Teorie chyb a vyrovnávací počet 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Avantgardní umělecký směr  Vznikl v Itálii, silně se prosadil také v Rusku  Odmítá jakékoli tradice v umění i v kultuře  Schvaloval válku jako jediný.
Advertisements

VY_32_INOVACE_11 Římské číslice 20… – Matematika, 5.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci projektu.
Mechanické kmitání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Střední škola uměleckořemeslná a oděvní.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Jméno autora: Eva Směšná Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): říjen 2012 Ročník: osmý Tematická oblast: Matematika - druhá mocnina čísla Téma: Opakování.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/15 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Digitální učební materiál Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_20-15 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova.
Využití goniometrických funkcí Řešení pravoúhlého trojúhelníku VY_32_INOVACE_M9F 20.
Senzory pro EZS. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Technologie – Měřidla používaná ve strojírenství pro měření délek a úhlů.
Základní škola Čelákovice
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Měření délky pevného tělesa
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Měření objemu pevného tělesa
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
KTERÝCH HRAČEK NA PÍSKOVIŠTI JE STEJNÝ POČET JAKO PUNTÍKŮ VE ČTVERCI?
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
TEORIE PRÁVA Právní kultury JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
Děti z Bullerbynu 2 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Test k ověřování znalostí z fyziky na téma:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Plánování a rozhodování v organizaci
Plánování a rozhodování v podniku
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
Astronomické jednotky délky
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Katastr nemovitostí (KNEM)
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
Děti z Bullerbynu 4 VY_32_INOVACE_05_10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 3 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Děti z Bullerbynu 6 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Číslicové měřící přístroje
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Měření výkonu elektrického proudu
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Programovatelné automaty (Programmable logic controllers – PLC)
Matematika – 8.ročník Přímka a kružnice
Teorie chyb a vyrovnávací počet 1
VY_32_INOVACE_33_CJ_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Lineární činitel prostupu
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Rozlišování obrazných znaků a symbolů, grafické vyjadřování
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Teorie chyb a vyrovnávací počet 1
Písemné sčítání a odčítání do
Kotoučový tvarový soustružnický nůž
Druh učebního materiálu
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Otáčení Země + Poledník.
Teorie chyb a vyrovnávací počet 1
Teorie chyb a vyrovnávací počet 2
7. Polohové vytyčovací sítě
Teorie chyb a vyrovnávací počet 2
Teorie chyb a vyrovnávací počet 2 (155TCV2)
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

Teorie chyb a vyrovnávací počet 2 Téma č. 11: Reliability. Určování přesnosti měření v geodetické síti. Reliability. Úvod Vnitřní spolehlivost Vnější spolehlivost Určování přesnosti měření v geodetické síti. Z opakovaných měření Směry Délky Zenitové úhly Z uzávěrů Z protisměrných měření

Teorie chyb a vyrovnávací počet 2 1. Reliability Koncept vznikl v 60-tých letech 20-tého století, autorem je Holandský geodet Baarda. Cílem je posoudit (a případně optimalizovat) geodetickou síť z hlediska odolnosti vůči hrubým chybám (odlehlým měřením), resp. vytvořit jakýsi ukazatel této odolnosti. Vnitřní spolehlivost Vnější spolehlivost Taylor-Karmanova struktura

Teorie chyb a vyrovnávací počet 2 2. Určování přesnosti měření v geodetické síti. Z opakovaných měření Směry Délky Zenitové úhly Z úhlových uzávěrů Z protisměrných měření

Teorie chyb a vyrovnávací počet 2  Konec 