čtenářsky podnětné prostředí
Co jsou to podstatná jména?
Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková VY_32_INOVACE_52_Karel Hynek Mácha
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_02 předmět
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ ZŠ Klecany
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
(český jazyk pro 1. ročník)
ZŠ Zdeny Kaprálové a MŠ Vrbátky , příspěvková organizace
Sekce veřejných knihoven SKIP
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
VY_32_INOVACE_01_Literatura 19. století Romantismus
ČÍST JE STEJNĚ KRÁSNÉ A ZDRAVÉ JAKO BĚHAT...
ČÍST JE STEJNĚ KRÁSNÉ A ZDRAVÉ JAKO BĚHAT...
Zuzana Benešová Kristýna Křížová Laura Volšičková
ČÍST JE STEJNĚ KRÁSNÉ A ZDRAVÉ JAKO BĚHAT...
ČÍST JE STEJNĚ KRÁSNÉ A ZDRAVÉ JAKO BĚHAT...
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Dny dětského čtení u nás
Nabídka vzdělávacích lekcí pro školy
Transkript prezentace:

ČTU, ČTEŠ, ČTEME ČTENÁŘSKÁ DÍLNA Den otevřených dveří 21. 3. 2019

„Čtení - nejlepší učení.“ Program: Příprava pravidel čtenářské dílny Příprava čtenářského listu Seznámení s knihou a autorem Četba ukázky z oblíbené knihy „Čtení - nejlepší učení.“ Alexandr Sergejevič Puškin

Shodli jsme se na pravidlech čtenářské dílny: Čteme po celou dobu trvání čtenářské dílny. l Knihu na čtení si připravíme před začátkem dílny. Při povídání o knihách nasloucháme ostatním a slušně diskutujeme. Při čtení si pohodlně sedneme. Respektujeme názory ostatních. Během čtení neodcházíme, nejíme, nerušíme.

Inspirovaly nás Příklady čtenářských listŮ

Čtenářský list Jméno autora Můj názor na knihu Název knihy Počet stran Komu bych knihu doporučil/a a proč. Proč sis vybral/a právě tuto knihu. Ilustrace Kdy a kde se děj odehrává? Stručný děj

Vypracovali jsme svůj čtenářský list: Knihu ilustroval(a). Název knihy Proč jsem si knihu vybral/a. Jméno autora/autorky Úryvek, který mě zaujal (věta, několik vět). Knihu ilustroval(a). Co mě na knize zaujalo, co se mi nelíbilo. Stručný děj knihy Moje ilustrace knihy Komu bych knihu doporučil/a a proč.

Ukázky, které byly čteny na čtenářské dílně: J. Kinney: Deník malého poseroutky (četl Aleš Václavík, VII. B) L. Lanczová: Tajná láska (četla Veronika Slabá, VIII. B) J. Wilsonová: Sama doma (četla Aneta Hávová, VIII. B) J. Otčenášek: Rome, Julie a tma (četla Vendula Kratschmerová, VIII. B) R. Goscinny: Malý Mikuláš (četl Petr Janoušek, VI. A)

Čtenáři doporučují spolužákům: Pro mladší spolužáky: Pro starší spolužáky: Vojtěch Matocha: Prašina John Green: Hvězdy nám nepřály Karel May: Vinetou, Duch Llana Estacada Monty Roberts: Muž, který naslouchal koním Arnošt Goldflam: Tatínek není k zahození Ivo Železný: Magazín záhad René Goscinny: Malý Mikuláš Walter Hain: Největší záhady světa Blake Pierce: Ještě než zabije Miroslava Dvořáková: Stéblo na hladině Jean Donaldson: Lidé a psi – střety kultur Michael Byrne: Výherce Blake Pierce: Pronásledování Lincoln Peirce: Velkej frajer Nate je prostě třída Jonathan Meres: Svět podle Norna : Může vyžadovat baterie Doporučení na tyto tituly dávají: Petr Janoušek, Ivana Turinská a Kateřina Kochová.

děkuji a uděluji pochvalu. Všem těmto žákům děkuji a uděluji pochvalu. Jirků Jaromíra ZŠ Komenského 1465 Den otevřených dveří 21. 3. 2019 Ve čtenářské dílně pracovali: Petr Janoušek VI. A Aleš Václavík VII. B Aneta Hávová VIII. B Vendula Kratschmerová VIII. B Veronika Slabá VIII. B