AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Advertisements

Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
BĚŽÍ, BĚŽÍ, NEPOLEŽÍ, NEMÁ VŮZ ANI SÁNĚ, PŘECE NIKDY NEUSTANE.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
ČAS – TIME (celé hodiny)
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_664_KOLIK_JE_HODIN TÉMA: KOLIK JE HODIN?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
What do you do everyday?
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
Elektronická učebnice - I
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_20.
Označení DUM Pl - DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná slovní zásoba v angličtině Daily routines VY_22_INOVACE_12 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Conversation – What´s the time Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_07_A6_Bartonkova TÉMA : Halloween OBSAH : Halloween ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
ANOTACE: Prezentace je určena žákům pátých tříd ke zopakování a rozšíření učiva o určování času v angličtině. Žáci si nejdříve zopakují určování hodin.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_13_08_A7_Bartonkova TÉMA : Složeniny some – thing, body OBSAH : Složeniny some – thing, body ČÍSLO.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_06_A6_Bartonkova TÉMA : Otázka + zápor v min. čase OBSAH : Otázka + zápor v min. čase ČÍSLO PROJEKTU.
Jitka Vodrážková Hello, kids! VY_22_INOVACE_1A_29_WHAT_TIME_IS_IT Čas v celých hodinách Vyjádření jednoduchých časových údajů Procvičování,
VY_22_ INOVACE_ 07_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou MY DAY Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_01_03_A6_Bartonkova TÉMA : Time expressions OBSAH : Time expressions ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_11_A7_Bartonkova TÉMA: The weather OBSAH: The weather ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_08_A6_Bartonkova TÉMA : Minulý čas – nepravidelná slovesa OBSAH : Minulý čas – nepravidelná slovesa.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_03_A7_Bartonkova TÉMA: SVOMPT OBSAH: SVOMPT ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Konstantinovy Lázně, okres Tachov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_The verbs TEMA:
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_13_17_A7_Bartonkova TÉMA : the Tower of London OBSAH : the Tower of London ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Daily routines VY_22_INOVACE_01_08
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90,
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
What Time Is It? – Part 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
MY TYPICAL DAY AND WEEKEND Anotace: Materiál je určen žákům 7
Personal pronouns Škola
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
VY_22_ INOVACE_ 11_ ANGLICKÝ JAZYK 3
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
WHAT’S THE TIME? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_INOVACE_Kup_II_01 KOLIK JE HODIN?
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Transkript prezentace:

AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_11_A6_Bartonkova TÉMA: The time OBSAH: The time ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2364

Anotace Hodina je věnována určování času. Žáci si postupně osvojují, jak se v angličtině určuje čas pomocí TO a PAST. Cvičení slouží učiteli a žákům jako zpětná vazba, můžou si na nich ověřit, zdali učivo zvládli, nebo je nutné další opakování. Pokud žáci učivu nerozumí, učitel se díky této hodině může vrátit zpět k teoretické části. Výhodou této hodiny je, že žáci si mohou svoje odpovědi porovnat se správnými výsledky. Na závěr hodiny je žákům zadána domácí práce. Hodina je vytvořena tak, že musí být odučena v multimediální či počítačové učebně.

Solve it  S I T sedět med H O N E Y T E N deset vzít T A K E W R I T psát dělat M A K E L E F T vlevo

Kolik je hodin? v angličtině se můžeme zeptat několika způsoby: What's the time? What time is it? At what time? odpovídáme: It is five. It's five o'clock. Five.

Past x to PAST (PO) TO (DO) po PAST užíváme hodinu, která již byla 12.25 – twenty five past twelve po TO uvádíme hodinu, která bude 12.50 – fifty to twelve

ČTVRT NA ČTVRT = QUARTER ČTVRT NA = A QUARTER PAST 11.15 a quarter past eleven = čtvrt po jedenácté (čtvrt na dvanáct) 9. 15 a quarter past nine = čtvrt po deváté (čtvrt na deset) 6.15 a quarter past six = čtvrt po šesté (čtvrt na sedm)

půl PŮL = HALF s HALF užíváme vždycky pouze PAST 5.30 half past five = půl po páté (půl šesté) 2.30 half past two = půl po druhé (půl třetí) 9.30 half past nine = půl po deváté (půl desáté)

Tři čtvrtě na TŘI ČTVRTĚ – QUARTER TŘI ČTVRTĚ NA – A QUARTER TO 10.45 a quarter to eleven = čtvrt do jedenácté (tři čtvrtě na jedenáct) 5.45 a quarter to six = čtvrt do šesté (tři čtvrtě na šest) 7.45 a quarter to eight = čtvrt do osmé (tři čtvrtě na osm)

minuty PAST TO spojíme s minutami, které jsou mezi celou hodinou a půl 10.10 ten past ten deset po desáté 3.20 twenty past three dvacet po třetí užíváme s minutami od půl do celé !!! minuty musíme do celé dopočítat 5.50 ten to six deset do šesté 3.35 twenty five to four dvacet pět do čtvrté

what's the time?

Read the time I get up at 6.25. I usually have my breakfast at 6.50. I brush my teeth at 7. I go to school at 7.20. The lessons start at 8.50. School finishes at 1.20. I come home at 1.45. I do my homework at 2.10. I go out with my friends at 3.45. I have my dinner at 5.35. I go to bed at 9.15.

Read the time 2:45 3:11 10:10 6:42 5:15 1:30 4:25 3:25 2:12 3:50 1:55 1:15 8:18 7:45 11:37

Your homework 3.15 – 8.10 – 9.45 – 10.50 – 5.25 – 6.35 – 7.17 – 1.12 – 3.40 – 2.23 –

Citace KOCIÁNOVÁ, Zdeňka. New English for You 3 - Workbook. Nový Jičín: EDUCI, 2002, ISBN 80- 86381-10-0. KOCIÁNOVÁ, Zdeňka. New English for You 3 - Pupil´s book. Nový Jičín: EDUCI, 2002, ISBN 80- 86381-10-2. [online]. [cit. 14.01.2013]. Dostupný na WWW: http://office.microsoft.com/cs-cz/images/?CTT=97 VÍT, Marek. Kolik je hodin? #2 [online]. [cit. 14.01..2013]. Dostupný na WWW: http://www.helpforenglish.cz/article/2008030201-kolik-je-hodin-2 NINGELGEN, Volker. commons.wikimedia.org [online]. [cit. 14.01.2013]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:2008_1101ordner0056.JPG LLINGWORTH, John. geograph.org.uk [online]. [cit. 14.01.2013]. Dostupný na WWW: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Church_clock_at_Leathley_-_geograph.org.uk_- _578890.jpg